Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

K.f.K

K.f.K's harem is weer geopend.30 amnesia en 46 pp's

Recommended Posts

heerlijk kfk prachtige ronde hoor kerel! kan niet wachten tot ik het weer lekker kan proeven! ik hoor wel van je waneer het aankomt, succes met je nieuwe ronde he!!

 

grtz blommer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie ronde gozer,nette opbrengst ook.

Wat zijn de plannen voor de volgende ronde??

mazzl

Share this post


Link to post
Share on other sites

lekkere opbrengst man ik zat der wel naast met men 2075 jammer jammer had graag ff die amnesia geproefd rook al heel wat jaartjes maar ken deze wiet niet maar ben ook een sneeuw witje roker haha no succes met je volgende meiden ik kom wel weer lezen laterzzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beste KFK, welke ec waardes heb jij gebruikt voor de amnesia's?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Michael

hahaha ik ga hopelijk dinsdag weer trainen :D

ik laat je het wel weten wanneer het op de post is gegaan.

thanks man.

 

@Nomar

ik kan je wel alvast vertellen dat ie goed is :D

en ik blijf voorlopig bij de Amnesia dames.

thanks man.

 

@Blommer

ik laat het je weten wanneer het op de post is gegaan kerel.

thanks man.

 

@Jappie

lig je te slapen vriend ? mijn nieuwe ronde draait alweer een ruim een week :P

is ook een topic van hoor.

thanks man.

 

@cheng

geen idee :) want ik heb deze ronde geen P.H en E.C gemeten :)

ik weet weel dat de amnesia niet erg veel voeding nodig hebben.

 

 

en al de andere heren BEDANKT ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi gedaan hoor.

Op naar de gr/W hé :) , en die behaal je sneller als je zoals jij niet teveel aan de opstelling prutst.

Dat blijf ik wel cool vinden bij je, je blijft een hokje met nogal werk aan dagelijks nog steeds met de hand en in alle eenvoud onderhouden.

 

Succes ook in je volgende ronde, beetje jammer dat hij wat slecht aanslaat maar komt weer goed natuurlijk :D

 

Later,

 

El Fish ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Das niet verkeerd K.f.K, mooi man.. ;)

 

Gr,

NN

Share this post


Link to post
Share on other sites

goe gedaan man

n hele goeie ronde was dit voorr jou

 

gr damian

Share this post


Link to post
Share on other sites

toppertje gozer weer een top oogst op je lijst.

 

mvg,

 

def

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooi gedaan k.f.k :)

is die smaak van die amnesia van jou zoals in de shop ?

want die zogezegde amnesia haze van roial queen heeft totaal geen amnesia smaak of geur ;)

groeten db

Share this post


Link to post
Share on other sites

@El Fish

thanks man hahaha maar misschien is het ook wel mijn luiheid en hekel aan klussen dat ik het nog steeds niet veranderd heb :P

maar mijn pa zei altijd "wat goed is moet je niet aankomen " en ik vind het kweken op deze manier ook wel prettig zo :)

ik hoop zekers nog wel eens de 1 op 1 te halen trouwens.

 

@No Name

@Damian

@DEFFY

thanks heren ;)

 

@drux bunny

dat zal je straks aan de testers moeten vragen want ik heb nog nooit geen Amnesia uit de shop gehaald :D

ik begrijp wel dat er inmiddels aardig wat discussie is over de 9 weken Amnesia :) maar ja zoveel mensen zoveel wensen he :D

wil jij ff een beetje proeven dan ? stuur me dan ff een pb met de gegevens waar het heen mag.

thanks man.

Share this post


Link to post
Share on other sites

heren testers het is nu op de post gegaan hoor :wave: sorry voor het lange wachten MAAR beter laat als nooit he :verrygood

 

mzzl.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oei, zie nu pas het resultaat... Tijdje niet echt meer gekeken, goed gedroogd K.f.K :rofl

Netjes :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rookverslag

 

Soort: Amnesia

Grower: K.f.K :D

Breeder: GS

Bloeitijd: 58/59 dagen? :)

 

Vandaag de samples van Kfk mogen ontvangen.. heel goed ingepakt in bubleenvelop en strijkzak.

bij het openmaken van de strijkzak rook ik de amnesia duidelijk overheersen!! :) (wat een gehengst met die strijkzak lol)

 

Meteen een joint gedraaid van het stevige topje amnesia.. in de grinder kwam de geur nog meer tot zijn recht man man,

aangestoken en naar boven gelopen waar ik voelde dat de wiet pas na 3 a 4 teugen begon te werken, pfoeh wat is die trap lang.

even me pa laten proeven en hij sprak over een klein nasmaakje maar een stevig wietje wat voor hem eigelijk te heftig was. :P

toen de joint op was dacht ik shit dat gaat snel, was lekker stoned.

 

Thanks kfk ook namens me pa!! :nerd

Vanavond ga ik met paar maten de PP roken, dat word dus ook een gedeelde test. :)

 

Uiterlijk: 8.5

Geur: 9

Smaak: 8 mijn vader: 7.5 (door het bijsmaakje)

Effect: Heftig dus een 9 mijn vader: 9 (na 2 trekjes :) )

Overall: 8.6 :rofl

 

Hoop dat het rookverslagje het waard was haha :D

baal normaal altijd als mensen er geen foto's bijposten maar helaas is me tel. 3 dagen geleden gesneuveld :(

 

grtzz

 

Nomar

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik wil de mijne nu ook hebben!!!! :D die slome post in dit rotland!

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooie planten ,mooie opbrengst,en al een goed rookverslag :rofl toppie kerel ik denk dat ik dit soortjes ook maar eens ga proberen :D ben nu wel erg benieuw geworden

greetz kreliuzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rookverslag

 

Soort: PP

Grower: K.f.K :D

Breeder: GS

Bloeitijd: 58/59 dagen? :)

 

De PP vond ik betreft geur minder, maar betreft smaak beter!

Klinkt misschien heel gek gezien de naam ''amnesia'' al een goed gevoel brengt vergeleken met pp maar kan er niet vanaf.

heb de joint gedeeld met nog 2 maten en zij waren er ook erg over te spreken :rofl

 

We hebben bij deze iets langer gewacht tussen de volgende draaien omdat hij goed aanhield.

 

Uiterlijk: 7.5

Geur: 7.5

Smaak: 8.5 anderen: 8.5

Effect: Lekker van high naar stoned dus een 9 anderen: 9

Overall: 8.1 :)

 

Blijf je verslagjes natuurlijk met plezier volgen. :nerd

 

grtzz

 

Nomar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geweldig weer een goede oogst ,

netjes hoor , dat het je vooral mag smaken,...maar zit wel ok

als ik het smoke rapport lees :rofl !!

 

 

Greetings ,....op naar de volgende ronde.....toch!! :)

 

 

Mzzl, :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi verslagje Nomar

Klinkt goed allemaal.

 

Ik ga straks mij testertje ff halen KFK :D :rofl :)

 

Thanks gasten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geen uitgebreid rookverslag van mij deze keer dat heb nomar gedaan.

Maar ik kan jullie wel vertellen dat de amnesia van kfk ook echt naar de echt amnesia smaakt en ruikt :nerd

Ik zit nou ff lekker de amnesia te paffen en hijs goed!!

Ik vind de amnesia lekkerder als de pp, maar ze zijn allebei goed.

Als ik toch een cijfertje geef is het een 8,5 voor amnesia en 8 voor de pp.

Top wietje :D

 

Ik ga ff weer lekker smoke.

 

Nog ff en dan komen testers jouw kan op kfk

 

Thanks gozer :rofl :)

 

Gr Michael

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Spacy Kroes

lekker hoor dit :D Een fijn kweekverslag :rofl :nerd

 

Groete,

 

Spacy Kroes

:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok het werd een tijd voor mijn rookverslag...

 

eerst de pp want die heb ik als eerste gerookt.

 

de geur was lekker mild vond ik, beetje zoet beetje kruidig.

de top, zeer mooi kompakt heb uit 0.56 3 stickies kunnen draaien,het kruimelde best makkelijk tussen de vingers en was mooi licht groen kwa kleur met een lekker laagje thc erop. (dunne)

dan de smaak, wel een beetje moeilijk te omschrijven want ik vond het niet een echte smaak aan zitten, heel apart. niet dat het niet lekker was ofzo, integendeel het was heel lekker. de rook was zacht in de keel dus ik kon lekker grote trekken nemen.

het effect begon terwijl ik nog aan het roken was, toen ik nog een stuk of 5 hijsjes over had, ik zat op een hele harde oncomfortabele houte stoel en ik had nogal last van mn rug, nou niet meer hoor. mn rug pijn verdween letterlijk en de stoel werd opeens lekker comfortabel, mijn benen voelde een beetje zwaar en mn ogen ook, goed spul dus! toen ik mij ging verdiepen in het effect werd het steeds sterker, en soms opeens te sterk vond ik maar toen kwam ik weer uit mn droom stand en voelde ik mij weer lekker, heb meteen erna een amnesia joint gerookt en toen lag ik op de bank met een zak haribo een fles cola en de frituur pan stond aan.

 

de amnesia top was net als vorige keer helemaal bedekt met thc, echt bizar. de top was kompact mooi licht groen.

de geur was net als vorige keer, heel apart zoet zuurig net zoals de starburst snoepjes vind ik, lekker

de smaak was iets sterker dan de pp en was ook meteen iets scherper in de keel, maar zeker niet te scherp, gewoon een milde kietel.

tjah het effect, wat moet ik erop zeggen, het kicked heel snel in, meteen na een paar hijsen, heb ook niet zulke grote genomen want daardoor kreeg ik een beetje lightheadedness wat ik nooit prettig vind, ik wil altijd in control blijven. ik werd er lekker zwaar van en ik was bij een vriend thuis en die heeft een waterbed! nou dat was een aparte ervaring zeg. ik lag helemaal stil voor een paar minutjes en het voelde alsof ik door het bed aan het zinken was. ik kreeg er enorm honger van, veel meer dan de pp en gelukkig was het eten bijna klaar, kip tikka massala. ik zeg het wel vaker dat het het lekkerste is wat ik ooit gegeten heb als ik stoned ben maar dit was echt het lekkerste wat ik ooit gegeten had, en dat komt mede door de extreme honger die ik had gekregen vanwege de amnesia!

 

dus ik heb weer een zeer plezierig weekend met jou lekkere wietje achter de rug kfk, hartstikke bedankt en laat mij zeker weten waneer je weer testers nodig hebt!

 

grtz blommer

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo zo heren testers :huh: ik ben weer aangenaam verrast dat jullie het lekker vonden :innocent: en bij deze weer bedankt :rofl

en natuurlijk iedereen die dit topic gevolgt heeft ( behalve als het beroepsmatig is en jullie blauwe pakjes aan hebben <_< ) ook bedankt.

 

mzzl.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...