Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Doc

De Biechtstoel (vertel Je Domste Kweekfout)

Recommended Posts

Vorige week een lompe actie en boven op mijn SSH gevallen, 3 helemaal afgebroken. ;)

 

En ik was ook nog nuchter.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Had ooit een hok waar één van de trafo's omlaag donderde. Was net bezig met een lamp bij te plaatsen toen het gebeurde ben zelf met de schrik vrijgekomen want was op dat moment in de gang bezig kabel te trekken :) VSA was onbruikbaar en 3 planten de groene bak in. Vanaf toen dus steeds de stroom afgezet voordat ik dat soort werkzaamheden ga doen!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit jaar alleen de afzuiger verkeerd op het luchtfilter aangesloten. Was weer tijd voor een nieuwe, had haast en niet naar het pijltje gekeken. Dag later vond ik dat de tent bol stond ipv hol en heb voor de zekerheid toch alles even nagekeken en een peuk voor de uitblaas gehouden en die zoog :)

Gelukkig net in de groei dus weinig stank.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Was laatst een oud topic aan het doornemen "Het Grote Man Of Vrouw Topic" en zag het volgende en lag echt achterover in een deuk, misschien is deze al langs geweest maar het is en blijft hilarisch. :P

 

http://www.wietforum.nl/index.php?s=&s...st&p=300905

 

Is het nou een vrouwtje of mannetje ? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

mijne ken dr ook wel bij ! vliegenvangdingrolletje laten vallen op mn planten en toen dacht ik dus dat ik beestjes had of teveel voeding of iets dergelijks XD

Share this post


Link to post
Share on other sites

k ben ooit eens een jaar of twee gestopt met de hobby....

 

toenmalige tentje (dr60 icl 250cooltube Evsa uitzugier filter )uitgeleend en alleen een kapot gescheurde tent terug gekregen!

 

tot op de dag van vandaag spjit van!!!

 

 

nu weer lekker aanprutsen onder een 400wattertje..

ik hou er misschien geen rooie cent aan over

 

maar kom tegenwoordig alleen nogmaar voor vloei & tip bij de shop ;)

 

(en een gratis Highlife mee pikken uiteraard)

 

 

conclusie: nooit meer stoppen zeker :(

 

Edit:

 

oja het in een UV lamp kijken zonder oog bescherming = wakker worden met las ogen :lol:

Edited by skunkmonster

Share this post


Link to post
Share on other sites

5X lowryder getopt op de 6e internode in 2007

resultaat was 0.2 g/watt :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik gebruik de hele lijn van plagron bio. Ik had heel lang geleden twee flessen voeding. Een bloei en een groei voeding. Die flessen leken zo erg op elkaar dat ik het niet eens door had dat ik de dames groeivoeding gaf ipv bloei.

 

Ik ben nu micro gaan kweken, ik draai nu een kweektest met 5 planten. Had ik eerst mijn zaadjes ontvangen. Ik moest nog effe wachten op een softbox en paar PC fans. Om een of andere reden had ik mijn zaadjes al ontkiemt. Met gevolg dat deze al snel geel begonnen te worden. Toch maar besloten om deze achter het raam te zetten. Uiteindelijk is het wel in orde gekomen. Ik weet nog steeds niet waarom ik ze ontkiemd had ondanks dat ik de setup nog niet thuis had.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vorig jaar zomer had ik zonder na te denken planten van buiten binnen gezet, je raadt het al..

 

Nu zit ik vanaf vorig jaar spint weg te jagen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik herinner me net nog wat:

 

Raak de lamp niet aan die die brandt.

 

Resultaat :oeps

gallery_36153_16837_787024.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

outdoor misschien voor jou wel veiliger ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je vinger zo hard verbranden is geen stomme kweekfout dat is gewoon een teken dat je of minder moet roken of meer moet nadenken voordat je iets doet :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

uit luiheid een open vat met alg a mic oplossing midden in de zomer laten staan,

dus gewoon na het wateren niet meer opgeruimd

blijkt dat dus ideale omstandigheid voor legionella te zijn

 

zware antibiotica kuur heeft me gered

Share this post


Link to post
Share on other sites

...... had wel eens gehoord van een kweker uit Groningen die idd de lul was met legionella ...

 

shoppraat ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat dat verhaal een ronde is gaan doen verbaast me wel een beetje..

heb het wel eens aan een growshopmedewerker verteld..voornamelijk uit waarschuwing

Share this post


Link to post
Share on other sites

een kwart fles bac groei voeding bij een

autoflower in een 20liter pot er doorheen gejaagd

Best te roken alleen smaakte naar voeding :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

je afvragen waarom ze de bloei niet in willen !

levenloos zoeken naar licht lekkage omdat je de indruk krijgt dat ze gaan reveggen.

licht lekken repareren en er dan achter komen dat je de tijdschakelaar op continu heb staan [al 3 weken] :withstupid:

 

grtn Erazer

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarom zijn dat fouten.......ik noem ze liever spijkerharde leermomenten!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Politie gebeld en gevraagd wat ik moet doen als de bladeren slap hangen van ons favo plantje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kan het nog sterker vertellen wietbladeren, maar dan moet ik liegen.. :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

5X lowryder getopt op de 6e internode in 2007

resultaat was 0.2 g/watt :D

 

Ooo....

ik heb gisteren getopt,,, en wat denkje... IDD de 6e

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is niet mijn domste fout, maar de fout van een kennis en ook geen kweekfout.De kennis in kwestie kwam thuis met zijn laatste beetje benzine in zijn Peugeot 504. De auto wilde zonder benzine uiteraard niet starten.Dus de kennis ging te voet richting tankstation met een plastic emmertje (hij wilde het geld voor een jerrycan uitsparen) om een liter of 5 benzine.Als je de benzine opening van een Peugeot 504 kent, dan weet je dat er achter de dop, een klepje zit met een veermechanisme.Dus het klepje moest met een pen opengehouden worden en de emmer wat verbogen om de benzine in de opening te krijgen. Er viel dus meer benzine op de grond dan er in de tank terechtkwam.Nadat er met pijn en moeite ongeveer een halve liter benzine in de tank terechtgekomen was, vond de kennis het welletjes en pleurde de rest in een rioolafvoerput op straat.De benzinedampen uit het riool werden echter zo penetrant dat de kennis besluit om de benzine af te fakkelen.Met als gevolg een gigantische steekvlam, een aantal opeenvolgende ontploffingen van mangaangas in het rioolstelsel verder in de straat.Van de schrik bekomen ging hij zijn huis binnen en daar wachtte hem een nieuwe verrassing: door de druk van de ontploffing was alle troep tussen het riool en zijn afvoeren teruggekomen en hij vond de ontlasting en het wc-papier aan de plafonds bij zijn wc's terug. En de buren hadden hetzelfde euvel. Zou burgemeester Bijl van Emmen een rioolputje in de buurt van zijn woning hebben?

Edited by Xtreme

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lol geen idee of ze in emmen die putjes hebben ,maar kan je garanderen dat je lokale politie kantoor ze wel heeft :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...