Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

ogkush

Wat ongeloofelijk ranzig

Recommended Posts

Heb zo`n 8 jaar geleden een keer Purple Haze gerookt... vond het toen niet te pruimen :verrygood

 

In die tijd rookte ik ook geen haze ook omdat ik het gewoon niet lekker vond....

 

Nu ben ik al een tijdje een fanatieke haze roker :rolleyes: dus wil ik dit jaar ook eens een paars soortje in men tuin zetten!! Kijken wat ik er nu van vind :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doe mijn maar een lekkere haze :rolleyes:

 

alle soortjes zijn wel teroken :D

 

licht aan de kweker voeding etc dus je kan eigenlijk helemaal niet zeggen die soort vindt ik niks :D

 

 

hier in de shop hebben ze ook pp smaakt nergens naar maar weet zeker dat er ook goede pp is

Share this post


Link to post
Share on other sites

:D Die vraag naar zoveel soortjes.Over het algemeen ben ik niet zo van de oranje plantjes.Over paarse en witte soortjes ben ik wel te spreken,doet me altijd denken aan de goede oude tijd :)

;) Red hair,Early girl,Thai,Orange bud,B52,veel''echte buitensoorten''.

:D HAZE varianten,Misty,K2(af en toe voor de smaak),Herrers(planck),Bubbles,White rhino,.....

Natuurlijk ligt het ook aan de kweker,maar dit zijn soortjes die me altijd zijn bijgebleven of nog steeds gerookt worden :rolleyes:

 

Greetz Kitefreak

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tja,

 

Ik ken er,die roken zelfs haze.

 

Grtz,

 

A-5.

 

 

haha briljant deze :rolleyes:

 

grtz blommer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahh, maar 2 dingen die in me opkomen:

 

1. Menig shop verkoopt Thai en/of Jamaican buitenwiet, maar die is zoals al eerder gezegd bruin en vies :) (ik geloof best dat een zaadloze kweek van Thai mooie resultaten kan geven, heb helaas nog nooit het voorrecht gehad dit te kunnen proeven dus nog geen mening erover)

 

2. Bio buitenwiet van Coffeeshop Pluto in Rotterdam. Volgens de verkoper gekweekt in Albanië, en echt niet te roken vind ik :rofl Hun Pluto Haze daarentegen is wel lekker!

 

 

In het book "The big book of buds" van Ed Rosenthal onderscheidt de Canedese kweker 'Dj Short' vier basisgeuren voor cannabis.

1. zoet, met inbegrip van bloem- en fruitgeuren

2. kruidig, met denne- of saliearoma

3. muskusachtig, van aards tot skunky

4. chemisch/scherp, met o.a. terpentijn- en ammoniakgeuren

 

Zelf zou ik nog zuur toevoegen, zoals Lemon of Sour Diesel. Dit vind ik ook vies om te roken, zuur, eveneens als chemisch. Geef mij maar een lekkere zoete of kruidige wiet.

 

 

Smoke ze! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

[shop]

Ik heb nu al 3x cheese gerookt en 2 daarvan was Capricorn Cheese en die vond ik naar aarde smaken. En, vieze aarde, haha.

Vond het echt smerig en heb meteen een eigen joint gedraaid met andere wiet, no cheese please.

De normale 'cheese' vond ik ook totaal niet lekker dus dat vind ik echt een ranzig soortje.

 

 

[niet-shop]

Voor de rest is er hier af en toe wiet in de omloop die voor mij erg typerend smaakt, maar heb het al lang niet gerookt dus kan me niet aan de precieze smaak herinneren, maar vind het geen prettige roker. Is dan ook van het boeit-me-niet-hoe-het-de-klant-zal-smaken-moneeeeeey-wiet.

 

[off-topic]

Orange Bud heb ik 3x gehaald en 3x was het prijs. Hier in de buurt kom je het maar eens in de zoveel tijd tegen en omdat ik alleen een weekend smoker ben, heb ik vaak pech. Iig heb ik een keer mijn joint niet opgekregen omdat ik te stoned was, terwijl ik normaal gesproken altijd een jointje rook in de shop en dan weer verderga met m'n reis, maar bij die moest ik toch eventjes wachten. Niet erg natuurlijk, op is op :D.

 

MvG,

LeVeL

Share this post


Link to post
Share on other sites

@belg: heb je ook wellis pluto power haze gerookt in pluto @ rotterdam ... wat een rip of zeg :D btw die hele lange weg in rotterdam ken geen 1 goede shop of de wiet is bagger of de wiet is sterfus duur !!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

swazi niet te naggelen.

thai lekker op zn tijd "mot je wel goeie hebben"

purple hangt er helemaal af welk purple soortje.

ik zag Haze net als spruiten ( lol ) mijn persoonlijke mening dat Haze-soorten de betere soorten zijn.

witte soortjes ja ach zit meestal een anijs/drop achtige smaak aan vind ik , geen vieze smaak dus.

Share this post


Link to post
Share on other sites

meer dan 1 joint van shaman kan ik niet aan, smaakt naar mijn mening naar kattenpis, en hem al van binnen en buiten geproefd van verschillende kwekers :D

 

blonde libanon die romig smaakt moet ik ook van kokhalzen, hebben die daar mss welkpoeder bij gedan man wat goor

 

durban is lekker, heb er nu wat stash van :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Masteryero: nee, en hoeft blijkbaar ook niet :) Nee, ik ben ook niet zo te spreken over die shops daar, alleen Nemo is wel goed vind ik qua kwaliteit, niet qua prijs. En Lachende Paus is bijna altijd wanneer ik er was helemaal uitverkocht, nog maar enkele soorten (bagger)

 

Laten we hopen dat de wiet die ik nu grow me beter zal bevallen en niet hier in deze threat eindigd. :rofl

 

Smoke ze! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

de meeste mensen hier noemen binnenwietjes, en in de shop is de enige buitensoort bijna altijd een purple, kijk en als je altijd binnenwiet rookt en dan inééns een purple, tsja, ik kan me het voorstellen....

 

ik heb buitenwiet gekweekt die zeer lekker te roken is , ook voor indoorwiet blowers.....buitenwiet heeft juist niet die overdreven binnenwiet smaak.

 

Ik denk dat elke wiet, mits goed gekweekt, bio voeding!!!!!, goed gedroogd lekker is, dan is niks echt vies, bestaat bijna niet.

 

die opgefokte binnentroep voor de dikke poen, zonder liefde voor de plant maar liefde voor het geld, tsja dat zal inderdaad wel goor zijn.

 

maar ieder zijn mening natuurlijk. Ik vind eigenlijk hasj veel lekkerder smaken dan wiet.....de smaak van een goede zachte nepal????hahah komt wiet niet in de buurt.

 

groeten ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites

cheese ... gadverdamme ..

maar je word er wel retegaar van...mja...

Share this post


Link to post
Share on other sites

cheese rules, ik krijg de NDB niet door mn strot.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Hydrowiet vind ik niet te pruimen.Dit valt bij mij onder categorie Taugé wiet, want het ruikt naar Taugé.

Vroeger vaak ook Thai wiet gerookt, dat naar een soort koffie chocolade achtige smaak had.Later kwam ik er achter dat dit een Lowland soortje was zoals de beroemde Chocolate Thai er ook 1 van is.Persoonlijk prefereer ik de Highland Thai met zijn frisse citrus, fruitige smaak.De high is ook veel beter, niet zo dromerig.

 

Iedereen zit zich af te geven op de purple soortjes, maar je heb verschil in purple en purple.De Highland Thai kan ook purple worden, maar is totaal anders van smaak, dan sommige purple soortjes die ze hier hebben en belangrijk ook op wat voor manier ze geteeld zijn.

Met de meeste purple soortjes is dat je deze eerst goed moet curen om de zoetige smaak te verhogen en meestal wordt dat niet gedaan, met als gevolg dat je een soort bittere nasmaak gaat krijgen.Purple zit vol met polyphenolen en de meeste daarvan smaken bitter.Bijt maar eens in een druivenpit en je proeft de bittere smaak van de OPC's (oligoproanthocyanidinen).Dit zijn wel sterke antioxidanten!!! :rofl

IK vind Viking na een goeie curing goed te roken, alleen het knock out stoned effect vind ik niks.

 

Namaste :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik rook al zeer veel jaren weed, en vind heel veel soortjes lekker.

 

De enige die me niet echt bevallen zijn:

 

Neville haze

Orange bud

Jach herer.

 

En ik rook het liefste een goede white widow of citral en shiva, maar die soortjes zie je niet veel meer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jamaican van de shop

 

vind het erg dat ze zo slechte wiet durven verkopen

ze mogen de naam van een van de stoneste landen ter wereld wel meer eer aan doen

 

grtz trauma

Share this post


Link to post
Share on other sites

Purple is niet VIES!

Purple heeft een super lekker duidelijk aroma, zeker als die nog aan de plant zit.

 

Maar ja ik ben flauw van die lichtgroene compacte super wiet, wordt ik gefreakt van, hartkloppingen, stress. Maar ja, ik rookte dat een paar jaar geleden de hele dag door.

nu rook ik purple pret sigaretjes...

 

soms wil ik wel es lekker stoond zijn en dan neem een groene skunk achtigen. (ben niet zoon soortjes expert)

 

Jack herer vond ik te hevy.

 

moi, Tap

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat ik smerig vind is elke wiet die tot het einde is bemest en dan binnen 3 a 4 dagen gedroogd is.

De meeste commercieële wiet uit de CS

Sambal of een samourai zwaard horen scherp te zijn,Wiet niet!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Commerciele zooi noemen we dat :wub: .

Zoveel mogelijk top kweken in korte tijd en de laatste week idd doorvoeden :j

Geef mij maar lekkere zoete wiet zoals een goede jamaican pearl ofzo op bio voeding gekweekt.

echt ranzig was de viking(kattenpis aroma) denk niet lang genoeg gecured.

of inderdaad de thai-import met zaad erin :specool bah!

het liefst rook ik een dikke hash/wiet cocktail van white widow en polm press ofzow :yummy:

met een dikke vanille bluntwrap eromheengevouwen

Share this post


Link to post
Share on other sites

:specool Mmmmmm klinkt goed Collie weed.

Laatst wat Cream caramel gerookt.Zeer hazy met een milde,droge bijna cheesachtige nasmaak heel appart en lekker.

Sommige commerciele soortje zijn goed te roken hoor,mits goed gegrowt.Kom niet bij me aan met Orange bud en andere oranje soortjes want dat vind ik pas ranzig.

Heerlijke Catweazle,Neville of Silver Haze daar draai ik er graag 1 van.

 

Greetz Kitefreak

Share this post


Link to post
Share on other sites

Purple !!!

 

Mijn 1e kweek was purple, het is mij te kruidig !

Als ik deze wiet over mijn longen schraap en lang vast hou krijg ik antiperistaltische bewegingen.

 

Wel erg stevig goedje !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lavender is niet mijn ding.

Ik denk te kruidig en toch die vage lavendel lucht maar dan weer net niet.

 

In de tuin staat ook een mooie lavendelstruik, een echte dus niet de wietsoort.. (voor de bijdehandjes) en die ruik heerlijk.

Maar als ik dan een lavender jointje rook heb ik weer het idee dat ik potpourie aan het roken ben.

 

In de vaporizer komt de smaak ietsjes beter tot zijn recht maar ik vind het nog steeds niks.

Share this post


Link to post
Share on other sites
amnesia haze vind ik wat minder :specool

:wub: :yummy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...