Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
wiedewiet

Politie op bezoek gehad.

Recommended Posts

Pardon? @ Foolonthehill, Ik vind dat het je aan respect ontbreekt!

Topic Starter deelt zijn ervaringen met je. Er word niet gezeurt. Hoe kom je erbij!?

 

@ wiedewiet: Ik lees deze thread al sinds vanmiddag. Allereerst mijn deelneming aan het verlies van je moeder. Ik vind het van grote mannelijkheid getuigen dat je zo 'bam' tegen de agenten toegeeft. Ik denk dat ze je in persoon daar ook voor waarderen.

 

Hoe ze het verder af gaan handelen kan anders uitpakken, maar meer dan wat tips aan te horen kun je nu niet doen. Wel vind ik het vreemd dat ze zo overtuigd aan komen met een aanhanger. Ik zou verwachten dat ze eerst even komen kijken ofzo. Maar goed HET IS GEBEURT. 'Had ik maar' heeft geen zin dus laat het gaan. Afgezien van enkele reacties kun je in ieder geval ook op veel sympathie rekenen van de meeste forumleden, voor wat het waard is. Ik wens je veel sterkte. Ga ff lekker een weekendje weg van huis, uitwaaien ofzo. All the best.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Veel respect, en gecondoleerd met je moeder.

Maar wil toch even inhaken op het bericht van JohnnyFlash,

 

Ik vind het van grote mannelijkheid getuigen dat je zo 'bam' tegen de agenten toegeeft. Ik denk dat ze je in persoon daar ook voor waarderen.

 

Waarderen? Ze hadden er echt wel werk van gemaakt als ze niet onrechtmatig in het schuurtje wezen kijken!

Vind het totaal niks klakkeloos toe te geven aan de politie want die medewerking is totaal niet nodig.

De agent in persoon zal je misschien raar aankijken, maar daar gaat het niet om, het gaat om het recht.

Je staat in je recht, er was een tip over de schuur.. goed niks gevonden, maar je huis is je eigen stekkie.

Ik zou niet toegegeven hebben.

 

Geen filter ophangen is natuurlijk ook niet zo slim maar van fouten leer je.

 

Chili's zijn overigens ook lekker.

Nogmaals sterkte!

 

gr

 

Nomar

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok even gezien volgens de regels der wet.

 

As je hier niks van hoort dan ook niks aan doen.

Als je wel wat hoort dan altijd zeggen dat je geen toestemming hebt gegeven.

Omdat ze geen huiszoekingsbevel hebben gaan ze zeggen dat jij toestemming hebt gegeven om te kijken.

Als je gewoon keihard zegt dat dat niet zo is en dat ze gebruik hebben gemaakt dat je psychologisch instabiel bent

i.v.m. groot persoonlijk leed.

Je kan natuurlijk bij het riag om een briefje vragen wat die gemoedstoestand uitlegd.

Voor de rechter wordt hun verhaal dan heel moeilijk te handhaven waardoor je een grote kans hebt op seponering of vrijspraak.

Wel altijd bij je verhaal blijven!!!!!!!!!!!!!!!!!!! B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die foto van de planten was van m'n teeltje van vorig jaar, toen had ik ze buiten staan en tegen de herfst in de serre gezet. Vandaar dat dat zulke joekels waren.

Het teeltje wat ik nu had had ik meteen van het begin af aan in de logeerkamer onder lampen, dat zag er heeeel anders uit, veel kleiner.

Ach ja , misschien had ik de toegang moeten weigeren of in ieder geval een huiszoekingsbevel vragen.

Ik heb er gewoon helemaal niet aan gedacht !

Wel heb ik steeds meer het vermoeden dat het de buren zijn geweest.

Die hebben vorig jaar een prima zicht gehad op de planten in de serre vanuit hun dakkapel. (toen hadden we overigens geen lampen hangen).

En ineens waren al die planten weg, stonden er alleen nog lege emmers, toch wel raar voor ze denk ik zo.

En ook raar voor ze dat we korte tijd later een gloednieuwe auto hadden.

Dat ik die van mijn ouders had gekregen wisten ze niet, maar ze zullen vast gedacht hebben : waar hebben ze in vredesnaam die auto van betaald ?? Ze hadden zo'n oud barrel en nu ineens een hele nieuwe ??

En ik heb de laatste maanden veel 's avonds in mijn schuur gewerkt, en dan komt er natuurlijk een hoop licht door de ramen he.

Het is maar een theorie, zal er vast helemaal naast zitten.

De verrader kan wel in een heel andere hoek zitten.

 

Ik ga me maar eens verdiepen in die chiliteelt en die artemisiateelt.

Ik mis het kweken ! Zei gister nog tegen mijn man toen ik in de logeerkamer geweest was : het is hier gatverdamme net zo koud als die kamer waar mijn moeder opgebaard lag, bah, niks aan.

En van de zomer zet ik zeker een paar planten in de tuin, ergens achterin, we hebben een halve hectare tuin dus plek zat om er een paar onopvallend neer te zetten.

 

Wel B) dat er zo meegeleefd wordt hier, doet me echt goed !!

 

Groet, Wiedewiet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@wietewiet

Lees gewoon over sommige reacties van bepaalde figuurtjes heen hier!! Komt toch niks dan poep

uit die figuren.

 

Als eerste gecondoleerd met het verlies van je moeder, vreselijk. Mijn vriendin heeft haar vader

ook al weg moeten brengen. Ik kan me enigsinds voorstellen hoe je je voelt. Hou vol!

 

Misschien heb je een paar "foutjes" gemaakt. Let wel, hadden we niet zo'n verschrikkelijk achtelijk

beleid, waren je "foutjes" onopgemerkt gebleven. Dus reken jezelf dat niet zo zwaar aan.

Waarschijnlijk kweek je gewoon lekker zoals altijd, en heb je geen rekening gehouden met de

maatschappelijke verandering ten aanzien van wiet.

 

Vroegah, mochten de buurtjes nog wel wat weten. Die hadden zelf ook wat groen. Tegenwoordig kent

niemand zijn buur meer, in combinatie met de "meld misdaad anoniem lijn", zijn we in een samenleving

beland zoals we nu zijn. Je bent voor niemand veilig.

 

Onthou die laatste even, en zorg dat je nu je boeltje goed doet. Waarschijnlijk ga je weinig horen

van die 19. Je hebt keurig meegewerkt, ze waren echt wel verder gegaan met 6 man, ze organiseren

zo'n ronde van te voren, dus ook de bevellen.

Dus wordt een boete denk ik, vervolgens kun je er rustig 5 neerzetten hoor.

 

Der is er 1 op het forum hier die de officier van justitie in zijn hok heeft gehad de tweede keer, en samen hebben

zijn 5 stammen (STAMMEN) geteld, waarna de "henneptrein" zich bewoog naar de volgende locatie. De dames

in hun DWC'tje achterlatend. Dunn???

 

Ik wil je graag helpen. Heb wel een lamje voor je over. 600 pitje. Heeft een rondje gehad. Dus kan nog. Wellicht

dat nog wat meer mensen wat over hebben hier, ben je zo weer aan de kweek.

 

Laat je niet leip maken door justitie, zijn ook maar mensen, lastig soms maar goed. Heb je er 5, laten ze je wel

gaan hoor. Anders moet je simpelweg weer spullen halen. Gewoon doorgaan. Doe ik ook, volledig schijt aan het NL

beleid. En zo denken er velen.

 

Laat vooral sommige reacties gaan hier. Die komen van figuurtjes die je eigelijk als steenpuist zo willen hebben. Even

lekker openhalen en afvegen. B)

 

Succes, en hoe het groen. Gewoon doorknallen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Der is er 1 op het forum hier die de officier van justitie in zijn hok heeft gehad de tweede keer, en samen hebben

zijn 5 stammen (STAMMEN) geteld, waarna de "henneptrein" zich bewoog naar de volgende locatie. De dames

in hun DWC'tje achterlatend. Dunn???

 

 

Bomen Hijsfijn,BOMEN ...wist niet wat me overkwam,ze gingen gewoon weg,eerst werd wel nog ff mn meter bekeken en toen ging

die handel naar de volgende toe (na 4 handen geschud te hebben)...ik liep weer terug ...stekkers erin en viola het hele circus draaide weer !!!..

Er kwam spontaan een vlag uit mn reet lol :o :D B)

 

Mr D.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Hijsfijn : wat onwijs gaaf dat je een lamp voor me over hebt !!!

Maar ik durf het nu echt niet aan om weer wiet te zetten, helaas.

Wel ben ik op internet aan het speuren naar info over zo'n artemisteelt, dus als je het goed vindt hou ik je aanbod in m'n hoofd voor als ik dat ga proberen !

 

En je hebt gelijk hoor, ik heb zeker steken laten vallen, en niet zo weinig ook.

Wat al eerder gezegd is : geen afzuiging, dat was niet handig nee. Ik was er niet aan toegekomen simpel gezegd.

Zelf ruik je het niet meer he.

Tja, en buren....we spreken ze nooit, hooguit "hallo" als ik er een buiten zie.

 

Misschien kan ik je blij maken met wat zaad wat ik nog heb van vorig jaar zomer ?

Van dat zaad (santa maria) had ik de planten. Van de 30 zaailingen waren er 10 mannetjes en 1 herma.

Als je wat zaad wilt hebben, pb me maar, dan stuur ik het zo op.

 

Groet, Wiedewiet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@WIEDEWIET

 

Ik heb ook wel wat over hoor voor het fonds help WIEDEWIET de winter door.

Ik heb ook zat..

 

 

 

Grz Mr D.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jemig wat lief, zou dr bijna van gaan janken, pfff

Ga maar es even aan het werk, ff laten bezinken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@wiedewiet.

 

No problemo. Tis gewoon dat we ons zo vreselijk de pest ergeren aan het beleid. En de mens die onze gezamelijke

interesse deeld, dient gewoon geholpen te worden.

 

Jij wordt met 6 man overvallen in je huis door een gelegaliseerde roversbende. De roverheid genaamd. Maatje van

mij is nu al twee keer overvallen, waarvan de laatste recentelijk voor de kerst, van al zijn spullen door een paar

stinkerds. En daar wordt geen reet mee gedaan. Echt niet, geeneens aangifte, of een auto na het bellen van 112.

Hoe kun je dat verzinnen?

 

Ik maak me dan echt pissig om dit soort verhalen. Fuck op met je pet, doe wat nuttigs. Dat is dan de enige logische

gedachte die ik eruit kan persen. Ga verkrachters, overvallers, en stinkerds pakken. Niet een burger met een plantje.

Zeg het een paar keer tegen jezelf, en je wordt net zo boos als ik. :D

 

Maar goed, laten we eens een topic doen over de exoctische planten. Ik heb Elmanito ook een PB gedaan net omdat ik

meer wil weten. Schoot me ook even iets te binnen. Misschien kan iemand hier op het forum ook eens flink uitleg

van zaken geven over de plantje die wij gebruikelijk niet kweken, maar wel leuk zijn om te kweken. En nog werkzaam

zijn ook. Zal eens even gaan prikken hier en daar.

 

Ik heb een lampie, en nog wel wat. FFies graven. Als Dunn ook ff zijn scheepskist opentrekt ben je zo weer aan de gang.

 

Denk dat de exotische planten ook onder TL of terrarium lampjes kunnen. Eens op onderzoek uit hier. Anders gewoon lekker

onder een HPS.

 

Lijkt me leuk om in een apart topic eens verder te gaan over de Artemisia annua, of Mohona Brava (valse Marijuana) bijvoorbeeld.

 

Zaden lijkt me ook top om te ontvangen, alleen een beetje para om adressen te delen hier. Geen zin om mijn 5 mee te geven. B) FF

denken, want wel erg leuk aanbod. Santa Maria is hier 6 weken onderweg nu. FF denken hoor. :o

 

Verder geen zorgen, als je wil ben je zo weer in de running.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo Wiedewiet,

 

Allereerst ook gecondoleerd met je verlies. Voornamelijk natuurlijk van je moeder. Als je dat tegen elkaar af moet wegen zou ik ook wel weten wat me meer aan het hart gaat...

Dan stellen 19 plantjes inderdaad niets voor.

 

Verder stoor ik me ook een beetje aan de standpunten van sommige mensen in dit topic.

Ik heb op weinig fronten ervaring met het kweken en al zeker niet met het leeghalen van je hokken.

 

 

Mocht er een vervolging of boette komen dan kun je daar ten alle tijden tegen in beroep gaan/vrijgesproken worden. Oké je had 19 planten, maar het bewijs is onrechtmatig verkregen, je zou de agenten zelfs huisvredebreuk ten laste kunnen leggen... Mijn advies is echt er wel om er niets mee te doen als je niets hoort.

 

Kees, je noemt nu irrelevante zaken.

Wiedewiet heeft de agenten gewoon binnen gelaten, heeft meegewerkt en uiteindelijk vrijwillig afstand gedaan van haar planten en armatuur.

Daar kun je niets tegenin brengen.

 

Ik heb hetzelfde meegemaakt toen ik nog een geweer in huis had. Men kwam keurig met 2 man voorom en 1 bij de achterdeur. Men had geen bevel tot huiszoeking of whatsoever en men gaf ook aan dat ze dat desnoods konder regelen.

Zolang ze bij de deuren staan krijg je toch je planten niet snel weggewerkt. Zo ook met mijn geweer...

Dikke jammer... We breken de wet... Men lapt je erbij en Hermandad komt verhaal halen.

Je hebt het juiste gedaan. Keurig meegewerkt en vooral vrijwillig afstand gedaan van je spullen.

Mocht het toch tot juridische rompslomp komen zal ook geregistreerd staan dat je overal keurig heb meegewerkt.

 

Succes met je verdere plannen en het mogelijke staartje dat je verhaal nog krijgt.

 

NB

Bij mij is het afgelopen met een vriendelijke rechter die gewoon de wet handhaafde en mij een flinke boete heeft opgelegd. Het is de wet, je ontkomt er niet aan wanneer ze je pakken. Kwaad worden werkt in je nadeel.

Dan kun je beter achteraf wraak nemen op iets, of iemand... Áls dat al helpt.

Sterkte... B)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik denk dat ze ook wel zagen dat het geen proffesionele teelt was, ik heb geen afzuiging, geen ventilator, en ze stonden gewoon op het logeerbed.

Even een andere toon: 1000 Watt boven een logeerbed ??

 

B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wiedewiet, bijna te goedkoop om vanuit mijn positie en dan nog over internet over je overleden moeder te praten.

Gecondoleerd, dat toch wel....!!

 

Ze stroomt verder, energie gaat nooit verloren er is enkel transformatie.

 

Ik wil je ook een hart onder de riem steken mbt al je ' fouten' .

 

Het is alsof je je fiets niet op slot hebt gezet in ej achtertuin en hij is gejat. Wie is er fout? De lutser die er met zijn poten niet af kon blijven.

 

Zo hier, een vrij en goed mens die wat plantjes groeit, is die fout? Nee.

Wie wel? Inderdaad (hijsfijn) de gelegaliseerde roversbende van de gristentaliban. Wie zijn zij om jou als vrij wezen spullen af te pakken en je te verbieden om plantjes te laten groeien?

 

Helaas zo gaat het nu hier, dus volgende keer MONDJE DICHT. Zelfs allerbeste vrienden kunnen in hun onschuld hun mond voorbij praten terwijl het hun bedoeling echt niet is.

Afzuiging is ook wel handig... B)

 

De oorzaak zit dus bij de ridicule overheid, wat niet weg neemt dat jij daar beter rekening mee moet houden.

Maar laten wij elkaar helpen in plaats van elkaar af te zeiken!

 

Erg veel succes met je leven en ook met het kweken van allerlei groens.

 

Kij keens op vreeken.nl, die vent heeft zoveel soorten zaad, ook allerlei hete pepertjes.

 

Mijn interesse is ook gewekt en ik zou graag mn doritos es in mijn eigen hete saus willen dopen! :D

 

Het beste,

Wv

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk niet dat ik een boete krijg of vervolgd word, want dat is me letterlijk gezegd door de agent die duidelijk de leiding had. Dat was degene die aanbelde en ook de laatste die de deur uit ging.

Hij zei : je krijgt geen boete en je wordt ook niet vervolgd, je hebt vrijwillig afstand gedaan.

Zou hij liegen of geen bevoegdheid hebben die toezegging te doen ? Ik hoop het niet !

En als ik wel voor moet komen of een boete krijg, nou vette pech dan.

Ik wist dat ik een risico liep en die heb ik bewust genomen. Het heeft mijn ma geholpen tegen het hoesten en de pijn, en dat zou ik in een rechtbank ook precies zo zeggen.

Vorig jaar had ik mijn eerste teeltje, gewoon buiten en later in de serre en ik heb daar heel fijn een afnemer voor gevonden en dat kwam mooi uit want er moesten twee honden geopereerd worden.

Deze teelt onder lampen is puur voor mijn ma geweest en ik zou het zo weer doen als ze het nodig zou hebben.

 

 

Even wat anders : ik hoorde vandaag van een vriend dat een gezamelijke kennis op dezelfde dag opgerold is. Ik wist niet eens dat hij planten had. Maar hij weigerde toegang tot zijn huis en ze hebben mooi wel huiszoeking gedaan.

En een paar wapens gevonden die niet mogen.

Hij moet naar de rechter.

Bij mij hebben ze helemaal geen huiszoeking gedaan. Ze hebben niet eens boven gekeken.

Ik moet er niet aan denken dat ze met een huiszoekingsbevel je hele huis om keren, lijkt me verschrikkelijk.

Net of er inbrekers in je huis lopen te rauzen en je kan machteloos toekijken.

Nee , ik ben blij dat ik meteen meegewerkt heb, scheelt me een hoop gezeik.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je bent (te? B) ) goed voor deze wereld! :D

 

Wv

 

Lijkt er btw wel op dat er teveel gepraat is...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wietvriend, energie gaat nooit verloren, daar ben ik ook van overtuigd !

Ik krijg een klein urntje met een restje as van mijn moeder, dat heeft mijn pa voor me geregeld.

Die krijg ik wel open. Dan gaat daar een topje wiet in (effe kopen want ik heb niks meer) en dan gaat ie weer dicht.

Het heeft haar leven zeker met een half jaar verlengd omdat ze zo geen pijn had.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Suffie, ja 1000 watt boven een logeerbed. Matras was eraf, vijverfolie erop en potten erop.

Wat is daar gek aan ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klinkt vrij brandgevaarlijk, that`s all. Ik zou niet graag naast je wonen.

 

B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hé wiedewiet,

 

Het is altijd naar als ze je plantjes weg halen, kan er over mee praten (4 boompjes).. Dat je volledig vrijwillig hebt meegewerkt is alleen maar een pluspunt! Hier hebben ze gelukkig ook geen huizoeking gedaan, anders waren er nog meer als 30 grammetjes boven water gekomen.. B) Als je het kweken mist, ga tomaten of andere groente in je serre kweken, geeft een zelfde voeldoening! Zelf ben ik nu begonnen aan planten uit de afrikaanse/australische steppe zoals (klik) Eucalyptus crebra, Eucalyptus playtphylla, Acacia shirleyi, Colophospermum mopane.. Ze zijn nu zo'n 2 maanden uit het zaad en groeien gestaag richting het lampje.. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb vanaf het begin al dit topic gelezen en er bekruipt me een heel naar gevoel.

 

Vind het gewoon je eigen schuld dat dit gebeurd is.

Geen afzuiger, geen filter voor 1000w.

20planten stinken als de hel en jij ruikt het zelf niet meer na een paar dagen maar de hele omtrek wel.

 

Weet 100% zeker dat er wel meer mensen met deze gedachte zitten maar je een beetje te zielig vinden om te zeggen.

 

Met jou ruimte buiten en die serre ben je gewoon stom dat je binnen gaat lopen klooien met een lamp.

Met die serre trek je jezelf het hele jaar door en heb je genoeg extra zak centjes .

 

 

En de politie zo binnen laten===

Dan hoor je helemaal niet in deze kwekers wereld thuis, asl het voor de poen is he B)

 

Succes met alles want het blijft klote.

 

Gr ert

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...