Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

PolliePol

Dieselryder zaadkweek

Recommended Posts

@twindaddy80: Kan nu ff niet smoken. Ga ze van het weekend ff testen. Autoflower zijn altijd :blink: heb een zwak voor onze kleine groene vriend :P

 

PolliePol

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hee Polliepol!

 

Jammer dat je zaadjes niet ontkiemen zeg....

Wat heb je met je handtekening gedaan? Kan de links niet aanklikken.

 

Gr. Kweek Addict

Share this post


Link to post
Share on other sites

@kweek addict: Heb hem laatst aangepast en daarna deedie het niet meer. Vandaag precies het zelfde gedaan en nu doetie weer wel. Begrijp jij hem nog.......ook het wietforum zelf is stoned zo nu en dan :blink:

En met die zaden is wel minder maar daar komt wel iets anders voor in de plaats. Het hokkie moet wel vol natuurlijk :P

 

PolliePol

Share this post


Link to post
Share on other sites

Echt jammer van je zadenkweekje,want was zelf benieuwd naar de dieselryder..

Heb zelf nu een lowryder # 1 zaadkweek en gaat uitstekend!! :D

Gister net de eerste zaden gevonden :P Heb er nu 14 en verwacht een stuk of 300 goeie zaden...

Ben dus nu op zoek naar andere autoflower zaadjes..Miss dus wel dieselryder...

Voor de volgende zaadkweek met foto's erbij..

Veel succes gozert met je andere dames en volg je!!

 

Groeten The Weedbrother :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

het verschil tegenover die LR zaden is wel enorm!

[edit] heeft die persoon al op je pm geantwoord? ben wel benieuwd wat hij/zij zegt. [/edit] (had alleen pagina 1gelezen oops :blink: )

 

veel succes verder ziet er een mooi hokje uit :P

Edited by Punkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja man.....we wachten met smart op je update..... :o B) :D :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo terug van weg geweest :j

 

Het gaat niet zo lekker in het hokkie :D Ben bang dat het te laat is om er nog wat leuks van te maken. Denk dat het probleem in de aarde zit dat deze te koud is. Onder de lampen was de temperatuur tussen 20 en 25 graden maar door de kou van buiten was de aarde een stuk kouder. Hierdoor hebben de wortels zich niet goed kunnen ontwikkelen. Met als resultaat dat de ontkiemde zaden er niet zoveel zin in hadden. Hierdoor zijn ze niet allemaal boven gekomen en degene die wel boven kwamen die groeien heel traag. Zal morgen ff wat foto's nemen van de zielige plantjes. Me volgende aankoop zal zeer waarschijnlijk een warmte matje worden B)

 

@The Weedbrother: Had zelf 250 zaden van lowryder #1 kweekie. Zou tof zijn als je een verslag maakt van je dieselryder kweek.

 

@Punkie: Thanx man

 

@ptr5312: Het gaat stukkie minder in het hokkie :o

 

@Sjizzol: Bij deze dan........ :D

 

PolliePol

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hee Polliepol!

 

Jammer man...Nu even een tegenslag. Hoelang ben je eigenlijk bezig geweest met je LR zaadkweek? Is dat te doen in 3 maandjes?

Ach, je hebt vast nog wel wat lekkere rookwaar over B)

 

Kweek Addict

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja das echt kut hoop dat er nog wat te reden valt voor je

en dat het toch nog goed komt

gr ptr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe gaat t ermee nu.....?????

 

:wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ff een foto update van mijn dieselryder bomen :wacko:

 

JD dieselryder 1: Deze ziet er nog het beste uit maar hij blijft toch nog erg klein voor +2 weken groei.

gallery_18300_7053_811121.jpg

 

JD dieselryder 2: Dit plantje had ook wel wat beter gekund maar ik kijk het wel aan waar het naar toe gaat.

gallery_18300_7053_1802212.jpg

 

JD dieselryder 3: Deze dr was een beetje corky in het begin maar trekt nu aardig bij.

gallery_18300_7053_1004959.jpg

 

Lowryder #1 (1): Deze ziet er opzich wel redelijk uit maar ook erg klein.

gallery_18300_7053_960478.jpg

 

Lowryder #1 (2): Heeft een aparte opbouw maar we laten hem ff ze gang gaan om te kijken wat het uit eindelijk wordt.

med_gallery_18300_7053_19069.jpg

 

Gerolen dieselryder: Dit is de enige gerolen dieselryder die omhoog is gekomen. Hij/zij is wel erg mismaakt en is daarom de nek omgedraaid.

gallery_18300_7053_869036.jpg

 

PolliePol

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ey Polliepol,het eerst volgende verslag wat ik op het forum zet word van mijn outdoor guerilla kweek :specool

Die kan je binnenkort volgen en komt ook een zaadkweek op die spot voor volgend jaar alvast.

Gr The Weedbrother :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tijd voor een update.

 

Zoals twindaddy zei: Zodra het tegen zit gaat je pas echt leren over kweken. Nou ik kan hem geen ongelijk geven.

De kweek is verre van vlekeloos verlopen. Door de koude grond hadden ze er niet veel zin in. Het groeien ging heel langzaam en na 2,5 week kon je goed merken dan ze niet meer genoeg voeding uit de zaai en stek grond konden halen. Heb eerst nog een beetje bac groei voeding gegeven voordat ik ze afgelopen weekend heb over gepot in 3,5 liter potten met batmix erin. Al na een dag begonnen ze weer lekker te groeien en na twee dagen kon je van de eerste planten het geslacht zien. Heb nu 2 dieselryder mannetjes en 1 vrouwtje. Heb ook nog 1 lowryder #1 mannetje, 1 vrouwtje en nog 1 onbekend geslacht.

 

Gelukkig trekken ze aardig in hun nieuwe pot. Ze zijn nog steeds aan de kleine kant maar wel lekker compact. Waarschijnlijk zal ik een lowryder #1 en dieselryder zaadkweek gaan doen.

 

 

Dieselryder dame

gallery_18300_7053_3512864.jpg

 

Dieselryder mannetje

gallery_18300_7053_492204.jpg

 

Lowryder #1 dame

gallery_18300_7053_216619.jpg

 

Lowryder #1 mannetje

gallery_18300_7053_1195150.jpg

 

 

PolliePol

Share this post


Link to post
Share on other sites

he polliepol kun je mij een pm sturen om te vertellen wie deze persoon was want ik denk dat ik ook met hem heb geruild, een keer kwamen ze verbruizeld aan maar toen waren het mega zadrn nu opeens heb ik gewoon formaat zaden ontvangen ik denk dat wij gewoon zwaar belaxerd worden en dat het geneens autoflowers zijn, ik ze nog geneens durven ontkiemen. alvast bedankt

 

grtz blommer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tis al weer een poos geleden maar bij deze een kleine update ;)

 

Het zijn nog steeds geen bomen en dat zullen ook niet meer worden ook. Maar ze zijn toch nog wat gegroeid. De mannetjes natuurlijk meer dan de vrouwtjes. Heb nu 3 mannen en 2 vrouwtjes en één plantje zonder autoflower eigenschappen. Het plantje zonder autoflower heeft erg grote fan leafs en laat ook nog geen geslacht zien hebben daarom maar :D

 

De lowryders gaan nog het best, het mannetje heeft al wat stuifmeel gegeven en er zitten genoeg ballen in. Zal er snel wat aluminium folie onder leggen om het stuifmeel op te vangen. De dame laat al aardig wat witte haren zien :lol: maar ze mag nog ff door bouwen.

 

De dieselryders mannen doen het redelijk. Ze hebben nog niet zoveel ballen aangemaakt maar dat lijkt nog wel te komen. De dame is nog al aan de kleine kant (15 cm). De internodes zitten mooi dicht bij elkaar maar ze heeft niet erg veel witte haren aangemaakt, helaas wel veel blad. Moet nog ff kijken of haar ga gebruiken voor een zaadkweek.

 

Wat op valt is dat de dieselryder wat meer tijd nodig heeft dan de lowryder. Zowel in het laten zien van het geslacht en bij de algemene ontwikkeling. Op zich logisch omdat de dieselryder 1 a 2 weken langer staat dan de lowryder #1.

 

Hier nog ff wat foto's.......tis geen super kwaliteit maar beter dan niks of getekend :lol:

 

Man 1 -> Lowryder #1

gallery_18300_7053_1246591.jpg

 

Man 2 -> Dieselryder

gallery_18300_7053_809656.jpg

 

Man 3 -> Dieselryder

gallery_18300_7053_1209193.jpg

 

Vrouw 1 -> Dieselryder

gallery_18300_7053_940014.jpg

 

Vrouw 2 -> Lowryder #1

gallery_18300_7053_800772.jpg

 

Onbekend -> lowryder #1 (rip)

gallery_18300_7053_1191083.jpg

 

 

PolliePol

Share this post


Link to post
Share on other sites

netjes pollie heb sinds vandaag weer internet dus heb nog wat te lezen hiero haha gr ptr

Share this post


Link to post
Share on other sites

ff snel afmaken en dan aan de slag met t echte werk he..!!

:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jammer dat het niet gaat zoals gehoopt!

Ik moet wel zeggen dat ze echt een moooie kleur hebben, hou echt van die donkere indica kleur...

 

Kga zelf auto ak47 ontkiemen volgende week, benieuwd wat dat wordt....

 

Succes, ik blijf je volgen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ptr5312: Leuk dat weer ff kom kijken :wacko:

 

@Sjizzol: Yep ben al bezig met de bouw van mijn nieuwe kweekkast :rolleyes:

 

@ReToCs: Had inderdaad wel beter gekund maarja we leren er wel van :wtf: Auto AK47 tof soortje...komt nog een verslag van want dan ga ik hem zeker volgen!

 

 

 

Voor de rest is er niet zoveel bijzonders te melden behalve dat de lowryder #1 man lekker stuifmeel aan het strooien is. Ik zal als alles goed gaat een lowryder x lowryder en een lowryder x dieselryder zaadkweek gaan krijgen. Zal ook nog wat stuifmeel in de vriezer gaan bewaren om in de toekomst met andere soorten te kruizen.

 

PolliePol

Share this post


Link to post
Share on other sites

vergeet niet wat van dat hete stuifmeel te bewaren voor die van mij he gozertje.... :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

lekker bezig hier pollie pol

 

succes met je Lowriders en aanverwanten

 

Laters DA dende

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...