Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

ogkush

Wat ongeloofelijk ranzig

Recommended Posts

@ Da Dende: Lavendel haze niet lekker zeg je ?? :P :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

LowRyder-1 idd behoorlijk ranzig, het effect vind ik prima :tu

Eigenlijk damp ik alleen nog en dan smaken alle wietjes lekker :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

durban haze vind ik nu ook niet zo super.

 

maar NLX ik vind het echt ranzig zoals ik al eerder zei. al geven ze hem gratis de meeste die ik rookte vond ik echt vettig.

 

gewoon zijn speciefieke smaak & geur

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb je NLX al vaker geprobeerd of is dit gebaseerd op een eenmalige ervaring? Ik kan er niet over mee praten want ik heb zelf volgens mij nog nooit NLX gerookt.

 

OGKush

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het smerigste vind ik toch wel sneeuwwietje, voor sneeuwietje die te roken valt moet ik helemaal naar Steenwijk.

 

Maar Orange Bud vind ik echt zuigwiet, smaakt erg lekker maar als je dr stoned van wil worden dan moet je toch echt wel héél veel gaan smoken :tu

gr.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan heb jij nog geen goede orange bud gerookt man, ben der al lekkr stoned van geweest.

 

De degautanste wiet die ik ooit heb gerookt was een of andere rommel dat op wiet leek en daarvoor wer verkocht, een echt wietje dat slecht smaakt... nog nooit tegengekomen.

 

Heb wel es jackpot gehad, deze smaakt zeer raar, en int begin wel effe vies ( beetje bbq achtig maar als je dat niet verwacht ist wel ff verschieten :tu) maar na enige gewenning vind ik et een zeer lekker wietje. Een purple voor 4-5€ in een slechte shop kan ookwel tegenvallen, maar dat ligt dan eerder aan de kweek dan aan de wiet denkek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier groeien buiten allemaal zaadwiet-planten. Die smaken naar smerige sigaren. Ik weet niet of Ellaw zijn/haar oogst wel lekker gaat vinden, want dat is nog steeds half chinees en dus misschien wel sigaarachtig.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Purple buitenwiet zonder kuur van 3-6 maanden echt smerig.

 

En buitenwiet in het algemeen vind ik vaak ook niet te pruimen, jammer want ik woon in Spanje, maar wat ze hier planten buiten is ronduit smerig :P Maarjah.. soms beter vieze wiet dan helemaal niks :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee eaker de wiet die hier verkrijgbaar is is inderdaad meestal ranzig, maar soms heb je hier toch wel heel lekker buiten wiet meestal rond februari maart als ze nog over hebben van vorig jaars zn oogst dan is de wiet lekker gecured en smaakt het lekker maar rong oktober is het meestal super fluffy buds met veel blad en weinig thc en betaal je nog 5 euro per gram! de goorste wiet die ik ooit geproeft heb heete salad bowl bij de dampkring de nieuwere, dat was gewoon indoor wiet maar het smaakte naar stront en ik moest er letterlijk van kokhalzen.

 

grtz blommer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Henkie, GATVERDAMME...

 

Die zak heb ik weggegeven... En het vreemdste is, er zijn liefhebbers...

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Purple voorij niet te roken maar wat ik wel te roken vind is Neville haze :P 5 hijsen en ik ben :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Purple is tot nog toe wel de meest genoemde soort idd, ben er zelf ook niet echt weg van.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tja ik denk dat ik toch bij thai uitkom sorry hoor maar dat vind ik niet te raggen :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

op moment vind ik bijna alle wiet smerig.. misschien omdat ik alleen hasj rook?

voorheen altijd wiet gerookt.

 

Smerigste vond ik dan de wiet die te lang heeft gedroogd. ooit eens van de shop gehad.. vieze muffe smaak.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mja, purple, kan het wel waarderen maar verkies uiteraard een haze of een witte soort boven purple.

 

Voor de rest kan een soortje alleen maar verneukt worden door de kweker. Zoals (nog een beetje) natte wiet afgesloten verpakken die dan zo muf gaat ruiken. En zoals weetje al zei: kunstmatig gedroogde in poeder veranderende wiet met een gras geur :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Henkie, GATVERDAMME...

 

Die zak heb ik weggegeven... En het vreemdste is, er zijn liefhebbers...

 

Kees.

 

Henkie niet te roken? Wat jammer... Ik ben fan van Henkie :)

Ik vraag me af hoe de purple shaman x santa maria gaat smaken. Ze zijn heel erg houtig en ruiken behoorlijk naar dennen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

klinkt allesinds lekker smaken :D

 

Ik was daarnet in men auto aan het wachten terwijl ik iemand moest ophalen en men aandacht werd getroken door een gat onder mijn handrem, kon er net men hand in en vond samen met een parkeerticket van 2006 een zakje hash, ik natuurlijk blij :D

Daarnet wil de hash wat verbrokelen dus warm em wat op (ziet eruit als polm maar harder), die shit smelt en stolt meteen en word steenhard, ik weet dus al wat het is, marrokaanse plaat, heb die hash 1 keer gekocht half jaartje geleden, kost 4€/gr. Ik dan toch maar een joint gerolt nadak ik alles fijn had gemaalt in men grinder, 2 pulletjes van de joint en alles slipt dicht, de hash koekt samen tot een stenen brok en je joint fikt niet meer

 

 

^ Is niet ranzig kwa smaak, maar is ranzig dat ze die rommel verkopen!!

 

Anyway, na heel lang verwarmen probeer ik er nu sliertjes van te rollen, al 15 minuten bezig, bijna klaar :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ken er die hun takjes oproken....Das ranzig,yiaks

 

 

gr

medi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha, ik ken ze die hun waterpijp uitkrabben en die shit oproken, ook bah.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ken er die hun opgerookte joints(of beter gezegd filter-restjes) weer opengooien, er alle aangeplakte rottigheid uithalen en daarmee een nieuwe joint rollen :) :D :D

TE goor voor woorden

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tja,

 

Ik ken er,die roken zelfs haze.

 

Grtz,

 

A-5.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ A5

ja dat moeten wel ongelooflijk vieze mannetjes zijn, om zulke smeerlapperij binnen te krijgen :D

zo hopeloos zijn, dat je zelfs haze rookt, laat staan kweekt :)

 

gelukkig is er op dit forum nog plaats voor humor, al dan niet grappig :D

 

grtz snoazi

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey mensen ...veel mensne roepen hier purple is niet te pruimen :D

 

dat kan misschien ook wle maar is het niet zo als roepen 'alle marokanen zijn !#$%^^'

 

je hebt tig soorten purple !!!! purple dit purple dat purple zo net hoe je het hebben wilt

 

ik hoor niemand klagen over jackberry maar paarser dan die heb ik wiet zelf nog nooit buiten gekregen !!!! bijna zwart :D ennuhh nee geen rot ;)

 

maar deze was uitstekend te roken ;) en man wat werd je er high/stoned van :D

 

dus mensne die purple gerookt hebben ..... welke was da dan ???? want ik denk dat smaak van soort tot soort wel erguhh kunnen verschillen !!!

 

@someone die orange bud niet te roken vond !!!! DAT KAN IK HELEMAAL NIET BEGRIJPEN... je word er niet allers knetter van maar dat kan een ervaren smoke zo weten kijk naar thc percentage en het cbn !!! maar lekker dat en goed gewkweekte orange bud smaakt !!! heerlijk fruitig !!! en niet duur !!! in arnhem is cdat een vsan de weinige wietjes die lekker is en betaalbaar !!! en er ook nog goed comapct uit ziet voor 6,50 ( da kom je nergens meer tegen :) )

 

greetzzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

idd dat hangt af van soort tot soort hoor, ik heb al verscheidene paarse soortjes gekweekt

 

-new purple power : zeer appart zoet smaakje,goede high,uitwerking is niet te lang. daytime smoker

-purple 1 : KRUIDIG,niet mijn favoriet,stoned effect dat niet lang genoeg duurt. deze faalt in mijn ogen

-jack berry : zeer paars en zeer zoet en uitermate lekker! echt een van mijn favorieten met goede high. all day smoker

-durban poison : zeer zoet appart smaakje dat ik wel lekker vond. high is mild en snel uitgewerkt. maar goede daytime smoker

-white light waarvan een purple pheno : te vroeg geoogst dus viel iets tegen. smaak was licht zoet maar nogal onuitgesproken. effect kwam laat opzetten maar daarom niet slecht.

-dutch passion nr1 : hmmm lang geleden maar ik vond hem niet slecht

-blue berry ( ja dat is ook paars B) ) : zit in me top 5 dus verdere uitleg is niet nodig

-purple widow : mega opbrengst maar de wiet was een beetje ondermaats

 

en ohja welke ik niet te pruimen vind :

( beoordeling kan natuurlijk beinvloed zijn door dat de kweker de oorzaak was )

-lowrider 1 : uitwerking viel mee maar smaak viel enorm tegen

-orange bud : een saai soortje dat wel zoet is maar voor de rest geen uitgesproken smaak heeft met weinig uitwerking

-peace maker : smaak viel bij mij te saai over en uitwerking was middelmatig

-jack herrer : vroeger kocht ik die veel en vond ik ze echt goed maar de smaak valt tegen de laatste keren in maastricht.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...