Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
sannie

Chat is verhuisd

Recommended Posts

wat een vriendjespolitiek daar

 

Bl0wer en vriendjes mogen alles doen en mensen die er nog niet zo lang zitten worden voor elk klein dingetje gekickt/gebanned

 

ben voor eeuwig gebanned :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gekickt worden voor idle heb ik nooit begrepen en in al die jaren maar in 1 channel (WF) mee gemaakt van de vele waar ik in zit (Pre/Topsites/FTP toegang, binaries enz)

Het idle en het later kunnen terug lezen (je kan zo een mooie lijn zetten vanwaar je weg bent en zo rustig terug lezen) en antwoorden dat is juist de kracht van irc.

Snap dat het een regel is en regels zijn regels maar ik snap de regel niet.

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ zodd jij snapt hem ik idle over het alegemeen op zo'n 5 servers met iets van 8 autoconnect channels

 

en als ik op de wfchat ben en ben op forums aan het lezen en rageer niet voor 30 min = standaard een kick en vaak een tb

dat is ook de reden dat ik al 2 jaar niet meer op die chat kom behalve als ik iets wil weten en dan valt het weer tegen dat er 1 vast team zit op freenode en zit je er niet tussen je je vraagt aan twindaddy wat hij je aan raad bij bepaalde bladprobelem ect krijg je ook een ban

 

wat is het nut dan van een informatieve chat

Share this post


Link to post
Share on other sites
wat een vriendjespolitiek daar

 

Bl0wer en vriendjes mogen alles doen en mensen die er nog niet zo lang zitten worden voor elk klein dingetje gekickt/gebanned

 

ben voor eeuwig gebanned :wOOt

 

ik ben er ook banned, gekicked zonder geldige reden eerst (ik was nog geen 1 uur stil op de chat) maar hij kicked toch, vervolgens zeg ik is hij een bot ofzo, weer een kick met reden : omdat je me een bot noemt vervolgens kom ik weer online en zeg dat hij met dat trieste gedoe op moet houden en banned met reden : omdat je het zo graag wilt.

al met al heeft BLOwer er voor gezorgt dat ik opzoek ben gegaan naar een ander forum want zo wens ik niet behandelt te worden.

 

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beste gezelligheidsroker, het is niet de bedoeling, dat je oude topics gaat bumpen en dan nog een oude quote te gebruiken.

 

Ik ben nu op de chat met Blower aan het praten.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...