Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Dr.LivingStoned

Test: Sunpulse Pulse Start Metaal Halide Lampen

Recommended Posts

Hi Kees, nee ik zie ook nog geen verschil. De enige die beetje trager op pakte was de grote afghaan, had ook een kleine en die deed niets eens piep.

 

Hehe BBB, dat was ook door mijn koppie al gegaan. De 4K is gewoon goed werklicht, maar wel heel erg fel :P

 

Hoi Hupla, ja prima moet ik zeggen. Nu die laatste HPH aangeslagen is denk ik dat alles erdoor komt :) maar ik moet toch op de koffie nog komen en dan kunnen we weer onder genot van kleintje Sour Neville rustig bijkletsen :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ach gewoon omdat het leuk is? glasses.gif

 

 

 

Skubba

 

gallery_10252_7016_701397.jpg

 

 

Gewoon omdat ze de leukste blijft.

 

 

En dan de MHPS kant Dabney Blue

 

gallery_10252_7016_195431.jpg

gallery_10252_7016_754177.jpg

gallery_10252_7016_489423.jpg

gallery_10252_7016_568473.jpg

 

De HPS kant Dabney Blue

 

gallery_10252_7016_424937.jpg

gallery_10252_7016_491825.jpg

gallery_10252_7016_1076510.jpg

gallery_10252_7016_691817.jpg

 

 

Ik kan het nog niet goed zien, op foto al helemaal niet, maar de kant met de 4K MHPS boven geeft me een vermoeden dat het minder gestrekt is dan bij de HPS kant. Nu is het nog heel erg vroeg om het duidelijk te zien maar gaande weg zal het verschil groter worden vermoed ik.

 

Zo ik ga weer even op de bank met dikke Sour Neville :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo

 

Haa mooi testje van DLS :)

 

wel leuk dat 'mooie' licht en een geinige testopstelling zo met dat wandje, maar dat moet goed lukken zo, inventief!

 

ook vet om de skubba hier eens in wat groter formaat te kunnen aanschouwen.

En die dabney bleu, wat is dat voor iets, niet echt bekend denk ik ?

 

succes met de kweek, en dat de aardebak nu warm mag blijven,

 

mazzel

ps; en laat die sour nevill smaken, die heeft mij ook eens zeer goed gesmaakt. & las net deze week je sour avontuur in de essentie gaaf man!

Share this post


Link to post
Share on other sites

HI tuinkabouter2003, Thx. Ik hoop het ook dat de aardebak eens wil meewerken deze run :) En veel kan ik je niet vertellen van Dabney Blue buiten wat ik vind op google. Ik had gehoopt hier gaandeweg nog wel wat te leren over deze dame. Wat ik ervan kon zien was een uitstekend wit wietje met heerlijk smaakje en geurtje. Ach er komt vast nog wel een kenner voorbij die nog een beetje licht op de Dabney Blue kan gooien. professor.gif

 

 

De Skubba loopt op dit moment heel erg goed, ik mag hopen dat ze het zo blijft doen, zo groot had ze hier ook nog niet mogen worden tot nu toe :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hee Sir_SmokeALot, Thx. Ik hoop ze ook mooi te kunnen afbloeien, is lang geleden dat het nog eens groen bleef dus alle twijfels zijn er :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

dit ga ik ook volgen, ben benieuwd!

 

ik vroeg me af, misschien heb jij een idee.. waarom de 4K voor stekken en laatste week groei wordt aanbevolen maar de 6,4K voor de groei daartussen??

 

ook enig idee of ze al in nederland te koop zijn? kan zo 1,2,3 als dichtste een site uit de UK vinden om te bestellen voor 80 euro per stuk.

 

succes ermee!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi Bart420 thx voor binnenwippen, nee heb geen idee hoe ze erop komen om precies de 6,4K of de 4K te gebruiken op dat moment, het groeien in een blauw spectrum denk ik dat zeker wel zin heeft en dan de overgang naar meer rood licht in de 3K over de 4K, hoe nadien in de laatste week de 10K nog veel kan inbrengen moet we gewoon afwachten.

 

En op dit moment zijn er gewoon heel erg weinig plekken waar deze lampen te koop zijn vermoed ik nog, was ze in elk geval zelf nog niet tegengekomen, maar daar kan Doc beter antwoord op geven.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nog een weekie of 2 , dls,,,,dan komt de dabney er hier af.

Tis een plant die haar buds gewoon uitkiest en eigenlijk daar al haar kracht inzet.

Ze is best sterk en moeilijk te stressen. Behoorlijk indica en stretched na 12/12 ook niet echt door,,al duurt het wel ff voordat ze echt haar bloei laat zien.

De toppen zijn behoorlijk anders dan ik gewend ben(meer sativa gewend) en worden echt vet , wit en plakkerig.

In het begin van de bloei ruikt ze een beetje skunky citrus achtig aar dit wordt steeds zoeter ,,,richting besjes,,,al behoudt ze haar citrus tonen ook nog.

 

de geschiedenis enzo achterhalen van de plant is idd moeilijk.

Hetgeen mij verteld is en waar ik achter ben gekomen is allemaal niet zeker maar:

 

Het zou een onbekende indica uit DJ shorts lijnen kunnen zijn,,,zelfs een van zijn "parent"planten voor blueberry.

Ook zou het een zusje van M-39 kunnen zijn,,er zijn hier topics van te vinden met de planten naast elkaar.

Toch zou volgens mensen niet helemaal waar kunnen zijn vanwege de smaaktoon verschillen.Ook worden termen als oregon blue enzo ook wel genoemd,

 

"useless":

 

I think both stories are true actually.

Dabney certainly appears to be an almost identical twin of M39. They smoke differently, with major differences in terpene and terpenoid profiles, however, the highs are virtually indistinguishable. They look identical, and anyone would be hard pressed to identify which is which if they were side by side.

As for being the "unknown indica" in Dj Shorts BB lines, I could certainly believe this to be true as well. It was around the area he was in, at the same time, and it is the most blueberry smelling thing I have ever ever smelled. There is a small hint of grape bubblegum to it at times as well. Crossing the Dabney with anything is going to bring out its different terpene and terpenoid profiles in the offspring.

 

 

Pica:

med_gallery_22_332_462975.jpg

 

he Tossoo!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi Hupla, Thx, fijn toch nog flink drupje info erbij :D ach we wachten rustig en geduldig af tot we ze mogen omhakken :) De geur van de stam is heerlijk ondertussen .. voor de rest is er nog behoorlijk weinig te zien, maar dat betekend wel dat het allemaal prima loopt voorlopig. at_the_beach.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vind het heel mooi licht en een hele goeie test .

Wij blijven het volgen .

 

Groetjes de freuds ....... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Freud, Thx. Ja het is erg mooi, erg makkelijk voor het oog en ideaal om te werken eigenlijk.

 

 

Vandaag hebben de dames een douche gehad met B.A.C. Bladvoeding, niet zozeer omdat ze ondervoed zouden zijn maar gewoon omdat ik ze beetje afstotelijk tov allerhande ongedierte wil houden. Laatste dagje 18 uur licht, na morgen gaat de klok om en zien we wel welk een oerwoud we deze keer ervan gemaakt hebben :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben erg benieuwd , er zijn volgens mij hele goede resultaten mee te halen .

 

Groetjes de freuds .............. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorry, maar heb nog steeds niks te zeiken :)

 

Allebei de kanten zien er prima uit,....de kleine verschillen (als die er al zijn) kun je volgens mij alleen live beoordelen.

 

Ik blijf het volgen :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahaha, jij bent nog optimistischer dan ik Freud, maar ik hoop het in elk geval dat de resultaten te zien zijn nadien. Het klinkt allemaal heel logisch enzo maar heb toch al gemerkt dat Cannabis zich niet altijd veel van logisch aantrekt. Dus sta in elk geval volledig bewapend klaar om de dames te verdedigen tegen elke vorm van aanval jump.gif

 

Hoi Thx BBB, jij niets te zeiken dan weet ik zeker dat alles goed is, maar zit zelf ook met argusogen te kijken en bid voorlopig tot alle wietengelen. angel.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vervelende bezigheid he kweken als alles goed gaat en je moet wekelijks een rapport schrijven waarin je alleen kan zeggen dat alles goed gaat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ach Willy Wortel, je zal me toch niet echt horen klagen hoor als alles goed gaat. Mag van mij elke keer saaie zijn :) Dan hang ik gewoon men hangmat tussen een paar planten en ga genieten van de lente die in men hokje heerst vocation_bed.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

3k is comming :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

of was het k3

nb_k3_080904.jpg

 

maar drie meiden vindt je vast ook niet erg :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pfff weet het niet hoor Doc, 3 van zulke trienen in huis lijkt me vreselijk vermoeiend. Ik ga voor de bulb, als je het niet erg vind en laat deze ragazza's met veel plezier aan jouw over smoke.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

zijn ook niet echt lichten he... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wa ken mij dat licht schelen.......Doe mij die 3 maar !!! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ruilen :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...