Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Doc

De Biechtstoel (vertel Je Domste Kweekfout)

Recommended Posts

Spint electrocuteren.........??? Hahah,, :P :rofl

 

Dat zou wat zijn geweest als dat was gelukt.! :rofl

 

Maar tot die tijd hou ik het nog even bij buikpijn van het lachen.. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

He Jakkes,

 

Jij was vroeger op school zeker goed in natuurkunde?

Share this post


Link to post
Share on other sites

misschien dat het omgekeerd wel werkt, een dooie plant een schok geven zodat ie weer overeind gaat staan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Denk dat je net zo`n slap touw`` als Jakkes krijgt :P

 

Ik Kom niet meer bij

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan voeg ik er ook maar 2 aan toe.

 

Altijd strikt en goed oplettend met vullen van watervat(100)liter.,afijn de bel ging even naar benee stond de praatgrage buurman..

bl bl blaaaa ja hoor hoor ik het water lopen in me gang!!!dan weet je het wel he!dom dom dom,resultaat witte vloer met een mooie gegolfd laminaat :rofl

 

Fout 2

 

Druppelflesjes van de ph - en ph +

deze weer aanvullen en ja de plus bij de min,denk wat word die fles warm,paar seconden later bgind de fles extreme vormen aan tenemen en te spuiten en ja alles over me armen :P

hahahah wat een lul!!!!!!!!!

 

Achhhh ja we zijn niet perfeckt toch!

 

BC

Share this post


Link to post
Share on other sites

Van de week een meneer (inspecteur van de netbeheer), ik was druk bezig met mn nieuwe kastje te maken en mn deuren stonden open (ik woon landelijk) staat er ineens een meneer van de netbeheer in de deur opening...

(Ik krijg een gasaansluiting dus daar kwam die voor) Met de vraag waar ik de gasmeter wil hebben...

 

probleem was dat er 3 potten van 11 liter gevuld met mapito open en bloot nog in de kamer stond.

ik heb maar 3 planten maar toch.... schrik zit er goed in.. Hij heeft geen opmerking gemaakt maar ik weet zeker dat ie ze gezien heeft.

 

Nu wacht ik maar 2 maandjes voor ik 3 nieuwe dames zet.

 

DOM DOM DOM!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb eens een boete gehad toen ik naar mijn guerilla spot toe ging met een hengel en viskoffer (hierin zaten dan welliswaar cocobricks en kippenmest e.d.)

De boete bedroeg €85,- voor het voor handen hebben van visgerei nabij het betreffende meer in een periode dat hier niet gevist mocht worden ('s winters).

Achteraf toch een lachertje toen ik daar 16 planten heb kunnen oogsten :P

Ik heb wel geluk gehad dat het op de heenweg was en dat ze daarom niet in m'n viskoffer hoefden te kijken.

Ik heb het wel eens gehad toen ik was wezen vissen dat ze wilden kijken of er vis in zat.

 

De viskoffer die ik gebruik is uitermate geschikt voor onze hobby:

http://www.tackleshop.nl/Shakespeare_Sherp...teem-p9344.html

 

Goof

Share this post


Link to post
Share on other sites

tijdens de hoogzomer een big bang die in volle grond stond uitgegraven, in een 18 liter pot gestoken en binnen gezet onder 600 watt HPS. Nu, als het buiten 32°C is en je plant staat in een kast waar afgezogen wordt door 3 pc fans van 8 cm... nuja... laat ons zeggen dat de dame gedroogd was voor ze gekapt werd :rofl

 

Kleine hint ook; na jarenlang met elektronische installaties te werken heb ik het volgende geleerd:

 

"Verbruikt het stroom, ga er dan altijd van uit dat er stroom op zit. Zelfs als de kabels zijn uitgetrokken". Dit heb ik de harde manier geleerd, samen met een verlies van 45.000 euro aan materiaal dat gelukkig verzekerd was (was op het werk, had niets te maken met wiet)

 

Baekie heeft niet alleen zichzelf te vaak geschokt, maar ook anderen :lol: en die kunnen daar nooit om lachen

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kleine hint ook; na jarenlang met elektronische installaties te werken heb ik het volgende geleerd:

 

"Verbruikt het stroom, ga er dan altijd van uit dat er stroom op zit. Zelfs als de kabels zijn uitgetrokken". Dit heb ik de harde manier geleerd, samen met een verlies van 45.000 euro aan materiaal dat gelukkig verzekerd was (was op het werk, had niets te maken met wiet)

 

Baekie heeft niet alleen zichzelf te vaak geschokt, maar ook anderen :lol: en die kunnen daar nooit om lachen

 

hé? leg eens uit :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

whahaha ik heb er een paar uur over gedaan maar nu heb ik ook echt alles gelezen ;)

ikzelf heb nog geen grote fouten gemaakt tenminste niet waarvan ik bewust ben. behalve de auto van een maat un week late stinke omdat ik dacht och ja vuilniszakke is goed zat dus volgende keer toch maar weckpotte pakken :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

De vorige ronde mn Herma Blueberry dame in leven gelaten... ;)

 

Ik dacht haar bevruchtingsdrang wel te kunnen tegenhouden door steeds alle banaantjes en shit weg te halen..

Maar helaas, uiteindelijk heeft ze mn 4 andere dames tog bevrucht, de een wat meer dan de ander maar het heeft me echt teveel uren werk gekost om al dat kutzaad uit die toppen te halen ;)

 

En natuurlijk wordt de potentie en opbrengst er niet beter van..

 

Iig geleerd om beter 1 dame minder in je kast/tent te hebben dan 1 die je de rest verziekt.. :P

 

Peace MJ :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

iedere dag 2 vaten vullen van 240 liter duurde erg lang dus ik denk vul ik het laatste ga ik benede ff op de computer, fake berdijfspandje in schiedam dus zat beetje muziek te luisteren denk wat hoor ik nou? dat was het vat wat overliep en over de trap naar benede kwam stromen. in het zelfde hok was ik tussen de plantjes bezig, ik zette me telefoon altyd uit als ik in de buurt van me hok kwam en was beetje aan het plukken oud blad weg halen ga me telefoon over ik schrik ervan kom overeind en blijf met me blote rug aan een 600watt plakken dat deed zeer joh ..

zo ook eens half vat omgevallen bij een igrow kast gelukkig niet lekken naar onderbuur pak me luchtpomp beet met een metalen huis en bleef ik ook aan hangen stroooom

oja en afgelopen week al buitenplantjes in het venster gezet gaan nu in de bloei beetje jammer

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik had er nooit geld voor moeten vragen :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
niet slecht voor je 2e post :oeps

 

UG

 

 

hahahahaha :lol: :lol: ;) :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn domste fout? Nogmaals naar bed gaan met een vrouw, waarbij ik voordien een SOA had opgelopen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is een stomme kweekfout.....

Alhoewel....ze hebben dr vast een kweekje van gemaakt. :lol: Hahahaha

 

UG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had laatst een dom avontuur dat me altijd bij zou blijven, had heel slecht kunnen aflopen.

 

 

Hier in de buurt heb je geen shop die aarde in neemt en naar de stort is ook geen optie omdat je hier een persoonlijke kaart daarvoor hebt. Het is niet netjes maar wat doe je dan, juist ja in de nacht op een rustig plekje dumpen.

 

Dus ik nachts in mijn eentje op pad met een gehuurd busje. Nadat ik naar het rustige plekje in de middle of noware ben gereden begin ik de 15 zaken open te snijden en uit elkaar te harken. Nadat ik klaar was wil ik weer in de auto stappen en de sleutel in het contact steken. Ik kijk eens goed in mijn zaken, geen sleutel..........

 

Toen realiseerde ik me dat de sleutel uit mijn jaszak was gevallen tussen al die aarde.....

 

Het was een rustig plekje maar als er iemand zou komen dat was ik de Sjaak geweest, nachts een auto met een hoop aarde er naast. Ik ben als een gek gaan zoeken met mijn handen en mijn telefoon, na een half uur realiseerde ik me dat ik de sleutel nooit zo ging vinden en mijn telefoon was ook bijna leeg. Dit was 20 km van de bewoonde wereld dus was toch even behoorlijk in paniek.

 

Toen heb ik 1 van mijn beste maten maar gebeld die wel weet van mij kweek activiteiten. Hij in de holst van de nacht naar een 24 uurs pomp om zaklampen te gaan halen en naar mij toe gereden. Toen hebben we elk beetje aarde systematisch afgezocht opzoek naar de bus sleutel. Na een uur zoeken nog niets, tot het moment dat ik door frustratie tegen een bultje aarde aan schop en mijn maat er nog nog even opscheen met de zaklamp. Wat ligt daar? De sleutels!

 

Wij als een dolle blij, wij snel weg. Daarna nog totdat het licht werd bier gedronken en helemaal geflipt wezen van de situatie. Damn ben ik echt goed weg gekomen.

 

 

Zo leer je ook je echte vrienden kennen.

 

Dus een les, ga je snachts op pad. Berg je sleutels goed op!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zo leer je ook je echte vrienden kennen.

 

Kickuh verhaal Johnny!

 

Crow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vorig jaar

 

Zelf een " voeding " maken van kalkkorrels en NPK-korrels , en dan steeds veel en veels te veel geven van het goedje..

 

Plant ging meteen kapot whaha

 

:P n000000b

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...