Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

kweek!

Welke soort gaat het dit jaar worden

Recommended Posts

Er was al een leuk topic met de vraag waneer jullie beginnen met zaaien. Maar nu de vraag welk soort gaat het dit jaar worden...?? (om alvast een beetje in de stemming te komen :D )

 

Veder had ik ook nog paar kleine vraagjes..

Zoals sommige al gelezen hadden ben ik van plan een paarse soort te gaan planten dit jaar. (New Purple Power misschien ook wel iets anders)

 

ik hoor graag jullie meningen over de paarse soortjes… :)

Waarom kies je er wel voor / Waarom kies je er niet voor?

 

Ga je gewoon lekker voor groen… Vertel er dan ook even bij waarom je voor dat soort hebt gekozen en wat je daar zo goed aan vind etc!

:D

Worden het potten?

Of toch in volle grond?

Welke bemesting word het dit jaar.. (misschien iets nieuws?)

Etc

Etc

 

Ik dacht dat ik er ook een leuke poll van kon maken....¿ maar ik kon daar niet echt duidelijkheid over vinden! Wat vind je beter de Paarse soort of de groene soort??

 

Mvg, Kweek! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zit te denken aan early special omdat deze vroeg klaar is. Tevens lowryder 2 en Automatic soortjes van Lowlife Seeds omdat je deze de hele zomer door kan oogsten. Mischien dat het dan beter afloopt dan afgelopen jaar(The Church, Big Blue, PowerPlant), met die klote zomers van tegenwoordig. Het enige dat niet is weggeschimmeld dit jaar is ook nog eens gejat.

 

Dit jaar zet ik alles vlak bij elkaar en ga ik er met een uzi naast zitten, ik zal dan schieten op alles dat beweegd. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij mij worden het (als het goed is) mijn eigen stekjes: DF en/of Eirdbei.

 

Ook heb ik nog genoeg zaad in voorraad :D

Ook zal er een flinke hoeveelheid AF komen te staan.

 

Deels potten, deels volle grond.

Tabs van sannie komen er sowieso in, voorraadje is al binnen.

 

Het duurt nog wel even, dus tijd genoeg om nog te brainstormen.(verduisteren wil ik dit jaar zeker proberen)

 

 

Banaan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey,

 

T word bij mij NDB.

 

5 stuks in kuipen van 65 liter.... grond biobizz allmix....

 

 

Gr

 

groningen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kees gaat voor:

 

Megalomania, IerdbeiHerijuana, Herijuana en ik zoek nog 1-2 andere soortjes, zij zullen ergens over een week of twee de kop op duiken.

 

Ook ga ik in het voorjaar nog enkele planten verduisteren... Namelijk SSH, Amnees en als er iets moois bij zit Blue Hammer (moet haast wel).

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het word de NDB en Lowrider 2# voor het 2009 seizoen. :P

 

Weliswaar guerilla,maar toch.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Easy Sativa, verschillende easy sativa kruisingen, shiva, ierdbei en de oude vertrouwde purple. Heb met de meeste al verschillende succesvolle oogsten. Allemaal probleemloos. Alleen de shiva is een beetje een snob. Ze wilt het alleen goed doen in perfecte grond. Maar als ze goed staat, jum jum jum...

 

Gegroet,

Donder

Share this post


Link to post
Share on other sites

HeyHey ;)

 

Klinkt allemaal erg goed! Ik wacht op nog veeel meer reacties :D :lol: het zijn overigens wel bijna allemaal groene soortjes die jullie kiezen…

 

Iedereen zal toch wel een eigenmening hebben over paarse plantjes… :D

 

Ik wacht inspanning af op de volgende berichten:) is het misschien niet leuk als een mod er een leuke poll bij zet…. :P

 

Mvg, Kweek!

Share this post


Link to post
Share on other sites

dit jaar weer lekker veel soortjes...

op de guerilla:Ierdbei,DF,megalomania,Purplepineberry,EasySativa ,henkie,special en NDB

in de tuin: Easysativa,mega,NDB, en ga dit jaar wat hazejes verduisteren

misschien nog ook wat Autoflowersoortjes zoals emilio zijn autoAK

 

@kweek purple=onverkoopbaar ,leuk voor de fun en als je een keer wat anders wil dus (vandaar dit jaar henkie)

 

@OGkush, je stekken waren idd erg laat met bloei, erg kleine toppies met veel rot:( ....indoor vond ik ze btw wel erg mooi hoor

 

wierie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ook al in andere topic gezegd:

 

Ik ga voor de eirdbeiF3 en de orgen rocket (en masterkush en nog wat zaden van vorig jaar...df bijv)

 

 

Vol verwachting klopt ons hart! Maar moet nog ff wachten met reanimeren..

Share this post


Link to post
Share on other sites

@wierieman, dat moesten we dit jaar dan maar eens anders doen, niet dan. Ik heb je kweekverslag van afgelopen jaar trouwens gelezen en dat zag er verdomd goed uit :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Early girl, early misty en early pearl :P gwn omdat ik early wil oogsten...

 

kan iemand mij vertellen of herijuana een beetje geschikt is voor outdoor?

Share this post


Link to post
Share on other sites

MEGAMELO natuurlijk en dan ook

een paars soortje: de REBELSHACK :P

de mega gaat in een kuip van 80l en de

rebels in emmers van 30l :lol:

 

groene groeten

Blackbut

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Hey laat jullie horen ;)

 

Dit topic is voor alle buiten kwekers! Van je tuin in potten tot Guerilla… 12 berichten en meer dan 180 views :D iedereen wil toch wel wat over zijn buiten hobby vertellen.... :lol:

 

Mvg, Kweek! :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Bruut, Ik heb zelf nog nooit herijuana buiten gedaan, echter iemand die ik ken wel. Hij is zeer te spreken over herijuana buiten omdat het volgens hem goed tegen schimmels bestendig is en snel klaar is. Hij heeft integenstelling tot velen onder ons een uitstekende oogst binnen gehaald afgelopen kl#%ten zomer!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit jaar zet ik Lowryders #1('k ben nog een beginnertje en daarom vind ik autoflowers wel interessant :P ) en mixed kush (omdat ik deze zaadjes er gratis heb bijgekregen en omdat ik nu eenmaal niet voor altijd een beginnertje wil blijven ;) ).

 

Alles staat in volle grond (guerrilla). Ik overweeg om sannies buffer-tabs te gaan gebruiken.

 

Ik heb nog nooit een purple soortje gezet maar zou/zal het wel doen omdat ik die meestal prachtig vind (voor killing fields! :lol: ).

 

Groetjes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haze in 90l bakken :lol:

Afgelopen jaar weinig toprot gehad :P

 

Gr,

NN

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ga dutch pasion fezan drew en alskan ice zetten in potten en ik ga verduisteren

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waar haalt iedereen die NDB vandaan? Ben er ook wel naar op zoek eigenlijk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lowryder en rebelshack. ja ik heb die freebees van sannie nog altijd liggen:p...Zijn die rebelshacks ook geschikt om guerilla te kweken?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Guerilla: NDB, mexican sativa,santa maria, outsider x skunk#1, DF en purple pineberry

 

Vind paarse soortjes best lekker, hoe langer in de weck hoe lekkerder.

 

Dat we een lange mooie droge zomer mogen hebben met af en toe een flinke plensbui zodat hun dorst kunnen lessen.

 

Succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

In iedergeval ierdbei/heri neerzetten en de rest weet ik nog niet :P

Maar dat zou zeker niet het enigste zijn hihi

 

knutsel

Share this post


Link to post
Share on other sites

phooh hier ook nog vol op aan het twijfelen,

 

lowriders komen er tussen de tomaten ed te staan, in potten op een dakje

dan zal ik nog één pakketje blueberry ter beschikking hebben, zal ook in potten komen..

paar stekjes van de gs die ook in potten komen..

en dan nog één andere soort kiezen waar ik nog niet uit ben..

 

alles komt dus in potten en zal verduisterd worden,

geen grote potten dacht aan 12 l ofzo en 6 voor de lowriders één mixje erin et voila :tu

 

veel voorgroei zal er niet worden gegeven dus hoop wel 2x te kunnen knippen,

met de stekjes lijkt me dit zeker haalbaar, hopelijk zit het weer een betje mee, dan kunnen de stekjes in de laatste week van april al eventjes achter de vensterbank wortellen en dan kunnen ze in mei buiten nog paar dag wortellen en groeien en dan bloeien maar, dan is de 2x wel zeer goed haalbaar..

 

mischien blueberry en het onbekende soortje zaad ook meteen 12/12 weet niet als dat aan te raden is buiten...?

 

dit zal het zowat worden bij mij,

can't wait :P

 

groetjess

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...