Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
El Shamano

El Shamano kan niet kiezen...

Recommended Posts

Totaal: 437 gram

Gram/Watt: 0.73

 

 

netjes hoor!

ben heel erg benieuwd. kom ze snel proeven!! :cry

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmmmm BlackJack... wat een lekker wietje is dat zeg! Voor mij de absolute topper van deze ronde..

 

Nog even van genieten want na aankomend weekend ga ik even stoppen met blowen omdat ik over een paar weken op vakantie ga.

Met wat ondersteuning van een Iboga kuurtje van 2 maanden (wilde ik altijd al eens proberen) :rofl

 

Thnx guys, het was deze keer echt een leuke ronde met het scroggen, de aardebak, de BAC voeding en whatnot.

 

Na de zomer ga ik pas weer een nieuwe kweek opstarten, maar dat moet ook geen probleem gaan worden met zo'n opbrengst!

 

Gr. El Shamano

:cry

Share this post


Link to post
Share on other sites

gefeliciteerd el shamano, het is je gegund.

 

en ja het zijn gewoon lekkere strains die 2 :cry

wat vind je van psycodelicia? hoe smaakt ze en ruikt ze? ik ben wel benieuwd want ik vind sweet seeds een hele goede breeder.

 

Wild rose van sweets seeds heb ik op het moment staan, ook echt een toppertje tot nu toe.

 

ga je je iboga ervaring ook posten?

 

gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gracias Beekaa!

 

De Psicodelicia heeft de minste geur van de 3 (zelfs minder dan de doublefun van m'n vorige kweek).

Het is een fruitig zoet geurtje lijkt wel een beetje citrus... het effect kan ik nog niet helemaal vastpinnen omdat ik iedere keer eerst een BlackJack joint vouw :cry

Ik zit nu een jointje Psicodelicia te roken, en ..... ik moet zeggen een van de zachtste rokertjes ooit, echt een lekker smaakje hou je er van over, niet zo muf!

 

Maarja, uit m'n werk eerst een BlackJack gerookt natuurlijk, en daar heb ik nu ook nog een beetje last van :rofl

Toch weet de Psico er weer wat aan toe te voegen, maar het is absoluut geen bankhanger of couch-0-nizer zoals ik sommige indica soortjes wel eens noem :rofl

 

Iemand die ik ken is nu bezig met een kweekje Cream Caramel van Sweet Seeds, en daar ben ik ook erg benieuwd naar!

 

De iboga is wel een kuur he, dus niet een piekdosis waar je van gaat trippen 2 dagen zoals sommige stammen doen in hun "rite of passage".

Maar ik ben wel heel benieuwd naar de effecten op je immuun-systeem (schijnt dat je afkeer krijgt van tabak) en ook een paar maanden je interesse verliest in drugs van koffie tot heroine.

Verder zou je er een energieke boost van krijgen en wat meer zelf-reflectie van krijgen.

 

Maargoed ik weet niet of ik daar een topic over ga maken, maar ik zal er zeker over nadenken!

 

Gr. El Shamano

Share this post


Link to post
Share on other sites

ooo ziet er lekker uit! :cry

 

testavondje moeten we dan wel snel houden he! heb je even over ge-pmed. want heb dit weekend toevallig al wat in de planning staan.

 

ltrs,

B

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Bart, ik heb je terug ge-pm't d8 ik tenminste, maar ik zie nu nix in m'n verzonden items, is ie aangekomen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Achsoooo nu zie ik pas het vinkje wat je aan kan zetten bij het versturen van een PM "Voeg een kopie van dit bericht toe aan mijn verzonden items"

 

Daarom zag ik telkens m'n verzonden berichten niet :rofl :cry

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm lekker hoor :cry ik wou dat ik die soortjes hier ook had ^^

 

peace,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Xistence, ik wou dat ik ze ook had.... o wacht ik heb ze :rofl

 

Ik kan je iig alle 3 de soortjes 100% aanraden om eens in je kast te gooien, heerlijke soorten!

 

Gr. El Shamano

:cry

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...