Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Benster22

Vervolg Van Mijn Kweek Deel 2

Recommended Posts

Beste beste mede leden ik begin deze nieuwe topic met behoorlijk wat foto's alleen van de bouw dat moet resultaten opleveren met behulp van jullie meningen (adviesen).

Ik hoop dat mensen die ook net beginnen met kweken hier uit genoeg info vanaf kunnen halen (maar dat moet wel lukken met de nodige hulp van onze pro's ;) ).

Maar genoeg geluld ik ben dus toch over gegaan naar een grotere kast nu niet gaan denken dus dat ik mega bedoel gewoon klein.

Ik weet niet precies wat de maten zijn maar ik denk dat er ong 3a4 dames in kunnen deze die gaan onder een 400w PHILIPS Master SON-T pia+VSA 400W in kombi met de hamerslag kap.

De afzuiging zit er al in centrale afzuiging van het huis die staat toch 24 uur aan, daarnaast wil ik de wanden gaan isoleren met rock wol en daar dan hout weer voor en dat uitijndelijk gan bedekken met wit folie of reflextie noppen folie dus daar ben ik nog niet over uit.

 

Het begint hier bij een kale hoek van de zolder.

cimg1205is4.jpg

 

hier nog een van de kale hoek altans als je goed kijkt zie je een grijze buis omhoog lopen die grijze buis krijgt later nog een verhaal.

cimg1206cb9.jpg

 

frame op de grond is ondertussen al geplaatst maar stoner staat er weer eens voor (jointje draaien :P )

cimg1204nv1.jpg

 

cimg1212dc6.jpg

 

ondertussen schiet de buiten wand wel op.

cimg1213uq7.jpg

 

Ik mij hellemaal het schompes zagen terwijl stoner alleen maar aan het roken is ach ja van je maten moet je het hebben he. :P

cimg1211vj7.jpg

 

hier heb je hem paffer.

cimg1207ny4.jpg

 

ach ja hier het tijdelijke resultaat van nu

cimg1341ug3.jpg

cimg1349dx4.jpg

 

Dus dat is nu momenteel het resultaat maar aankomende vrijdag heb ik meer gedaan ook aan de binnen kant.

 

Maar toch nog ff over die grijze buis die heb ik toch uitijndelijk gewoon stoned gaan afzagen ik die avond leker naar bed volgende ochtend gedouched ik daarnaa toch nog ff naar die afgezaagde buis kijken kom ik eraan en kruip naar de buis STINKEN waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa niet normaal bleek het mijn riool lucht afvoer daarom zat ie daar dus hahhahahahahhahaha :D wel gelachen dus ik heb hem gewoon weer naar buiten afgevoerd door vlak boven die centrale afzuiging een gat geboord en pvc buis ertussen bouw schuim doet wonderen hahahahaha :D

 

kijk maar buis weg hahahahha

 

cimg1347pq2.jpg

 

Voor de mensen die mijn vorige topic nog niet heb gelezen zeker ff doen dar staan mijn 2 dames in hun groei bakkie.

Voor de paar trouwe volgers en pro's thnx om toch ff de moeite te nemen om te komen kijken en tot nu heb ik veel aan jullie advies gehad thnx daarvoor :)

Wordt vervolgd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...