Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

twindaddy80

Smokinggear

Recommended Posts

hier zie ik weinig over staan dus laat ik er maar een topic over openen.zelf doe ik goede zaken met smokinggear snelle levering en groot assortiment wat steeds groeiend is naar vraag van klanten.

 

iemand ervaringen ermee??of ervaringen met een andere headshop??zet het hier ff neer

 

grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb er Seedsman zaden vandaan, Original Haze en Hash Passion. Binnen 2 dagen in huis dus :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

In Belgie ofwel in nachtwinkels (meestal rommel maar op sommige plaatsen heb je wel mooie dingen, echt zeer goede grinder heb ik ergens uit een klein stadje in de ardennen) of marginale of oosterse winkel die bongs enzo verkoopt. In NL kank ook gwn een headshop binne gaan of op Azarius

Share this post


Link to post
Share on other sites

Papier: De lokale GS

Pijpjes: Oldman (Dam, Amsterdam) / De glaswinkel van CS Baba

Smokables: Azarius (Salvia etc.)

Groente: M'n bureakastje

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pijpje heb ik gekregen, grinders heb ik niet nodig, en vloei? Die haal ik bij de coffeeshop....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Paar jaar geleden een chillum gekocht in De Bazaar in Roosendaal; http://www.bazaar-roosendaal.nl/

 

Vloeitjes (gouden smokings slim) en tipkes (die blauwe) voor gewone joints :rofl

Heb ook nog een plastieken bong die ik heel af en toe nog eens bovenhaal.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat vind iedereen zo speciaal aan die tevreden rookster???

Bijna 50% van de mensen hier heeft die shop vermeld.

 

Voor zover ik op de site kan zien is het aanbod standaard tot klein (dingen zoals: Deze categorie is leeg en bevat (nog) geen producten) de informatie bij de producten, die geeneens een deftige naam hebben, is uiterst minnemaal en de site zieter niet echt goed uit. En wat is dat met die snuif-items??? Zieter mij zeer louche uit..

Enige positieve dat ik kan vinden zijn de prijzen, die vallen wel goed mee zo te zien.

 

Maar ik ga ervan uit dat ik fout zit aangezien er al redelijk wat mensen hiervoor kozen, vroeg me dus af waar ik fout zat :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

helemaal met je eens ellaw.zo tevreden is die rookster niet.of al heel snel tevreden.nee geef mij dan maar het mooie duidelijke assortiment van smokinggear.en dit blijft ook nog eens vernieuwen.ik heb deze week me zeefmachine besteld daar.maandag besteld en woensdag was die binnen.mooi verpakt zonder reclame enzo.wat mij betreft de betere headshop van nederland

 

grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niet bestellen, zelf uitzoeken in de winkel, even heengaan op dinsdag of zaterdag.

 

Kan je daarna even een visje kopen op de vismarkt :) (degene het dichts bij de AH)

 

Maak er een uitje van. Kopje koffie in de Drie Gezusters, of The Glory als je wil stomen. :D

 

Alaaf, hjm

Share this post


Link to post
Share on other sites

25 euro per post tomas.dus allemaal veel posten :D

 

ik wil gewoon het kaf van het koren scheiden.en mensen die hard werken voor hun zaak mogen best in het zonnetje gezet worden.dat is beter als iemand die weinig met de zaak doet(die indruk krijg je van de site van tevreden rookster)dus vandaar deze topic.

 

post jij nog een keer tomas,kan ik weer zakje wiet gaan halen hahahaha

 

grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ik ga roken dan ga ik zeker een x wat bestellen :D

 

Zag bij de tevredenrookster ook heel wat leuke dingen :) voor de trevredensnuiver, en de tevreden hieperdepiep caffeienegebruikerdieafwilvallen.

 

Leuke site

 

Twindaddy

Dan word het een hoop roken vriend deze maand.

Je hebt al voor 100euries smokinggear gehaald :) Sjoppie is ook van frans toch???

 

Tot straks

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik haal mijn spullen altijd in de bazaar in roosendaal

als je de azul uitkomt is het gewoon nog een paar huisjes verder

en ze zijn er echt supper chill, geven (nuttige) uitleg bij alles, en hebben goede prijzen

 

B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

sorry voor frans maar ik koop mijn blaadjes en tipjes steeds bij happydude, komt goedkoper uit als ik direct een doos van 50st neem B)

groeten db

Share this post


Link to post
Share on other sites

En nog een "geeltje" voor Twin.

Ook wat zaadjes hier gekocht tijdens mijn eerste en zeker niet laatste bezoek "bij Frans".

 

Geen grow- of headshop maar gewoon een TOPSHOP (en in tegenstelling tot Twindaddy wordt ik hier niet voor betaald)

 

Cheers

Sam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier in belgie voor mn tips & vloei ga ik gewoon naar de nachtwinkel 5min van mijn thuis af ^^ daar hebben ze vele soorten blaadjes zoals mascotte, rizla, smoking, noem maar op. Ikzelf ga altijd voor lange blauwe smoking (lekker breed en kan je makkelijker dikkere jointen binnenstebuiten mee rollen vind ik, voor bij de vrienden) of lange zwarte rizla met tribal tekeningen op (eerder voor thuis als ik alleen rook, zijn heerlijk licht van structuur en prikt niet in de keel).

Een pijpje heb ik gehaald bij GS focus in maastricht, naar mijn mening de beste qua pijpjes etc. aangezien ik ongeveer bij alle shops ben binnegeweest ginder want het is toch wel een stukje rijden (+- 45min) . Zeer vriendelijke service, je krijgt altijd informatie over wat je koopt en heel heel heeeel veel keuze. + leuke dieren om naar te kijken als je stoned bent :verrygood zoals koningpythons, 2reuzespinnen en ubergeile leguanen :) hahaha

 

Voor mn groentjes rij ik meestal op naar geleen (bij genesis of club88) , of randje lanaken-maastricht (bij black widow). Voor te chillen in de shop zelf ga ik af en toe eens naar maastricht, waar ik de heaven, mississipi of cool runnings wel zalig vind om te CHILLEN , maar voor je groente zijn er wel betere shops in maastricht vind ik, zoals easy going..

 

Dat was het dan :P

x

Share this post


Link to post
Share on other sites

Helaas zijn de bezorgkosten belachelijk hoog vind ik voor iets wat gewoon in een buble-envelop kan

Bij Smokinggear dan

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites
Helaas zijn de bezorgkosten belachelijk hoog vind ik voor iets wat gewoon in een buble-envelop kan

Bij Smokinggear dan

Buble

 

Hoi Buble, dat is het nou net wij doen niets in een envelop we willen graag dat de klant het heel aankrijgt want die koeriersbedrijven vertrouw ik voor geen meter, ik krijg ook wel eens doosjes en daar staan de voetzolen op :verrygood dus ken je nagaan wat er met enveloppen gebeurdt en headshop artikelen zijn meestal toch fragile, denk aan cones,pijpjes,zaden enz enz.

 

Dus dan kom je gauw aan pakket prijzen, ik kan het wel doen in enveloppen maar wat heeft de klant eraan als er uit de envelop wordt gestolen (gebeurdt ook te vaak) of het komt kapot aan?? ik ben wel verzekerd daarvoor natuurlijk maar de klant is de dupe die moet weer wachten op zijn of haar vervanging.

 

Voorkomen is altijd beter als genezen zeg ik maar.

 

Groeten Frasnke :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik bestel zelf meestal bij smokinggear.nl en azarius, zijn beide gewoon super snel met verzenden en accepteren ideal :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
Everyonedoesit.co.uk Hier hebben ze tenminste de goede dingen, RAW papers, ROOR & EHLE glas, Quintessential filter tips!!

Hello Bon,

 

Klein vraagje. Heb jij zelf al iets besteld bij everyonedoesit.co.uk? Ze hebben inderdaad een heel mooi assortiment, maar ik hoor de laatste tijd wel veel klachten over die shop.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...