Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
sannie

Wietforum in een nieuw velletje

Recommended Posts

mijn complimenten :D

de site ziet er zeer strak uit en vooral de achtergrond

gelukkig is het wel groen gebleven dan dat mooie roze :D

:D :) :) :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik hou normaal totaal niet van veranderingen sterker nog ik heb er een gruwelijke pest hekel aan ... dus ik dacht al 'shit waar gaat dit nu heen' maar ik had wat meer vertrouwen moeten hebben in de designer !!!

 

want ...

 

dit is werkelijkwaar GE-WEL-DIG MOOI knap werk wat zich zeker loont !!!! het nodig ook veel meer uit en ziet er proffesioneler uit

 

nu zijn we zeker een van de mooiste forums !!!

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die modderrommel komt alleen helaas niet tot onderaan op een lange pagina... Kan dat misschien nog veranderd worden ? M'n worteltjes staan zo droog als ik onderaan de pagina aan het lezen ben.

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites
M'n worteltjes staan zo droog als ik onderaan de pagina aan het lezen ben.

Mijn worteltjes niet, kees:

gallery_7602_1442_124574.jpg

 

:D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Die modderrommel komt alleen helaas niet tot onderaan op een lange pagina... Kan dat misschien nog veranderd worden ?

 

Zoals ze hier soms zeggen: "da ken wel, maar da kost wel wat"

Probleempje is dat de zijkanten aan de bovenkant niet weglopen naar een egale kleur. Domweg herhalen onder elkaar is dus geen optie want dan zie je ieder keer weer een abrupt begin bij een herhaling. Ik moet dus iets verzinnen zodat de bovenkant en de onderkant van de zijbalk (snap je 't nog) in elkaar overlopen. Als dat zo is dan kan je de zijbalken oneindig onder elkaar herhalen en loopt alles toch netjes door.

Staat in ieder geval op de lijst, maar verwacht geen oplossing heel binnenkort :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

waar kan ik nu my topics vinden ?

normaal stond dat rechts bovenaan maar nu niet meer :D

groeten db

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als grafisch vormgever mag ik wel zeggen dat ik het bijzonder fris vindt. Erg lekker, overzichtelijk en simpelweg goed gedaan.

mijn complimenten

 

slap

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er goed uit !!

 

Ik heb het één en ander bekeken, helemaal geweldig !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Complimenten ziet er zeer strak en overzichtelijk uit :D :) :)

 

Heeft wat weg van Canna in Space :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moest ff een paar keer met mn ogen knipperen net voor t kwartje viel; "oja nieuw uiterlijk" hehe

 

Achtergrond zou ikzelf egaal houden maar t gaat wel wennen:)

 

goed werk! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn eerste reactie "Wow! :D Wat mooi! Maar ik had toch geen paddestoelen op? :)"

 

Prachtige banner! Dat is één, en de rest van de layout vind ik ook om te smullen moet ik zeggen. Héél mooi gedaan!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor alle positieve reacties. Is een leuke (en verdiende) opsteker voor Miss-J. :D

 

Het zit namelijk zo; sannie had wel zin een nieuwe header voor zowel wietforum, opengrow, als zijn shop. Hij heeft (diep?) in de buidel getast om een grafisch ontwerper de header te laten maken en uiteindelijk zijn daar de zijkantjes nog bijgekomen.

 

Miss-J heeft de gelegenheid aangegrepen om haar eerste web-design ervaring op te doen en heeft er de rest van de skin bij ontworpen. Je wilt niet weten hoeveel gepiel het is om van ieder klein grafisch onderdeeltje de kleur, vorm, of kleurverloop te bedenken. Als ik daar zelf aan begin dan wordt het bij iedere verandering alleen maar slechter omdat ik heb het ontwerp- en kleur-gevoel heb van een kleuter van 3 :) . Uiteindelijk heb ik wel de technische implementatie gedaan, maar het hele design is de verdienste van Miss-J.

 

Voor Miss-J was het dus haar eerste ontwerp-klus en ik moet zeggen dat ik meer dan tevreden ben ( en een beetje bevooroordeeld :) ). We waren zelf al wel blij met de skin, maar het is toch gaaf om te zien dat jullie ook allemaal positief zijn. Het smaakt geloof ik naar meer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hopelijk heeft sannie niet meer dan een euro of 200 opgehoest voor het ontwerp van de header :)

 

Maar prachtig werk hoor! Het geheel is veel professioneler imo... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Miss_J

** Bloos **

 

Ik wil hier Sannie ook niet vergeten. Hij heeft in de drukkerij wereld gezeten en weet dus nog wel wat van kleurtjes. Wat soms hielp en soms een pain in the ass was :) De discussies die we hebben gevoerd over 'fris groen' en 'vuil groen' zullen we jullie besparen. :D

 

@Slappezever: wel leuk om van jou, als grafisch vormgever, ook een compliment te krijgen. Als je ook nog opbouwende kritiek hebt: een pm is altijd welkom. Ik wil op dit gebied graag leren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kwestie van smaak denk ik chuanse, ik vind juist de header geweldig!

 

Na een tijdje op wietforum met de nieuwe skin kan ik alleen maar zeggen dat het forum er echt 200% op vooruit is gegaan!

 

Petje af voor John Doe en MissJ!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...