Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
kasperfish

Poll: Website Specifiek Voor Zaden Te Ruilen!

Recommended Posts

Lijkt me beter om het ruilen specifiek onder WF leden te laten plaatsvinden.

En dan ook in WF sfeer (WietForum.nl . En dan in haar eigen toppic, zoals dat er al is.).

 

Als je een site buiten, of half/half, WF maakt... Dan denk ik dat je veel naaierij tegemoet kan zien.

 

Maar verbeteringen in de ruil sectrie kunnen natuurlijk wel (match systeem, en daarvoor een standaard 'formulier').

 

 

Tot nu is het dus een 'nee'. Maar dat kan veranderen, als de plannen/ideeën veranderen :rofl

 

 

 

Spater!

Banaan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Van ruilen komt huilen

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

[offtopic]Reportje gemaakt voor foutief quoten wierieman, kon het niet laten.[/offtopic]

Ik snap niet goed wat er mis is met het huidige systeem. Oude getrouwen herinneren zich het Potfather verhaal nog.

Zodra je voorstelt er een database voor aan te leggen, kun je dat bijvoorbeeld ook nu al doen in de growguide.

Soortjes sorteren, nette omschrijving et cetera.

:rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites
slecht voor je omzet sannie??

 

Deze had ik aan moeten zien komen hahahaha

 

Ik vind zaden erg gevoelig voor fraude dit in tegenstelling tot rookbaar wat je kan ruiken en voelen.

Maar goed ik ben idd de meest slecht persoon om hier een oordeel over te hebben.

 

veel sterkte ieder geval

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

De manier van presenteren zou anders kunnen, dus dat je op soort kan zoeken en je exact ziet wat/wie aanbiedt.

Nu is het een gescroll en geblader enzo, verder voldoet het topic op WF.

 

Een aparte externe site lijkt me inderdaad nog gevoeliger voor fraude e.d.

 

Het beste,

Wv

Share this post


Link to post
Share on other sites
Het is ook inderdaad handiger dat je weet met wat voor iemand je ruilt. Hier op WF kun je in veel gevallen al raden of de kwaliteit van zaden eerder bedenkelijk zal zijn of niet. Forummers die al heel wat posts hebben en die zich duidelijk wel amuseren op dit forum hebben iets te verliezen. Je hoeft namelijk je kop niet meer te laten zien als blijkt dat je een oplichter bent.

 

vind dat ovred hier wel gelijk in heeft , als je ruilt met een member die bv 10 posts heeft heb je veel sneller kans dat je genaait wordt,

met members die meerdere posts hebben of een topic hebben lopen waar je daadwerkelijk de zaden ziet groeien(emilio santos bv) dan weet je meestal wel dat het goed zit.

 

ruilen is dus echt niet altijd huilen

 

@ sannie , ;) dat was echt een intikkertje

 

@ suffie, :P een echte officieele nog wel B) , .......weg schoon strafblad :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Op verzoek voor wierieman :P

Strafblad loop je niet zo snel op, hoor.

:rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik vind zaden erg gevoelig voor fraude dit in tegenstelling tot rookbaar wat je kan ruiken en voelen.

Juist goeie input, dat is ook mijn zorg namelijk, en van diverse andere wf-ers zoals in dit topic al te zien is.

 

Is het niet mogelijk om zo'n systeem binnen WF toe te voegen? (wanneer er echt behoefde is, topics werken naar mijn mening goed genoeg en zijn ook wat persoonlijker, met de bedanktjes en thumbs up etc + het geeft een persoon ook de ruimte om tegenreactie te geven op eventuele kritiek)

 

Er zijn diverse fora waar een marktplaats achtige plugin aan toe te voegen is, dit in combinatie met een karma systeem.

Misschien is er iets te vinden voor het WF-forum?

 

Ik zou een karma systeem sowiezo een goed idee vinden, en dat ook voor de normale topic's, zodat onzin berichten geen waardering of negatieve waarderingen krijgen en de juiste en behulpzame antwoorden meer opvallen.

 

Je kent het systeem wel, zoiets van 'was this awnser usefull? yes/no' en daarmee de karma bepalen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...