Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
rennie

kast verbouwen

Recommended Posts

hallo hallo

 

ik heb een kast van 90 cm breed 2m diep en 2.8m hoog nou is mijn vraag wat kan ik nou het beste er in hangen een 400 watt of een 600 watt in verband met de breedte van de kast want die is maar 90 cm breed, en als we een 600 watt nemen is dan een 500kub afzuiging voldoende????????????

 

alvast bedankt :D

 

groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ook al aan een cooltube gedacht ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

mijn vraag is eigenlijk hoe breed schijnt een 600 watt 1.2 m2 en hoe breed schijnt een 400 watt 0,7 m2

de oppervlakt weet ik al dat heb ik er bij gezet

 

hartelijk dank

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat ligt aan het soort reflector wat je gebruikt en wat je wilt . Als je koele lucht aanzuigd is 500m3 afzuiging voor 600w zonder cooltube genoeg, maar staat je hokje in een warme ruimte en in de zomer wordt het dan wat problematischer. Misschien een idee om 2x400 te gebruiken ivm met de diepte van je hok. Denk dat je met 2x 400w het optimaalste gebruikt maakt van je ruimte.

 

Gegroet,

Donder

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat is juist wat ik niet wil ik wil maar 1 lamp ophangen en ik dacht dat een 400 watt iets te smal is heb het een keer ergens gelezen hoe breed die schijnt dacht 70 cm een standaard kap en een 600 watt dacht ik 120 cm maar is dat nou juist als dat zo is dan vind ik een 400 watt net iets te smal voor een 90 cm breede kast

 

groetjes Tim

Share this post


Link to post
Share on other sites

yup

 

gooi er 2 x 400w in ... je hebt hoogte genoeg dus met een goede afzuiging zal je geen warmte problemen hebben ..

ik zou direct gaan voor een 1000m2 softbox.. die kan het makkelijk aan waardoor je hem bijna geluidstil kan dimmen

en in de zomer kan je gewoon doorkweken omdat je een kleine over capaciteit hebt!!

 

of 1 X 400w .. dan kan je de overige plaats gebruiken voor een zwenkfan en dergelijke...

 

maaar

ge je nu een kleerkast of zo ombouwen??

het is anders veel simpeler en vlugger om gewoon een tentje te zetten en dan kan je gewoon met 1 x 600w kweken

neem wel een 1m2 x 1m2 x 2m Secret Jardin of Homebox die zijn de beste

 

Mvg

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja ik ga een kast ombouwen :P dat is een stuk goedkoper en makelijker kan je overal goed bij het is een ingebouwde kast van 90 cm diep en twee meter breed links zit een deur van 90 cm breed en rechts zit een deur van 90 cm hoef het alleen een beetje wit te schilderen links een gat in de muur en rechts een gat in de muur wat zo weer te reparen is en stroom zit er ook al.

denk dat ik voor een 600 watt ga dan verbuig ik de kap een beetje dat hij minder breed straalt.

 

hartelijk bedankt

 

julie horen wel hoe het verder verloopt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...