Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

northerlightXXL

1x600 watt 14xPP eindgewicht bekend!

Recommended Posts

hey

 

@dizzy omdat ik laatst nieuwe spullen ging halen en toen zij die vriend van me je kan beter dit gebruiken want dat is 1 jerycan van 5 liter en dan pk 13/14 dus een stuk simpelere dan die bac!

daar bij heb ik twee jerrycans. bloeistimulator .wortel stimulator. bloeivoeding en f1 extreme booster dat is een stuk meer gedoe. dus als dit ook werkt en ben tevreden over het wietje waarom ook niet?!voorderest bac prima voeding vorige ronde wel op gedaan en vond het een perfect wietje en dat vond ik niet aleen bijna iedereen vond het goed te roken!!ik was tevreden hoop ook over deze voeding die ik deze ronde gebruiik!!

 

mvg northerlightXXL

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey hallo

 

heb last van temperatuur problemen eerst was het 26/27 licht aan 19/20licht uit

nu is het 23/24 graden aan en 17 uit :wacko: dat vinden de damens volgens mij nie zow lekker dus moet maar een kacheltje aanschaffen ofzo voor deze koude tijd!!want me normale verwarming staat aan ma helpt nie egt !

 

mvg northerlightXXL

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey hallo allemaal kleine update 11dagen 18/6 gehad staat nu een dag op12/12

 

hier wat foto's

 

 

gallery_16327_7099_348040.jpg

het tafeltje met de benodigde spulletjes voor de damens!!

 

 

gallery_16327_7099_767387.jpg

 

 

gallery_16327_7099_550441.jpg

 

 

gallery_16327_7099_10093.jpg

 

 

gallery_16327_7099_267760.jpg

 

 

gallery_16327_7099_606310.jpg

 

dat waren ze dan! van dag 1 op 12/12

 

mvg northerlightXXL

Share this post


Link to post
Share on other sites

zien er goed uit maat

worden hele mooie dames .

ben benieuwd dus ik blijf je volgen.

 

over je temp ik had dat ook en mn kachel staat nu dus aan en

mn raam staatn klein beetje open .

probleem was bij mij ermee opgelost.

:wacko:

gr damian

Share this post


Link to post
Share on other sites
hey hallo

 

heb last van temperatuur problemen eerst was het 26/27 licht aan 19/20licht uit

nu is het 23/24 graden aan en 17 uit :wacko: dat vinden de damens volgens mij nie zow lekker dus moet maar een kacheltje aanschaffen ofzo voor deze koude tijd!!want me normale verwarming staat aan ma helpt nie egt !

 

mvg northerlightXXL

 

 

voor de temp overdag ook wat hoger te krijgen moet je een fantilator boven in hangen die naar beneden blaast lieft heen en weer lekker bewegen die handel

 

ik heb huidig dag temp van 25 a graden en een nacht temp van 18 het kan beter maar ik maak me er huidig niet druk om .

heb nu 3 soorten in de bloei staan pp nlx en big bang deze soorten stonden onder de tl in de schuur en toen ging het goed vriezen en toen was ik erg stoned wat normaal oftewel had ik had vorst in de potten ( ijswiet hehehehehehe) de pp is voor de mishandeling die ie gekregen heeft nog zeer goed er door heen gekomen en als ik zie hoe ze er nu bij staan kan niet w8 tot ik de fik er in kan zetten .

conclusie pp kan wel wat hebben en ik had er een niet geplande test gedaan .

Share this post


Link to post
Share on other sites

volgens mij zijn die temperaturen wel ok hoor, geen zorgen om maken, denk aan de natuur buiten, dat schommelt ook nog wel eens sinds piet paulisma hahahhaa

 

 

zet hem op northern :wacko:

 

groetjes.........................

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey bedankt voor de reacties!

 

@damian vind ze zelf nog wel wat te klein maar hoop dat daar nog wat verandering in komt nu op 12/12 en ja me raam is dicht en de kachel aan dan blijft de temperatuur op 19 graden hangen. licht uit!en licht aan 26 normaal maar nu licht uit het zelfde of lager en lamp aan niet hoger dan 22/23 te krijgen dus is iets waardoor het opeens kouder blijft maja kan nie alles meehebben hoop dat straks gewoon weer normale temperatuur is!

 

 

@klikodog

voor de temp overdag ook wat hoger te krijgen moet je een fantilator boven in hangen die naar beneden blaast lieft heen en weer lekker bewegen die handel???

 

ja dat wil ik ook doen maar als ik dat nu zou doen hoe word het dan warmer? dan blaast ie tog gewoon de temperatuur die het is in de tent heen en weer kan het verkeerd begrijpen hoor!??

 

 

 

@weeds thnx man ja idd in de natuur is het ook nie altijd hetzelfde

 

en wat klikodog al zij pp is een sterke plant dus hopelijk kunne ze het hebben. heb er wel vertrouwen in :wacko:

 

 

mvg northerlightXXL

Share this post


Link to post
Share on other sites

warme lucht stijgt op jij zuigt boven in je lucht weg als je een fan boven in hangt word de lucht meer gemeng met als bijkomstigheden dat stroming van lucht zowiezo goed is en de blaadjes bewegen lekker worden ze sterk van .

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey hallo

 

ik heb een vraag!?!?!

 

mijn ec van me water is 0,7 uit de kraan als ik dan een ec van 1.2 wil hebben moet ik dan 0,5 derbij doen of 1,2 ??

 

mvg northerlightXXL

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je moet gewoon ec toe voegen totdat je de 1,2 hebt bereikt.

 

Chapeu voor wat je hebt gehaald met je stekken.

Daar heb je een hoop moeite voor moeten doen om die zo op te knappen toppie.

 

Gr ert

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yeb klein kut beetje erbij en je bent er.

\gr ert

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey hallo

 

 

update van dag 3 op 12/12 damens beginnen eindelijk wat groter te worden :wacko:

temperatuur gaat ook weer wat beter 24/25 licht aan en 18/19 licht uit!

heb ze nu voor het eerst wat voeding door het water meegegefen ec van 1.2

en ga ze van de week nog een keer sproeien tegen meeldauw nadat ik de eerste keer heb gespoten zie ik opeens nergens meer meeldauw zowat dus heeft zkr geholpen!!!

 

genoeg gelul foto's ;)

 

 

gallery_16327_7099_573308.jpg

totaal plaatje

 

 

gallery_16327_7099_1027562.jpg

 

 

gallery_16327_7099_169397.jpg

links boven in de hoek die gaat het best is het grootst en oogt het mooist

 

 

gallery_16327_7099_252489.jpg

mooi groen blad ;)

 

gallery_16327_7099_873349.jpg

 

 

gallery_16327_7099_125770.jpg

hij blijft mooi

 

 

gallery_16327_7099_168728.jpg

en dit is de slechtste heb medelijden met er :wacko:

 

 

dat waren de foto's weer

 

kritiek tips commentaar alles is nog steeds welkom B)

 

 

mvg northerlightXXL

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey hallo

 

heb net de damens voor de tweede keer besproeit met silinal en vital!!tegen meeldauw!

 

heb daar wel een vraag over moet ik het nog vaker doen??want na de eerste keer heb ik het al niet meer gezien aleen op de oudere bladen een beetje alles wat nu groeit is perfect groen!!

 

 

mvg northerlightXXL

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik wenste je al veel spuit plezier .

 

stel je die dubbele vragen nou elke keer om je topic hoog in de lijst te houden ?

 

ik heb mijn informatie geleerd door te lezen niet door te vragen , of wat ook kan en zeker leuk is testen .

 

wat trouwens ook wel goed werkt zoek optie hier op de site of google .

Share this post


Link to post
Share on other sites

dit moet voldoende zijn kerel.

verder zijn ze mooi bij getrokken hoor B)

 

mzzl.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey hallo

 

 

@klikodog als je niks nuttigs hebt toe tevoegen zeg dan niks :wacko:

met je gezijk van topic hooghouden dit is de tweede keer dat ik ze daarmee gesprayt heb en vroeg me af of ik dit vaker moest doen tijdens me kweek aangezien ik nogal wat weekies te gaan heb

lees genoeg gelof mij zit al ruim een jaar nu op dit forum en heb nog nooit in me leven zoveel gelezen en kan nergens terug vinden of ik het vaker moet doen of eenmalig!!dus dan vraag ik het .

want wil dat het goed gaat. en als ik nie fout zit is dit forum voor informatie maar ook voor kweekverslagen waarbij hulp nodig is!!! en de meeste mensen die willen wel hulp bieden en daar ben ik blij om zonder dit forum zou ik geen eens zow tent hebben laat staan sletjes in de tent!!

vind het niet relaxt dat je me zow laag inschat!!!

 

@kfk thnx man!!!!ben ook egt blij dat ze nog zow zijn bij getrokken :wacko:

 

mvg northerlightXXL

 

ps heb me lamp ook ff een stuk hoger gehangen want vind ze nogal klein en zie wel verschil meteen. gaan gelijk de hoogte in .hoop dat ze wat groter worde als me eerste kweek was tevreden hoor maar wil ze wel wat groter dit keer B) vandaar dit keer ook 11 dagen 18/6 van plaats7 dagen 18/6 zoals bij de eerste kweek!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey man ziet er goed uit,

als jij je planten wat groter

wilt hebben kun je je ec wat hoger zetten.

1.35 tot 1.4 en dan om de dag een goede

beurt geven en je lampen wat hoger hangen

ze groeien dan wat langer B)

 

Ik blijf je volgen ik kan nog herinneren

dat ik bij mijn eerste kweek veel hulp aan

je had!! thnx daarvoor :wacko:

 

Ciao,

 

DeffY

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zou nog niet zo veel voeden, dat geeft alleen maar gelazer.

 

Zet die kleine onder je lamp.

Houd je lamp op een meter.

 

Waarom zitten die stokkies er nog in???

Heb je wel een ventilator aan staan????

 

Trek je niks aan over zoeken of googgggglen, laat ze eerst maar zelf een een topic starten B)

 

Succes ert

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey hallo

 

 

@deffy als ik m,ijn ec opschroef tot 1,3 denk ik dat ik zwaar overvoed want me vriend van de growshop zij dat ik de eerste drie weken niks mog toevoegen maja eigenwijs en tog een ec van 1.2 megefen dus denk dat als ik em hoger zet dat fout gaat!en heb me lamp nu gwoon op hoogste stand hangen !! en ben blij om te horen dat je wat aan mijn woorden heb gehad B) jij ook bedankt man voor de support!!!!

 

@ert ja weet et moet me er niks van aantrekken :wacko:

die stokkies moet ik idd weghalen :wacko:

 

en nee heb geen ventilator moet egt ff ergens een kleintje kope die nie teveel ruimte in beslag neemt heb namelijk maar 120/120/200

 

maar is een ec van 1,2 al te veel nee tog ??want had me aarde gemeten door koffiefilter met ged.water en toen gaf ie een ec van 1,1 aan zonder ooit voeding gebruikt te hebben!?dus dagt ec van 1,2 is wel netjes en dan langzaam aan opbouwen?

 

 

 

mvg northerlightXXL

Share this post


Link to post
Share on other sites

tips en kritiek waren welkom toch ? ik heb bijde gegeven .

de kritiek die ik had is niet geheel ongegrond volgens mij maar goed dat is mijn mening .

dettol en ventilator boven in en dat silinal enkel onder drukt waren goeie info volgens mij .

 

en ert ik heb geen fototoestel en me webcam zal wel geen foto feest zijn .

 

 

ik onder steun mijn planten met een stokkie enkel als het echt niet anders kan worden ze sterk van .

 

die ec langzaam opvoeren zou ik ook doen .

Share this post


Link to post
Share on other sites

kerel kwam gewoon zwaar negatief over alsof ik een of andere hopeloze sukkel ben die ze topic wil hooghouden door elke keer nutteloze berichten te plaatsen!!

als je me topic nutteloos vind kom er dan nie ga bij andere zijken ben vorig jaar al genoeg afgezijkt door mensen en ga dat nie weer een keer accepteren!!

 

die STOKKIES staan der gewoon nog leunen geen eens tegen de plant aan allemaal

moet ze nog weghalen!!!!

 

en ja je geeft me ook goede info!!bedankt daarvoor

 

ma wil kritiek en tips en commentaar ontvangen over hoe ik me damens beter kan behandelen en of veranderingen aan me tent kan maken of stuf wat et makkelijker maakt of wat dan ook!!

 

niet dat iemand me belachelijk komt maken over dat ik me topic probeer hoog te houden!!hoef dat geen eens te doen want word vaak zat bekeken en word nog geholpen ook!!iedereen bedankt daarvoor B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

je bent goed bezig hoor maat

laat ze lullen jou topic.

B)

gr damian.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...