Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

whazzup

Hy-Pro voeding test

Recommended Posts

Chilipepers zijn ook lekker toch ?

 

Maar is de Hy-pro voeding wel geschikt voor andere plantsoorten, met andere voedingbehoeften ?

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naar mijn weten is die voeding prima in orde dus snap niet dat er niemand reageerd :P

 

Moet niet te lang duren anders nem ik nog een tent erbij ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wie zoeken we?
  • Je kweekt al enige tijd hydro, maar het liefst ook aarde zodat je deze voeding ook kunt reviewen
  • Je bent in staat om binnen een maand te gaan starten
  • Je wil graag ook eens een cupwinnaar neerzetten ;)
  • Je hebt al in ieder geval een volledig kweekverslag op het forum staan
  • Je bent in staat om in de test sectie een compleet verslag te schrijven

 

Om onze zuiderburen ook een kans te geven en forummers die wat minder vaak op het forum komen niet achter het net te laten vissen kun je je met de volgende gegevens in dit topic aanmelden tot 7 januari met de volgende gegevens:

  • Linkje naar een volledig verslag op het forum als voorbeeld
  • Voorstel hoe je gaat kweken (op wat voor medium, welke soort, welke lamp etc.)
  • Vermeld erbij of je daarnaast ook de aarde kweek wilt doen, dit heeft voor ons de voorkeur

Onvolledige aanmeldingen nemen we niet in behandeling. Op 7 januari maken we bekend wie de test mag gaan doen.

Wel quoten maar niet lezen he Michael...

 

@doc: verkeerde topic of forum doc? Deze link ik in je handtekening begrijp ik nou ook beter :P

 

 

 

gefopt!

Share this post


Link to post
Share on other sites

laat Doc het anders doen als toch niemand wil, hydro en aarde ;) krijgt hij van mij wel Chilipeper stekken...

 

wil hem ook wel eens in actie zien :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik meld me af als gegadigde voor de test :P

gezien ik niet volledig aan het profiel voldoe

 

grtz angel777

Share this post


Link to post
Share on other sites

Even een waarschuwing voor iedereen die van heet eten houdt... De tabasco van Doc is iets heter dan de reguliere tabasco...

 

Broodje napalm...

 

Eventueel wil ik er ook nog wel een gooitje naar doen, maar niet met chilipepers, papavers :P.

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites
@doc: verkeerde topic of forum doc? Deze link ik in je handtekening begrijp ik nou ook beter :P

 

 

 

gefopt!

 

alweer gehacked :lol:dacht ik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat in het vat zit verzuurt niet ;) :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

nah.. doc heeft het op de plank staan, die kan zo een fles pakken :D Da's de melkboer zijn eigen melk laten testen :)

 

Het is pas de 5e... :P

 

Wat in het vat zit verzuurt niet :P ;)

nou, pH stabiel houden in je vat is ook een kunst hoor :cry

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wel quoten maar niet lezen he Michael..

 

 

ik heb goed gelezen hoor whazup :D misschien jij niet :P nogmaals als een tester nu ja zegt en hij voldoet aan de voorwaardes ,dan laat jij hem wachtte tot misschien nog iemand zich aanmeld tot 7 januari ,en dan maak jij een keuze wie hem mag doen. Ik snap best waarom vele zich dan niet aanmelden :P

Het lijkt mij dat als iemand zich aanmeld en voldoet aan de voorwaardes voldoet de test uit mag voeren :)

Alsof een belg minder vaak op het forum komt als een nederlander. ;)

En hoezo me laatste bericht een onnodige quote was snap ik ook niet helemaal ,ik reageer toch gewoon op jouw bericht.

Maar ja hopen dat iemand het testje alsnog kan doen :cry

 

laterzzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik wil het spul wel testen, maar 5 zaden is geen teeld, betekend dat ze dan tussen een nader te kiezen soortje komen te staan.

Mijn hydro bakken zijn geschikt voor 5 planten, maar dan zou de aarde kant een ander soort worden.

 

De leverancier mag aangeven wat hij/zij dan het liefste zou hebben.

 

Ook kan ik pas beginnen als de Strawberry's klaar zijn. Anders doe ik Spliff te kort.

 

Toch jammer dat onze zuiderburen niet reageren, nou ja, kunnen ze ook niet meer zeuren dat ze achter gesteld worden. :P

 

Groet, hjm

Share this post


Link to post
Share on other sites

da's een feit HJM. Ik wacht netjes tot de 7e. Die zaden moet je ook maar meer als toegift zien, kweek gewoon een soortje dat je goed kent, dan kun je ook beter zien hoe ze op de voeding reageren. Toppie!

Share this post


Link to post
Share on other sites
laat Doc het anders doen als toch niemand wil, hydro en aarde ;) krijgt hij van mij wel Chilipeper stekken...

 

wil hem ook wel eens in actie zien :P

 

Ik zal binnenkort wel eens een paar foto's voor je plaatsen.

Maak wel een nieuw topic zoals "2hot4u2grow"

Het is echt leuk om eens wat anders te kweken.

Ik kan het kweken niet laten dus dan maar ingredienten voor het eten.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik heb goed gelezen hoor whazup ;) misschien jij niet :P nogmaals als een tester nu ja zegt en hij voldoet aan de voorwaardes ,dan laat jij hem wachtte tot misschien nog iemand zich aanmeld tot 7 januari ,en dan maak jij een keuze wie hem mag doen. Ik snap best waarom vele zich dan niet aanmelden :D

Als je het goed gelezen hebt dan weet je dat je bij aanmelding wat meer mee moet brengen dan "ja ik wil wel". Ik heb het heel goed gelezen, ik heb het tenslotte zelf geschreven :P

 

Ik snap die insinuatie dat niemand inschrijft omdat ik kies (dat doe ik overigens in overleg!) ook niet. Dit is niet voor beginnende kwekers, je wilt een representatieve hydro test doen dan heb je ervaring nodig. Met open aanmeldingen in het topic kan ik het niet transparanter maken dan het is. En ja, ik wacht zoals beloofd tot 7 januari. Niet wie het eerst komt wie het eerst maalt, eerlijk iedereen de kans geven om te reageren. Dus iedereen kan nog steeds inschrijven mits men aan de voorwaarden voldoet.

 

Wat dacht je er van als ik het als volgt aankondigde: "We hebben een paar flessies voeding, wie ze wil mag ze hebben, kijk maar wat je er mee doet... " - Denk je dat er nog één leverancier zal zijn die zijn spullen wil laten testen?

 

Een heel bericht quoten terwijl je slechts op een detail reageert, en zelfs dat niet eens, is onnodig quoten. Je had de gehele eerste post gequote midden in je post, volledig onnodig.

 

Oh ja HJM: ik heb pas één keer Anesthesia op Hydro gezien.. zal er een zakje V2 bij doen, dat aanbod geldt overigens óók voor alle andere leden die willen testen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kweek wel chilipepers maar er staat niets in je zoekprofiel wat dat uitsluit.

 

 

Wietvoeding past prima bij pepers en tomaten. Lijkt me een leuke test. ;) Is weer eens wat anders dan die saaie wiet. :P Doen!!!!!!!!!!!!!

 

Groetjes, hjm

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe ik weet toevallig dat doc ook voeding heeft staan speciaal voor pepers.. zullen we die dan eens op de wiet testen? :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik stel een liter ter beschikking. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
hehe ik weet toevallig dat doc ook voeding heeft staan speciaal voor pepers.. zullen we die dan eens op de wiet testen? :P

 

 

Het zal je verbazen hoe goed de uitkomst zal zijn. Informeer je maar eens over de voeding die ze in het westland in de paprica teeld gebruiken. De behoeftes zijn vergelijkbaar, dus de voeding is vergelijkbaar.

 

Groet, hjm

Share this post


Link to post
Share on other sites

oh maar ik lachte er wel bij maar ik meende het echt hoor! Ik weet dat er kwekers op witlof en tomaten voeding kweken en uitstekende resultaten halen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik zal binnenkort wel eens een paar foto's voor je plaatsen.

Maak wel een nieuw topic zoals "2hot4u2grow"

Het is echt leuk om eens wat anders te kweken.

Ik kan het kweken niet laten dus dan maar ingredienten voor het eten.

 

 

 

 

ik ben benieuwd, waar ga je je peperstekken zetten in de nieuwe Mammoth ? :P

 

nee flauwe grap KJ ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

He Whazzup,

 

Aangezien niemand reageert,wil ik die voeding wel testen.

Maar ik wil wel een vergelijk doen met mijn eigen voeding,dus ene kant eigen voeding en andere kant Hypro.

Maar om eerlijk te zijn denk ik niet dat ik een volledige kweek kan draaien met deze hoeveelheid.

Zal wel een paar flessen meer nodig hebben.

 

Ik hoor ut wel.

 

Grtz,

 

A-5.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik weet zeker dat we dat wel kunnen regelen, lijkt me een leuke test van een hele ervaren hydro kweker. Ik ga het in ieder geval effe navragen en je hoort in ieder geval de 7e van me :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Maar om eerlijk te zijn denk ik niet dat ik een volledige kweek kan draaien met deze hoeveelheid.

Zal wel een paar flessen meer nodig hebben.

 

 

 

;) :P :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Begin ik te zeiken over die 5 zaadjes, begint een ander die mij niemand noemt, te zeuren over te kort voeding. :P

 

Stelletje ontevreden, verwende.............................langharige, werkschuwe...................zou Pa zeggen. ;)

 

Alaaf, hjm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hy-pro viel mij voor het eerst op een jaar of 3 geleden op de highlife beurs in de rai.

Het was opvallend in hoeveel categorien ze er met de eerste plaatsen vandoor gingen! Tuurlijk komt er bij zo'n cup festijn een hoop commercie kijken maar er zullen ongetwijfeld mooie resultaten mee behaald kunnen worden :P

 

kijk uit naar de test!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...