Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

DEFFY

Project 1, 260x PP Onder 10x 600W HYDRO

Recommended Posts

@Deffy,

 

Ik denk dat je de volgende kweek met die voedingspc wel continue erbij moet blijven om eventueel te controleren of alles wel goed gaat en of hij goed staat afgesteld.

Mooi apparaat maar zou er nooooit geen aanschaffen hoe groot de kweek ook zal zijn...vertrouw alleen mezelf.

 

Gr schenkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooi ding die computer, wil er zelf ook één aanschaffen zodra ik een nieuw pand heb na de zomer... lekker makkelijk... maar ik blijf toch zelf alles netjes controleren... :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
@Deffy,

 

Snel drogen is zeker een goede zet om het maar de deur uit te hebben....tja meningen zijn hierover verdeelt maar what the ^#^$ weg=weg.

 

Gr schenkie

 

Wanneer wiet gewoon goed is afgebloeid kun je snel drogen zonder smerige wiet te krijgen . En gewoon afbloeien levert nog het meeste op (beste rendement ondanks wat extra tijd).

 

Waar ik eerder op doelde gewoon in het algemeen is dat er meerdere manieren zijn om net zo snel te drogen als onder lampen . Bovendien , die 2 dagen dat je aan het drogen bent onder lampen hadden er ook al nieuwe planten kunnen staan . Je moet alleen ff een kleinere ruimte hebben voor een alternatief droogproces.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zou ook wel geinig zijn als je dan jou manier van snel drogen deelt met de medemens :D

Ben nieuwschierig.... :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is het niet grappig dat diegene die hier heel wat onrust, paranoia en (onrechtsreeks) forumvandalisme en het verlies van enkele leden heeft veroorzaakt, hier toch maar ff z'n opbrengst van enkele kilo's komt bekendmaken. :D :verrygood ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is het niet grappig dat er mensen zijn die bepaalde onderwerpen niet achter zich kunnen laten........ :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik hoef niets achter mij te kunnen laten. Ik ben hier nog en Deffy ook blijkbaar. Ik vind het gewoon jammer dat er waardevolle leden en onderwerpen weg/gewist zijn zonder dat er een gegronde reden voor geweest is. Het feit dat Deffy hier zonder problemen door kan gaan met z'n verslagen is volgens mij toch wel een bewijs dat WF (relatief) veilig is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Respect voor wat je hier in je uppie neer hebt gezet man... :P

 

Sky

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Deffy,

 

Zonde man.. ik neem uit alles waar dat jij er geen lol aan beleefd.

Zo snel mogelijk er vanaf en zo snel mogelijk geld zodat je zo snel mogelijk zo kan zijn zoals je bent geworden en daarin verder wilt groeien.

Jammer, ik heb het je al gezegd zo'n forum als dit, met meerendeels hobbyisten worden door mensen zoals jouw ook in de kraag gevat.

Dit hele forum krijgt een naam als forum voor proffesionele en c¤mmerc¡eele kwekers.

 

Ik kan het best begrijpen maar houw het voor je jezelf want je gaat jezelf een keer in de val lokken met wat dan ook.

En dan :D heb je geld maar kan je het niet uitgeven :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is eenzaam aan de top...geloof me!

 

Still waiting for the pictures deffy :P

 

 

Gr schenkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

En dat was het dan.............het kwartje is gevallen.

Ik heb bijna alle verslagen gelezen en vond ze best veel info bevatten en ze boeide mij ook erg.

Maar als je jong bent denk je soms dat je het allemaal weet, en soms weet je ook wel wat waar je iets aan hebt.

Totdat je weer bij leert en je erachter komt dat je eigenlijk helemaal nog niet zoveel weet en helemaal nog niet zo wijs bent als je denkt dat je bent.

 

:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik denk niet dat ik beter weet,

ik weet wat ik weet :lol:

 

leven gaat lekker!!!

 

deffy

Share this post


Link to post
Share on other sites
En dat was het dan.............het kwartje is gevallen.

Ik heb bijna alle verslagen gelezen en vond ze best veel info bevatten en ze boeide mij ook erg.

Maar als je jong bent denk je soms dat je het allemaal weet, en soms weet je ook wel wat waar je iets aan hebt.

Totdat je weer bij leert en je erachter komt dat je eigenlijk helemaal nog niet zoveel weet en helemaal nog niet zo wijs bent als je denkt dat je bent.

 

:lol:

hey PP

snap ook helemaal niet wat u eigenlijk toevoegt aan dit topic...AFGUNST is een heele nare eigenshap, wist u dat ook al?

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik denk niet dat ik beter weet,

ik weet wat ik weet :lol:

 

leven gaat lekker!!!

 

deffy

 

waar blijven de plaatstjes?

 

latur

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zie je dan niet dat ie vast zit in z'n avatar? Geen idee hoe je daar dan weer uit kan komen.

Maar als het m lukt dan zou hij het bij 1 topic houden. Een nieuwe topic die hij helemaal zou

gaan afmaken, speciaal voor wietforum. Om te laten zien dat ie wel lief is. Goede insteek! Maar...

ik zie nog niks. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...