Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
SativaBelieva

Lieve Mona

Recommended Posts

Sanne = mona niet Sativa, dus die heeft jouw mailtje ook niet gezien. Mona kijkt die vast niet zo vaak na. Bovendien was het dit keer niet mona's fout van de foto. Ik heb er naar rondgevraagd, Sanne reageerde en vroeg me dus om, namens hem, alvast hier zijn excuses aan te bieden. Dat heb ik dus gedaan. En bovendien van de redactie de uitnodiging om dan ook maar gelijk het hele hash verhaal er goed in te schrijven. :D

 

Vind ik persoonlijk wel een hele opgave hoor, jou te interviewen :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vandaag verstuurd aan redactie@essensie.nl met een cc aan sanne@essensie.nl

 

Beste redactie,

 

Vorige week heb ik onderstaand bericht aan Mona verstuurd... helaas heb ik hier nog geen reactie van haar op mogen ontvangen...

 

Daarnaast wil ik u om een rectificatie in een volgende uitgave van Essensie verzoeken... een duidelijke vermelding van het ongeoorloofd gebruik van mijn foto... zeker gezien het feit dat Mona's advies niet bij deze foto past...

 

Ik heb via whazzup al het een en ander vernomen... maar graag ontvang ik persoonlijk uw reactie...

 

Groeten,

 

SativaBelieva

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inmiddels heb ik de excuses van de hoofdredacteur ontvangen... en mijn klacht zal in de redactievergadering van maandag a.s. meegenomen worden... tesamen met mijn voorstel voor een aantal artikelen... wordt vervolgd...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Om alvast een tipje van de sluier op te lichten... mijn voorstel voor een serie artikelen over hash... met daarin info van bevriende professionals en experts... omvat o.a.:

  • Import hash
  • Skuff/Pollinator
  • Bubble hash/Ice-o-lator
  • Hash olie
  • (Nieuwe) manieren om hash te gebruiken
  • Kwaliteitstesten/rookverslagen

Of, hoe en welke content ik zal leveren is nog afhankelijk van de uitkomst van Essensie's redactievergadering... en daaruitvolgend, hun uitgebreide reactie op mijn klacht... en mijn voorstel... verder, van de medewerking van bevriende professionals en experts... en tenslotte, van de onderhandelingen over de voorwaarden...

 

Dank voor jullie support!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Succes,

 

Zou een mooie hash serie zijn :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

mug??olifant???

Dit is het forum op zijn best. :)

mooie sluikreclame voor het forum in de Essensie :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kijk nou gaan we de goeie kant op

Bloeden zullen ze ;) :D scherpe eisen moeten er gesteld worden :)

Internet heeft genoeg gratis info en daarbij behorende plaatjes maar vraag of je het mag gebruiken voor je zomaar publiceerd :D

 

Volg dit met intresse

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat wordt vast hashtikke leuk allemaal. Gemeen van zo'n redactie he, zie je nou hoe het werkt? Ze lokken je gewoon door een foto van je te plaatsen en voor je het weet schrijf je een serie artikelen :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tjee daar had ik nog niet aan gedacht , goeie arbeidskrachten zijn moeilijk te vinden en nou krijgen ze er nog één gratis ook , omdat je er zo op staat om je recht te halen :) :D :D

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

voor minder fanatieke gaan ze niet :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb een reactie van de hoofdredacteur ontvangen... met een uitnodiging om bij Essensie langs te komen... leuk als we wat voor elkaar kunnen betekenen...

 

Ik heb haar ook gevraagd in welk nummer de rectificatie gaat plaatsvinden...

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmm... eens kijken.. in nummer 11 van dit jaar hebben we nog een plekje ehm... pagina 84? :blink:

 

Gezellig sativa, worden we collega's :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Whazzup! Kom je zaterdag a.s. naar de meeting? Zie ik je daar...

 

De hoofdredacteur noemde nr. 141 voor de rectificatie... volgens mij zal dat de uitgave van maart zijn... ik heb inmiddels een afspraak gemaakt... met de directeur erbij... hopelijk komen we er samen uit...

 

Wordt vervolgd...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Afgelopen week ben ik bij Essensie op bezoek geweest... heb eindelijk de hoofdredacteur ontmoet... en vooral een prettig gesprek met de directeur gevoerd... we zijn akkoord over de rectificatie en er is een basis gelegd voor eventuele samenwerking...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Succes SB,

 

:verrygood dat je een goed gesprek daar heb gehad.

Ben benieuwd naar je eerste stuk in de Essensie :rolleyes:

 

Grtz,

Fritz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jup, had em ook gelezen! :verrygood

 

Heb nog een vraagje: Weet je al wanneer je artikels in de Essensie komen te staan?

 

MvG,

LeVeL

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...