Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
ricop2

1 plant onder 400 watt

Recommended Posts

ok ik had 5 zaadjes kush geplant en eerst 2 week laten voorgroeien onder tl ..

meteen kwam spint om de hoek kijken !! zal de vorige ronde wel achter gebleven zijn ..

ik roofmeit erover heen gegooit om de eerste maandern verlost te zijn van het kleine gespuis !!

bleken mijn planten een week later 90 % mannelijk en ik hield dus een dame over ..

ik heb nog geprobeert 2 stekken te snijden .. maar deze bloeien al te erg .. denk ik .. ik geef ze 10 dagen .

 

nu mijn vraag een niet al te grote plant onder 400 watt is dat niet gewoon kansloos stroom verbruik !!

kan ik niet beter het plantje in de zon zetten .. en ff mijn hokkie fijntunen voor de volgende ronde !!

 

jullie mening !! natuurlijk gewoon binnnen !!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zon????? ;)

Hier ligt er ijs, woon je soms op de Canarische Eilanden? :P

 

Nee zonder gekkigheid, ik zal het afbreken, hokje COMPLEET ontsmetten want spint bij het begin is totaal unnessecary bij zaad!

 

succes

 

gr

 

Nomar

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat was ook mijn idee .. het word afbreken !! dit jaar een keertje fatsoenlijk beginne !

Share this post


Link to post
Share on other sites

da's jammer ricop2

 

maar wel het beste besluit.

een kleine bevestigig die ik door je post heen lees:

hoe meer stress in het begin bij een zaailing,

hoe groter de kans dat het een man is.

 

goed beslagen ten ijs,

maakt een rondje zeker zo relaxed.

 

suc6 met de volgende ronde,

weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

precies .. ik bouw gewoon weer een kast de halve zolder voor 1 plantje was echt te veel van het goedde

het plantje staat momenteel heerlijk in de zon , voel wel lekker het jaar te beginnen met een plantje 2 jan in de volle zon .. toch is de spint voledig weg .. wat wil je ook 4 planten vs een buisje roofmijt !! ik zal binne kort hopelijk eindelijk wat sjieke fototjes plaatsen !! ..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...