Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Onzin van dat licht stress.

 

Lop wel eens 5x per dag een hokkie in en heb nog nooit herma,s gehad.

 

Lachen dat er toch een hoop roepers zijn die weer gewoon lekker volgen.

 

Word straks ipv WF(wietforum) LM(LemmingForum) <_<

 

 

Ert, dat betekent dat JOUW soortje ertegen kan. Maar reken maar dat lichtstress herma -kan- opleveren, bij gevoelige soorten. Stekjes uit de groeiwinkel zijn natuurlijk bijna altijd ongevoelig.

 

en als licht stress de oorzaak zou zijn is moeder natuur het slechtste kweekhok dat er bestaat.overdag zon,snachts maan.of plak je die af??

 

grtz twin

 

Waarom zouden herma's in de natuur "slecht" zijn? Sterker nog, vrijwel alle cannabis bekomt op een gegeven moment een x aantal herma's in het wild.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat is niet na 3-4 weken bloei.en ik suggereer alleen dat in de natuur constand lichtstress is.wat die herma's daar doen moeten ze zelf weten.daar haal ik me spullen niet.

 

grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ho, ik zeg "lichtstress kan herma's veroorzaken". Ik zeg niet dat in dit topic, dat de reden is. Dat lijkt me sterk zelfs. In de kushes zit duidelijk een herma component en het is te hopen dat Sannie het eruit kan krijgen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

:wacko: Pfffffffffffffff word hierzo moe van.

 

Twin laat je niet kisten.

Komt wel weer wat nieuws op je pad joh.

 

Gr ert

 

 

Stekken heb ik het nog nooit gehad, enm ik heb al wat lopen kloten <_<

 

Zaad doen we een hele hoop mee nu, en daar heb ik ze nog niet gehad.

Maar ja ik weet het dus heb ik er geen last van he Mr D.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zilververbindingen kunnen vrouwtjes mannetjes maken, door het zilver blokkeert de koper, en dat is nodig voor de vrouwelijke hormoonoverdracht. Zoiets was het althans toch.

Zou het niet kunnen dat er meer dingen de koper blokkeren, en daardoor hier herma's veroorzaken? Voeding met zilversporen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

het zal wel aan me zegelring of me ketting liggen.vol zilververbindingen.pff kan het ook nog met de versace schakel te maken hebben???

 

grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat ik hier toch lees knetter ik van achterover mn stoel af.

Ik denk dat hier toch wel duidelijk is waar en bij wie de fout zit, niet in een lichtlekje of zilver in de voeding.

Als dat zo zou zijn was alles herma geworden.

Ik kijk iedere dag met de lamp uit in mijn hokken en heb 1x herma,s gehad en dat was met de shack1, verder nooit geouwehoer gehad met soma seeds, nirvana, eigen breed, female seeds.

Ik denk dat er eens wat beter geslecteerd moet gaan worden op zuiver ras en zuiver zaad en alles wat herma gevoelig is weg er mee.

Kost een grower klauwen met geld en dat is jammer, erg jammer.

Het is maar een idee.

 

Citroax

Share this post


Link to post
Share on other sites

als er herma voor komt in de plant dan ligt dat toch aan de persoon die het zaad heeft gekweekt,

of ligt dat aan mij.dan is het zaad niet goed stabiel toch.

als het goed geselecteerd is dan heb je er bijna geen last van.

Share this post


Link to post
Share on other sites

En jawel, bij mij ook al herma's bij de Jackberry F2's <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

bij mij ook 2 bij de jackberry´s F2 maar toch wel 2 mooie moeder er aan over gehouden, ik ben dik tevreden over sannie <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites
bij mij ook 2 bij de jackberry´s F2 maar toch wel 2 mooie moeder er aan over gehouden, ik ben dik tevreden over sannie <_<

 

ik zou appels gaan kweken....

jij maak niet alleen de zaden naar de tyfus maar ook de clones.

 

@robdh

 

ik heb je gewaarschuuwd.gelukkig heb je ze optijd gezien en niet de troubles die ik heb gehad.succes met de anna's dat ze maar zuiver mogen blijven

 

grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb gister even een topje geknipt van de kokush.vind um vrij ver klaar.ik baal nu helemaal van het herma gebeuren.wat een fokking heerlijk wietje is dit zeg.de foto isd niet de beste kwaliteit.komt doordat ik een nieuwe camera heb en er nog niet helemaal uit ben hoe die werkt

 

gallery_12558_6990_2192382.jpg

 

nog ff wachten en dan is alles klaar.ik zal er zeker even foto's van plaatsen.

 

grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nieuwe cam zou toch beter moeten worden :smoke ?

 

Rook ze,

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik zou appels gaan kweken....

jij maak niet alleen de zaden naar de tyfus maar ook de clones.

En wat bedoel je daar mee?

 

greetz appel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...