Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

whazzup

Hy-Pro voeding test

Recommended Posts

hi

 

 

pepers mhajmmie ben gek op die fucking hete dingen heb zelf 3 madam sjanet pepers staan en 1 uit west afrika

 

en heb verse zaden uit suriname :)

 

 

mvgr de peper teler thunder :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe maar de test die A-5 voorstelt is ook wel een hele bijzondere. De helft van zijn hok op Hy-pro en de andere helft op zijn eigen voeding. En als je A-5 kent met zijn haze dan weet je dat er iets heel speciaals komt te staan. 20 full size hazes op Hy-Pro, lijkt me mooi om te zien :D

 

p.s. jullie weten toch dat A-5 de sativa cup heeft gewonnen he?

 

Heb het topic nog een paar dagen langer opengehouden maar als Hy-Pro het ook wil gaan we het doen met A-5. Zou dat niet lukken dan gaat het setje naar HJM.

 

Dank voor de reacties!

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb al wat jaren ervaring met hy-pro zeer tevreden over lekker goedkoop en fijne 20liter vatjes

en geen gezeik zo als die kut aptus scheutje van dit en scheutje van dat gewoon a en b pk13 14 en klaar

dus die test komt wel goed met hy-pro

Share this post


Link to post
Share on other sites

goed nieuws :P

 

We gaan de test in met... A-5 én HJM :lol:

 

A-5 ga ik direct koppelen aan Hy-pro, want voor zijn haze project heeft hij "ietsje" meer nodig. Dat wordt wel een gave kweek, A-5 kennende!

 

Tja, dan heb ik hier nog de flessen staan en die gaan dan (met de zaadjes dan ook wel) naar HJM.

 

Twéé testen dus. Een flinke grote en een kleine.

 

succes heren!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb vandaag de mannen van Hy-Pro over de vloer gehad en we kwamen op het idee om op een zaterdag een seminar te houden over het hoe en wat over hun voeding hebben mensen daar oren naar?

Share this post


Link to post
Share on other sites

lijkt me een goed idee :P Filmpje?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zie vanavond pas dit hele verhaal over testen van Hy-Pro hydro voeding. Had ik dus best willen doen, maar had dan pas over ruim een maand kunnen starten. Maar net als A-5 had ik dan wel wat meer nodig gehad.

 

Dat seminar klinkt me ook goed in de oren, maar zaterdag zal ik de hele dag met mijn hoofd op grote hoogte verkeren... nee niet stoned maar op de lange latten. ;) Ik hou me aanbevolen om in de toekomst wel een hydro test of iets anders te doen.

 

A-5 en HJM, veel succes.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...