Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

whazzup

Test: reverse osmose filter

Recommended Posts

Het liep niet helemaal storm op dit topic en we gaan deze dan ook sluiten: Doc gaat de kleine unit testen op zijn eigen "hot grow" en de grote hebben we gedropt bij een bekende. Sommigen van jullie kennen haar heel goed (en met name die evil PMS). Ze mag hem zelf in elkaar zetten met alleen de handleiding en dan aansluiten voor pak hem beet maximaal 3000 liter RO water per dag. Ze mag er zelfs mee douchen :D. Een kijken of het lukt zonder ongelukken, we houden u op de hoogte van onze underground test.

 

Word vervolgd...

 

Is die test nog niet bezig dan???????

 

 

El Fish :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
Je begrijpt er geen reet van dat leden met erg 'hard leiding water' niet op reageerden :D

 

Grtz, hjm

 

Heb ik gedaan...

Maar toen was de voeding niet goed, als ik andere voeding wilde gebruiken ook niet goed...

 

Mmm...denk dat die keer dat ik Whazzup een leugenaar noemde wat op z'n lever ligt :huh:

 

Benieuwd waar z'n underground verslag blijft :verrygood

 

El Fish ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het risico van underground verslagen is dat een een blauwe pet wel eens wat roet in het eten gooit. Gelukkig hebben we HJM nog (die het maar wát druk krijgt met testen..).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat drukke zal wel meevallen :verrygood

 

Ik hoop alleen dat het beter afloopt dan met de Spliff zaden. Maar daar ben ik niet zo bang voor.

Zo afwijkend is deze teeld niet.

 

Grtz. hjm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deze test zal ook niet meer door gaan dan...

Jammer...

 

El Fish :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...