Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
andre68

Sannie's jack

Recommended Posts

Hallo allemaal.

 

Na heel veel gelezen te hebben heb ik enkele vragen. Ben van plan deze zomer weer wat plantjes te growen.

Ben op zoek naar geschikte planten voor buiten. Ik heb zelf nog zaden van een Early Misty, de plant die ik verleden jaar heb gegrowd.

 

Zo kwam ik sannie's jack tegen op het forum als buitenplant, echter als ik op de site van Sannie kom blijkt het een indoor plant te zijn. Ook de Herijuana word genoemd als buitenplant maar blijkt uit de site van Sannie ook een binnenplant te zijn.

 

Wie kan mij hierover wat duidelijkheid geven.

 

De bedoeling voor deze zomer was enkele Early Misty's, enkele Lowriders en nog een soort met hoog thc gehalte te kweken.

 

Bedankt

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey,

sannie's jack zou ik zeker niet in ons land buiten zetten want dit is een langbloeier.

en dan moet je ook zien dat je plant redelijk schimmel en rotbestendig is hoor met ons weer in de zomer :tu

ik zou gewoon zaden voor outdoor kopen, sannie heeft een outdoormix daar zal wel wat lekkers bij zitten :P

ik hoop dat dit je wat heeft geholpen

groeten db

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo drux bunny

 

Bedankt voor je reactie.

Ik denk dat ik dan toch maar de Shack F3 van Sannie neem, die kan wel buiten.

 

Groeten,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Shack is buiten wel te doen, afgelope jaar heb ik shack f2 gehad, het enige nadeel is dat ze wel laat oogstbaar was, half november...

 

Ik zou eerder aan de topics te zien van afgelopen jaar voor de ierdbei gaan (zelf geen ervaring mee)

 

Of andere bewezen buitenplanten zoals NDB (zeer aan te raden 2jaar geleden gehad zijn echt super,)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik denk dat ik sannies jack buiten ga zetten dit jaar met het mooie spaanse klimaat moet dat wel lukken denk ik! herijuana lijkt mij een goeie buitensoort, keesthemad had geen rot in zijn plant en hele harde buds! als je geen zin hebt om te verduisteren dan raad ik sannies jack zeker niet aan het zal moeilijk worden zelfs voor mij in spanje om de rot eruit te houden zonder te verduisteren, ik hoop dat je iets aan de info hebt.

 

grtz blommer

Share this post


Link to post
Share on other sites

nice sannie's jack onder de spaanse zon :P

dat moet zeker lukken daar ,nu maak je me nieuwsgierig :blink:

groeten db

Share this post


Link to post
Share on other sites
Of andere bewezen buitenplanten zoals NDB (zeer aan te raden 2jaar geleden gehad zijn echt super,)

 

Was deze 2 jaar geleden al te krijgen dan????

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mischien zelfs al wel langer :blink: , des tijds kon je ze van DameBlanche zelf krijgen, helaas is deze mooie tijd voorbij...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij wie is NDB nog te krijgen dan? ik zoek al een tijdje naar deze zaad. Helaas heb ik (nog) nix me te ruilen. :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...