Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
incognito

Secret Jardin "300x150x200cm"

Recommended Posts

Hallo allemaal,

 

Zoals sommige misschien al gelezen hebben, moest ik mijn project afblazen vanwege omstandigheden.

Maar niet getreurd er zal zeker nog een mooi verslag van mij komen hier op het forum :D

 

Maar om even ontopic te blijven,

 

Ik wil een Secret Jardin "300x150x200cm" tent gaan kopen, en daarbij voor het eerst gaan kweken in een tent. Ik heb dus totaal geen ervaring met kweektenten maar heb vernomen dat het klimaat beheersen etc nog makkelijker moet zijn in een tent. Ik ben erg nieuwschierig wie deze tent ook heeft of heeft gebruikt en wat ze er van vinden.

 

Ben erg benieuwd wat voor set-up jullie mij hierbij aanraden, qua kosten maakt het niet zoveel uit dus jullie hoeven niet te besparen op de eventuele set-up die jullie mij aanraden :lol: . Of ik ditmaal weer op mapito ga kweken daar ben ik nog niet over uit, het lijkt mij nogal lastig met een tent.

 

Wie weet toevallig waar in NL ze deze tentjes voor een mooie prijs aanbieden, wat dat betreft ben ik wel weer gierig B) maar als ik de prijs verschillen op internet zie dan moet je dit wel even uitzoeken vind ik :P

 

Ben benieuwd wat jullie mij aanraden enz.

 

ps; BigButtBram , wou ook naast jou mening nog even de andere hier om info vragen :lol: :)

:tuMvg. Incognito

Share this post


Link to post
Share on other sites
maar heb vernomen dat het klimaat beheersen etc nog makkelijker moet zijn in een tent.

ps; BigButtBram , wou ook naast jou mening nog even de andere hier om info vragen

 

Klimaat beter beheersbaar komt niet van mij :tu Vind zelfs het tegendeel waar. :)

De geringe hoogte van een tent zorgt al gauw voor warmte problemen zodra één van de schakels iets af wijkt (extra lamp, iets te kleine afzuiger, enz.)

 

Hoe groter en hoger de ruimte, hoe constanter het klimaat. :P

Share this post