Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

STM

Waar zijn nog bereikbare grensshops?

Recommended Posts

Hey,

 

Aangezien het al een tijdje geleden is dat ik nog eens naar een coffeeshop ben geweest, dacht ik: ik ga in februari nog eens.

Nu lees ik net dat de shops in Roosendaal en Bergen op Zoom dicht zijn tegen dan :D

 

Nu is mijn vraag:

Weet iemand enkele grensshops die in februari nog open zullen zijn?

Ze zouden op een of andere manier bereikbaar moeten zijn met de trein of bus vanuit Antwerpen...

 

thx

Share this post


Link to post
Share on other sites

snoazihaze heeft gelijk.

Alleen zou ik gewoon met de trein tot roosendaal gaan, en vandaar uit je bestemming kiezen. Breda is in vergelijking met eindhoven en tilburg misschien nog wat aan de prijzige kant....

 

Maastricht is veel te duur! Goed om 1g te kopen en een ganse namiddag en of avond in de sjop te zitten, want je hebt er echt hele mooie!.

Breda is nja,.... ieder zijn ding he!

Vlissingen ... de purple moet je zijn. Goei kwali en kwanti

 

Eindhoven en tilburg... Goedkoop en mooie sjops ook!

 

Treinticketje antwerpen-roosendaal (=studententarief 10.80 ofzo) = heen en terug

 

en dan vanuit roosendaal naar...... (behalve maastricht, want dan maak je een giga omweg :D )

 

Wil je maastricht bereiken, vertrek dan lekker s ochtends vroeg (sjops al open vanaf 8u) en dan kom gewoon lekker s avonds terug , dan kan je nog wat winkelen.... de sjops blijven er toch open tot n uur of 0.00 -1.30 .

Vanuit antwerpen nr maastricht : IR trein naar hasselt-luik. In Bilzen afstappen, de bus pakken a h station, richting maastricht en huppakee.

 

Hoop je van dienst te zijn geweest!

 

Boks

 

Domi

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja ok bedankt!

 

dan kan ik beginnen met plannen, waar en welke shops :P

 

 

STM

Share this post


Link to post
Share on other sites

cava

Ik zie dat jij van Leuven bent, ik zit daar op kot. Naar waar/welke shops ga jij dan?

 

 

STM

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik rijd naar Geleen, das vanwaar ik woon het kortste denkik. Ongeveer 40-50 minuutjes, hangt ervan af hoe snel je rijd natuurlijk...

Pakt gewoon de autostrade richting genk en hasselt, rijd door tot NL, 2e afrit geleen, gewoon de weg volgen en je komt er. Van daaruit kun je ook makkelijk naar sittard, maastricht of heerlen

 

Das allemaal Limburg ook. http://www.coffeeshop.freeuk.com/Limburg.html

 

Peace~

Share this post


Link to post
Share on other sites

chill, bedankt voor de info

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga met de auto gaan. Is er eig veel controle aan de grens?

 

 

STM

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nope, aan de grens is geen controle, maar in en rond om de stadscentrums vaak wel!! En ze letten speciaal op al diegenen die uit de sjop komen... Als ze naar een nl auto gaan is er niets aan e hand, maar gaan ze naar een belgische of franse nummerplaat, dan volgen ze je en dan houden ze je meestal ook wel aan.

 

Gewoon de auto buiten de stad parkeren. Effe bus of tram pakken naar het centrum , lekker ene roken in de sjop. effe chillen en dan de bus terug, en terug je auto in en weg. Dan ben je nooit in t centrum 'geweest' :P

 

Boks

Share this post


Link to post
Share on other sites

ach man ..ik ga altijd tijdens de spitsuren naar Tilburg,pal in het centrum...nooit controle,superwiet en ooke aan de grens nog nooit geen kat gezien.

 

Ik ben Belg en kom langs A'pen > Breda>Tilburg.

 

Ik maak me zelfs nooit zorgen en kbreng altijd wel iets van een 20 gr mee...uit verschillende CS'S

 

 

Ciao

medi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Winschoten ligt vlakbij de grens en er zijn 2 shops :P , maar of dat voor jou nu zoveel zin heeft. Mischien moet je langs een andere grens gaan wonen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een andere manier is om vanuit Turnhout de bus (van De Lijn!) te nemen naar Tilburg.

Deze vertrekt aan Turnhout station en zet je een uurtje later netjes af aan Tilburg station. Rijdt elk uur en ik heb in 3 jaar tijd nog nooit een politie controle meegemaakt op of rond de bus (hoewel min. 50% van de reizigers op de heenreis de eerstvolgende bus terug nemen - zij het in een iets andere staat van bewustzijn).

In Tilburg zelf heb ik trouwens ook nog nooit meegemaakt dat er moeilijk gedaan wordt of dat er controles zijn. Voor mij geen auto, fiets of trein meer.

En als medical al zei: de wiet is (bijna overal) echt wel super goed in Tilburg.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaan die shops daar echt dicht dan? Lijkt me toch niet dat de ondernemers aldaar zonder slag of

stoot gaan vertrekken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jep ze moeten weg, ze hebben geen keus...

@Hades: pas toch maar op met die bus, vrienden van mij zijn daar vorig jaar op tegengehouden :tu . Alles afgeven en een pv opgesteld, al hebben ze daar niets meer van gehoord :P .

Share this post


Link to post
Share on other sites

gewoon trein ofzo naar tilburg, of met de auto en die een beetje afgelegen parkeren.

 

als je met de trein gaat, tegenover het station de Grass, erg goeie shop, 7 Euro p.gram voor lekkere Nortorn light, en je krijgt fijne bakjes. dan loop je rechtdoor richting stad, kom je langs de Muze, ook goeie shop, met erg goeie Jack Herrer en santa maria. dan ga je gewoon even naar de stad toe ofzo, loop je vanuit de stad richting Zuid, kom je eerst langs de pasja en crackers, zitten echt 50 meter van elkaar af. (crackers heeft lekkere spacecake voor 3 euro per dikke plak ofzo) . dan naar links, en kom je bij de Level. normale shop, doen ze nooit zo moeilijk.

 

lijkt me genoeg voor een leuk dagje ?

Edited by Smokertje013

Share this post


Link to post
Share on other sites

Door de gemeente Tilburg wordt in een drietal coffeeshops, Toermalijn, Grasscompany en Crackers momenteel gemeten, wat het effect is dat de shops daar sluiten. Dit weekend en over een aantal weken meer wordt er het weer gedaan, om te kijken of nu de andere grensaanliggende gemeentes meer Belgen en andere omliggende landen trekt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

soww, zou erg zijn als hier ook gevolgen komen van het sluiten enzo..

 

toermalijn trouwens ook een goeie shop. haal daar altijd zakjes van 5 gram whitewiddow, kost dan 7.30 per gram in plaats van 7.90 en erg goed te roken :tu alleen bij sommige shops hier in tilburg als de aaf en ochtend enzo krijg je wel eens een dikke paas, maar is bij toer nooit het geval

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Smokertje013: daar kan ik mij inderdaad wel een dagje mee bezighouden :tu

 

Ik heb van een vriend gehoord dat in Tilburg ook ergens een all-you-can-eat buffet voor 20€ te vinden is, kan wel leuk zijn na een namiddagje cofeeshoppe :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

meerdere. je hebt erg lekkere wokrestaurants voor ongeveer 20 euro, waar je je echt helemaal vol kan eten, in 2½ uur dan ofzo, echt super

 

en je hebt 'etenstijd' , hetzelfde principe maar dan gewoon normaal, dus niet chinees, en ook erg lekker. voordeel hier is dat je ook oneindig mag drinken (geen alcohol volgens mij, of alleen bier). vorige keer in een vreetkick daar flink gegeten en weggespoeld met zowat een liter AA drink ofzo :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...