Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

weetje

Canna fundamentals./Voorheen Basic Needs

Recommended Posts

In ieder geval mooi dat die actief meedenkt he.

 

Ik heb net de site van de LHV zitten bekijken.

Het lijkt mij dus deels een vraagbaak voor huisartsen.

Ik zal mijn huisarts is vragen op welke manier zij (LHV) zich informeren.

Ik vermoed dat zij in ieder geval de richtlijnen van landelijk canna buro moeten volgen.

Daarnaast bevinden zij zich in het werkveld. En komen de bevindingen waarschijnlijk deels al bij de huisartsen vandaan.(gis ik)

 

Ik ben een paar weken geleden lid geworden van het landelijk platform voor *anker patienten.

Mijn insteek was om daar is te vragen of mensen die canna willen gebruiken een beetje wegwijs worden.

Ik las teveel trieste verhalen om de daad bij het woord te voegen.

En moet mij nog iets meer in het forum verdiepen om een juiste plaats voor mijn vraag te vinden.

 

Ik schreef een burgemeester een paar maanden geleden een brief, met eigenlijk dezelfde vraag:

Of zij zich juist wisten te informeren over bepaalde randzaken die de "wietwereld" aangaan.

 

Wat dat betreft bedoelde ik eerder ook dat "het" al begonnen was, alleen onder de oppervlakte...

Het begint deels bij het juist informeren van mensen, pas dan kunnen zij zich een juist oordeel vormen.

 

En zulke informatie kunnen wij geven.

 

 

greetz Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beste Weetje,

 

Geweldig initiatief van u. Ben zelf ook een medicinale gebruiker en verdamp vooral s'avonds mijn wietje, om de pijn te stillen en in slaap te komen. Vooral Jack Herer is voor mij een prima soortje. Ben in december mijn eerste kweekje begonnen. Mede omdat ik niet weet hoe de wiet in de shops geteeld wordt. Nu kweek ik Killing Fields F2 van Sannie. Dit lijkt me wel een goed medisch wietje, iemand ervaring? Ik ben ook van plan om mijn huisarts op de hoogte te stellen en een medische verklaring te krijgen. Heeft iemand nog tips? Ik hoop dat Cannabis eindelijk eens word geaccepteerd als medicijn en er minder moeilijk over wordt gedaan.

 

Met vriendelijke groet Firefox

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Firefox,

dus ook een dampestampertje?

Ik heb geen ervaring met KF, het zou kunnen dat het een erge bankzitter is, en dus wat minder energiek dan herrer.

De wiet schijnt zijn naam zeker wel eer aan te doen, hahaha

Probeer voor jezelf goed duidelijk te hebben waarom je een medische verklaring wilt hebben. dus met welke doeleinden....

Ik heb vooraf al gezegd dat ik geen aanspraak wil doen op mediwiet omdat die me niet helpt (bijv)

Dat het mij puur ging om het geregistreerde feit.

 

Houd je ons op de hoogte?

 

greetz Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Weetje,

Ja ben ook een dampestamperje(leuk woord haha). Dan is KF een goed soortje voor pijnbestrijding, lijkt me. Ik wil graag een medische verklaring ook omdat het dan geregistreed is(ivm vakanties buitenland), en dat als je 5 plantjes kweekt de politie je dan met rust laat. Maar dat is nog niet het geval volgens mij. Ik heb wel een tijdje geleden iets gelezen over iemand die van de rechter toestemming had om zelf te gaan kweken. Weet iemand hier meer van? En houdt jullie allen op de hoogte van de vorderingen.

 

Succes met de goede zaak,

Firefox

Share this post


Link to post
Share on other sites

jepz, daar weet ik wel wat meer van...

Niet van dit voorbeeld hoor.

Maar het is wel 1 van de redenen waarom ik dit topic gestart ben.

Basicsjoerd, de eigenaar van Basicseeds, heeft samen met een jurist een verklaring opgezet.

Hierin verklaart de ondertekenaar dat het basicseeds product hem/haar helpt in medicinale zin.

Hierin is ook opgenomen dat Basicseeds deze mensen tracht te helpen, in de breede zin van het woord.

Daar hoort dus ook kweektechnies advies bij en dus ook de juridische status van een homegrower.

 

Het bestand is nu langzaam groeiende. De practische struikelpunten worden nu opgelost door de directie :blink:

Ik schreef al eerder dat de krachten (die hopelijk in dit project schuilen) niet alleen ten bate van Basicseed-growers zijn.

Ik kan me heel goed voorstellen dat er vanuit de belangengroep langzaam een beeld gaat ontstaan welke soortjes bepaalde kwaliteiten hebben, en er zodoende een database ontstaat.

 

Omdat Sjoerd al jaren vanuit het medicinale perspectief van de canna plant bezig is liggen daar wel bepaalde basicroots...

 

greetz Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weetje, zou graag namen en adressen willen van huisartsen in Nederland die het wel voorschrijven, zodat ik deze door kan geven aan mijn huisarts.

 

Zo kan hij zich er ook verder in verdiepen.

 

Dank je.

 

Blowsterke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vond deze filmpjes nog,

 

 

 

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&fs=1&rel=1&egm=0&showsearch=0&color1=0x57381e&color2=0xdbbf8a&border=0">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&fs=1&rel=1&egm=0&showsearch=0&color1=0x57381e&color2=0xdbbf8a&border=0" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="505">

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Al 2 jaar lang zoek ik de mogelijkheden om bepaalde zaken vorm te geven, en wel op zo'n manier dat zij bijdragen

aan een positief beeld op de canna-consument en kweker"

Hoebedoellu?

 

Ik lees hier dingen over mediwiet en basicseeds.

En over een langzaam groeiend bestand.

Leuk initiatief, maar doorspekt met reklame voor basicsjoerd.

Motarebel is ook een gewaardeerd mediwiet-breeder.

Marihuana wordt door de chinezen al 5000 jaar medisch gebruikt.

Staat dat al in je database?

Share this post


Link to post
Share on other sites

oei fool on the hill,

ik weet niet op welke teen ik ben gaan staan,

maar wil enige dingen rechttrekken..

 

1. Hoeveel mensen heb je afgelopen jaar op zien staan om het plantje te verdedigen?

Haal daar nu de mensen vanaf met belangen in de cannawereld. Hoeveel mensen houd je nu over?

Het is dus tijd dat de consument naar voren stapt en zijn/haar recht op eist, of dit nu wel/niet vanuit medicinaal oogpunt begonnen is.

 

2.Doorspekt met reclame voor sjoerd????

Terwijl ik probeer een systeem tot stand te brengen waar basicseeds, maar 1 breeder van zou zijn.

Het zou immers via de gebruikers tot stand komen.

Dus ik snap niet waarom motarebel of een ander een probleem zou zijn. Zij vormen samen toch het totale landschap

van de genetica.

 

Zoals je leest in post 23

Het is onze vreemde westerse visie op wat een medicijn is, die het tot een lastig vraagstuk maakt.

Slaat natuurlijk direct terug op de visie in china.

Daar wordt de plant als preventief medicijn gehanteerd en niet curatief.

 

Ik kan me heel goed voorstellen dat er vanuit de belangengroep langzaam een beeld gaat ontstaan welke soortjes bepaalde kwaliteiten hebben, en er zodoende een database ontstaat.( Dit bedoelde ik dus geheel los van de breeder)

 

{quote} Omdat Sjoerd al jaren vanuit het medicinale perspectief van de canna plant bezig is liggen daar wel bepaalde basicroots...

En vanuit dat laatste is mijn insteek geboren en geinspireerd.

 

Ik vind het jammer dat ik niet in de juiste vorm weet te vertellen,

dat het bij jou zoveel argwaan opwekt.

Ik hoop dat zo wat te beantwoorden.

 

 

greetz Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites
...dat het bij jou zoveel argwaan opwekt...

 

Geen argwaan hoor, je roept mensen op te reageren, en ik snap het nog niet helemaal.

Moeten we het plantje verdedigen?

Of allemaal naar de dokter voor een recept.?

Moet er een database "ontstaan" of ga jij die samenstellen?

 

Ik gebruik het om het Tourette-syndroom mee te onderdrukken.

Als ik geen wiet meer heb roep ik steeds: "SHIT, KUT, GVD!".

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito
1. Hoeveel mensen heb je afgelopen jaar op zien staan om het plantje te verdedigen?

Haal daar nu de mensen vanaf met belangen in de cannawereld. Hoeveel mensen houd je nu over?

Het is dus tijd dat de consument naar voren stapt en zijn/haar recht op eist, of dit nu wel/niet vanuit medicinaal oogpunt begonnen is.

 

Er zijn op dit moment al bepaalde dingen gaande mbt de consument & de verdediging van het plantje.Effe bij de tijd blijven.

- handtekeningen-actie voor behoud van de coffeeshop door de VVCC (ondertussen al 10000 opgehaald) tekenen a.u.b

- Vereniging voor opheffing van het Cannabisverbod (in oprichting) info bij Canna Embassy

-Encod (Europese organisatie die al jaren bezig is)

- Voor medicinale doeleinden is Ger de Zwaan verantwoordelijk geweest en is

nog steeds.Hij heeft sinds de jaren 90 voor gezorgd dat het bij de politiek op de agenda kwam te staan.

 

Het lijkt me handig dat je een oproep doet op veredelaars van het plantje en zorgt voor een overkoepelende organisatie die zorgt dat er echt medicinale soorten op de markt komen.Persoonlijk ben ik zelf al geruime tijd bezig en heb ook contacten met veredelaars in het buitenland.Voor veel patienten zijn er teveel soorten op de markt en iedereen roept maar wat, zeker bepaalde zaadbanken.Ik kan de reactie van FoolOnTheHill dan ook begrijpen.

 

Namaste B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik begrijp het probleem niet.

 

Ik heb niets te maken met mijn huisarts, (aardige man hoor) de meeste zijn omgekocht door de medicijnboeren, een ander deel is onbekwaam en ziet je alleen als bron van inkomsten en die paar bekwame, rechtschapen huisartsen zitten vol.

 

Als je denkt dat wiet jou helpt dan gebruik je toch gewoon, waarom heb je daar een ander bij nodig?

 

En raskeuze is ook heel persoonlijk, zal je dus ook zelf uit moeten vogelen.

 

Groet, hjm

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Foolonthehill-

Moeten we het plantje verdedigen?

Ja, De plant staat zwaar onder druk.

De enige manier waarop het plantje in het nieuws komt is op een negatieve wijze. Veroorzaakt door mensen waar ik mij niet mee vereenig. Als er vanuit de consument geen tegengeluid komt zal dit kwalijke gevolgen kunnen hebben.

Of allemaal naar de dokter voor een recept?

Het zou voor alle canna consumenten heel goed zijn om hun gebruik onder de loep te nemen en zich oprecht af te vragen of zijn wel recreatief gebruiker zijn. Ik denk dat het voor een groot deel ook een kruid is om zich op eigen wijze staande te houden in onze maatschappij. Dus jah, preventieve medicatie.....

 

En natuurlijk moet er een database ontstaan.

En niet door mij.

Niet door basicseeds.

Maar door de gebruikersgroep.

Al te vaak heb ik horen zeggen dat herrer een goede pijnbestrijder kan zijn.

Daar kan dus niet anders dan een bron van waarheid inzitten?

 

Beste Elmanito......

ff bij de tijd blijven???

Ik volg je verhaal helemaal hoor.

Had het er gister met whazzup nog over hoe mooi het is dat er steeds meer neuzen dezelfde kant op gaan staan.

Een beweging waar we het 1,5 jaar geleden al over hadden, maar het geheel aan acties niet overzagen.

Encod was 1 van de weinigen partijen ie hun steun betuige aan Evert op de highlife beurs(2 jaar geleden) dus de encod lijnen staan nog steeds helemaal open.

Niet te vergeten het PCN met hun eigen pogingen om het wereldje te omvatten...

En natuurlijk weet Ik van Ger, waarmee ik binnenkort ook om de tafel moet.

Een vermedling op de website: last update 1-3-2006 geeft echter op een eigen manier weer dat deze vereniging niet erg levend is.

 

qua veredelen zit ik gister weer ff met Sannie te babbelen....

Sjoerd is de man die de zaadjes al jaren internationaal rond laat zweven, dus ook die insteek snap ik helemaal,tuurlijk....

 

En om een einde te maken aan het gezoek voor mensen lijkt mij een database juist wel heel belangrijk.

Laat de consument het maar zeggen....

Zoals ik eerder al schreef , er zijn veel variabelen om rekening mee te houden, zeker in een database.

Maar dat wil zeker niet zeggen dat het niet het pogen waard is.

Sterker nog.

Met de weinige kennis die ik nu heb,

heb ik mensen al heel goed kunnen helpen in een keuze.

Het lijkt me dus onmogelijk dat als je dit breder toepast,

je niet een bepaald gebied, of effect kunt omschrijven.

 

HJM-

Hoe dit alles 2 jaar geleden begon?

Dat ik er van baalde om elke 2/3 maanden weer dezelfde vraag voorbij te zine komen van een patient.

wat kan ik het beste gebruiken bij die en die aandoening.....

 

Als ik er vanuit ga dat het gebruik van canna bij een deel van de gebruikers een soort noodzakelijk kwaad is,

die hebben helemaal gaan zin om zich te verdiepen in alle mogelijkheden.(Nog niet)

Het lijkt mij juist voor deze groep enorm superz als er voor hun een leidraad is, die ongebonden aan merk of ras,

een weergave is van de ervaringen van vele gebruikers.

Een bepaalde vorm van raskeuze kunnen we best iets meer omschrijven, om zodoende die leidraad te gaan vormen.

 

Gister ben ik de hele dag op stap geweest, en had 's ochtends alleen de 1e post van Foolonthehill gelezen.

En heb later op de dag tegen sannie en sjoerd gezegd dat het maar beter was om onder 2 nicks te gaan werken.

Ik snap wel dat mensen aan objectiviteit van Weetje gaan twijfelen, als ik zoveel voor kameraad Sjoerd doe of Evert.

Mensen zoeken een drijfveer, en dat schaad in dit geval het doel...........

"jij gaat er vanuit dat mensen je texten lezen, alsof ze je kennen. Maar ze lezen soms flarden, en met hun eigen gedachten in het achterhoofd" Dat vond ik een goeie S.tanx.....

Ik weet zelf hoe hoog mijn mate is van behoud van integriteit en objectiviteit, daar heb ik geen andere nick voor nodig.

Dat een naamskeuze een bijsmaak op kan leveren blijkt mij wel uit de laatste 3 posts,

en hiervoor alle begrip.

 

Wat mijn taak is?

Mijn eigen ideen naar buiten brengen en sommige mensen te steuen en mee helpen dingen vorm te geven....

Mijn uiteindelijke rol is niets. Ik hoop dat de dingen die hier uit voort vloeien door gebruikers zelf gedragen gaan worden.

 

It's all for the good cause....

 

greetz Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito
Een vermedling op de website: last update 1-3-2006 geeft echter op een eigen manier weer dat deze vereniging niet erg levend is.

 

Die man heeft het stervensdruk met de shop in Rotterdam die hij begonnen is zodat patienten tegen gereduceerde prijs marijuana kunnen komen halen.

dat is ook de reden dat de website langere tijd niet is geupdate.

 

Namaste B)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik schreef een burgemeester een paar maanden geleden een brief, met eigenlijk dezelfde vraag:

Of zij zich juist wisten te informeren over bepaalde randzaken die de "wietwereld" aangaan.

 

Heb je ooit antwoord gehad van de burgemeester?

Je legde veel beslag op de kostbare tijd van je huisarts, maar je hoeft GEEN recept en mediwiet?

Je zat en moet met allerlei mensen "rond de tafel", en je uiteindelijke rol is niets?

 

Ik begrijp er steeds minder van.

In Nederland is het niet ideaal geregeld, maar de medi-gebruiker heeft hier toch drie legale mogelijkheden:

Bedrocan van de dokter, 5 gram Cs-wiet, of 5 planten zelf kweken.

 

Een naslag-lijstje op WF zetten voor beginnende patïenten zou handig zijn.

Zou jij dat niet ff kunnen doen (vormgeven).

Want al die vragen daarover op het WF, daar baal je toch zo van?

Succes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

beste foolsonthehill-

ik kan niet anders dan een heel negatief gevoel krijgen van jou,

waardoor ik me niet echt gevoed voel.

De toon van cynisme vind ik je niet sieren.

jammer en vreemd.

 

 

groet Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT onnodig quoten, meer info? hier

 

Ik probeer op socratische wijze duidelijkheid te krijgen,

dus door het stellen van vragen.

Maar ik krijg niet echt antwoord.

Jij gaat het op de man spelen.

Das pas jammer.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik probeer op socratische wijze duidelijkheid te krijgen,

dus door het stellen van vragen.

Maar ik krijg niet echt antwoord.

Jij gaat het op de man spelen.

Das pas jammer.

 

 

Dás dan excuses aan mijn kant,

zo was het niet bedoeld.

Blijft voor mij de manier waarop, erg lastig om opbouwend op te reageren.

Laten we dat maar mijn probleempje noemen dan.

Ik denk wel dat je jouw kostbare tijd alleen moet investeren in dingen waar je wel enig heil inziet..... B)

 

Mensen komen ook altijd samen...

Die lijst waar jij het over hebt,

was 1 van de redenen om lid te worden van diverse andere fora.

Om te vragen of er vanuit hun hoek al data is samen gesteld.

Ook het samenstellen van een lijst op WF is 1 van de komende acties, zoals jij zegt, een heel concreet begin.

 

greetz Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

En zo wordt ik de volgende dag wakker..

Een beetje kriegel..

Ik vind het jammer dat er uit de laatste posts een teneur komt te hangen van: "t is toch allemaal goed geregeld??

Wat een onzin!!

 

-Dat huisartsen niet weten waar ze hun informatie moeten halen.

-Dat er maar 5 omschrijvingen zijn om officieel mediwiet voorgeschreven te krijgen, waarvan je bij 3 al terminaal bent verklaard...

-Dat er tonnen mediwiet blijven liggen omdat de medi comsument er niets mee kan.

-Dat je zoveel planten mag hebben waar sommige gebruikers niet eens een maand mee rond komen

-Dat je hiervoor nog steeds opgepakt kan worden.

-Dat het voor een medi gebruiker zo makkelijk is om tot een juiste wietkeuze te komen.

-Dat het voor een terminale patient zo makkelijk is om een tube olie te scoren.

-Dat er al een landelijknetwerk is van CS waar mediwiet wordt verkocht met de juiste begeleiding.

-Dat de verdamper van Evert binnen het ziektekostenpakket kan vallen...(?)

-Dat het vrij simpel is om wat canna te ruilen met een andere patient.

 

Dat hier behoefte aan is getuige de pm's die ik ontvang.

Voor de derde en laatst maal: Het collectieve belang staat hier voorop!!!!!

En geloof nou maar dat er nog mensen zijn die zonder eigenbelang werken.

Ik weet dat dit haaks staat op de mentaliteit die nu leeft.

Uiteindelijk hebben we het gewoon over de rechten van de cannagebruiker.

 

 

Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volledig mee eens weetje.

 

Ook een vergoeding voor mediwiet gebruikers,ik doe bv geen beroep op chemische medicijnen en bespaar mijn zorgverzekering de kosten hiervoor.

 

Duidelijke richtlijnen voor mediewiet kweek,zodat je zonder problemen je eigen gebruik mag kweken.

 

Voor wie niet wil/kan kweken,laagdrempelige "greencard" waarmee je in een mediwietshop betaalbare soortjes kunt uitzoeken i.c.m. met een onkostenvergoeding/toelage/belastingaftrek,je bespaard immers op andere medicijnen die wellicht veel duurder zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb vandaag mijn huisarts gesproken.

 

Hij had een heel klein berichtje teruggehad van de vereniging, dat hij dat absoluut niet mocht ondertekenen omdat het geen toegevoegde waarde heeft.

 

Echter heeft hij me gevraagd om nog een keer op gesprek te komen om e.e.a. nogmaals door te spreken, hoe mijn gebruik is en dergelijke en om eventueel op recept cannabisproducten te kunnen krijgen i.p.v. medicijnen van de pharmeutische industrie.

 

Het is dus nog open, kan iemand mij advies geven omtrent dit gesprek?

 

Dank je, Blowsterke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Blowsterke,

ten eerste een ridicuul antwoord van de LHV.

Eerste lichtpunt: Dat vind jou huisarts gelukkig ook.

Hij heeft de welwillendheid om zich meer te bekwamen op dit gebied,

voordat hij zijn oordeel velt.

 

Ik ben de afgelopen tijd zijdelings betrokken geweest bij een rechtszaak omtrend canna.

Ook in dit traject heeft een aantal keer hetzelfde probleem gespeeld.

Men(rechter,justitie,advocaat) wil zich wel een goed beeld vormen over onze plantenwereld.

Maar men komt alleen de problematische figuren uit deze scene tegen.

Dus ook hier wordt het 1-zijdig belicht.

Gelukkig hebben de partijen zich genoeg in de canna wereld verdiept, om deze persoon los te kunnen zien

van de schaduwkant van ons plantje. En zal deze zaak met een sisser aflopen.

 

En da's in jouw geval nog steeds anders Blowsterke.

Van wie wil een huisarts informatie aannemen?-- van een collega.

Ik heb zelf de kaarten volledig open op tafel gelegd, naar mijn huisarts toe.

Op mijn manier verteld/en opgeschreven/ waarom dit kruid mijn leven aanvuld.

Ik heb hem duidelijk gemaakt waar ik wel of niet aanspraak op wil maken.

Oftewel wat ik wil met mijn status als medicinaal gebruiker.

Ik heb op het formulier in het geheel niet gehad over een aantal planten of kweken,(wat weet een arts daar nou van??)

ik heb mijn arts verteld dat ik mijzelf voorzie en geen aanspraak wens te maken op mediwiet.

 

Als jij op een goede , integere manier kunt vertellen wat de plant jouw geeft en medicijnen niet,

Dan is het aan de huisarts om daar over te oordelen.

 

Later vast meer,

ik ga nu op zoek naar een hoofdkussen(met een bed eronder)

greetz Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

HJM-

Hoe dit alles 2 jaar geleden begon?

Dat ik er van baalde om elke 2/3 maanden weer dezelfde vraag voorbij te zine komen van een patient.

wat kan ik het beste gebruiken bij die en die aandoening.....

 

 

 

Sorry, ik begrijp dat je in het vak zit. Maar juist dan moet je behalve de kont van de patient, ook je eigen kont zelf afvegen.

 

Verzamel kennis en deel die uit. Goedkeuring van een ander vragen is wel erg christelijk.

 

Goed bedoeld, hjm

 

Melanie\The Good Book\Chords of Fame

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou HJM,

ik snap er helemaal niets van.

in het vak? Welk vak?

 

dat van die kont....

en van die goedkeuring??

 

Vertel nu is welke achterdocht er heerst,

ik snap er helemaal niets van!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

@weetje

Het heeft geen zin om mensen naar een huisarts te verwijzen wanneer die zelf geen verstand heeft van een alternatieve geneeswijze zoals fytotherapie, tenzij de betreffende huisarts er voor openstaat.

Wanneer je zoveel pm's krijgt mbt medische zaken waarom vewijs je ze dan niet naar Ger de Zwaan of neem contact met hem op.Hij is de aanspraakorgaan voor de Haagse politiek.

Je moet dit wel zien als positieve kritiek beslist niet negatief!!!!!

 

Namaste B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...