Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Don-Der

Guerilla 2009

Recommended Posts

Ik heb me vandaag nog een paar mooie spots gevonden tijdens het wandelen. Ga die spots binnenkort een beetje opwaarderen en mn oude spot alvast de eerste voorbereidingen treffen. nou was ik mij af aan het vragen: zijn er al meer mensen bezig met hun planning of voorbereidingen voor 2009??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aankomen jaar samen met een maat ook wat plantjes uitpoten

Heb op het www de natuurgebieden in de omgeving eens goed bekeken

Binnenkort maar eens met de hond op stap :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb ook 2 hele mooie spots gevonden.

 

Eentje ong. 1 km. van de doorgaande weg, alleen bereikbaar met 4x4 en trekkers.

De enigsten die daar komen, zijn de boeren die via dat zandpad hun land kunnen bereiken.

Aan het zandpad kun je alle kanten uit, want er liggen diverse percelen natuur aan, die zo'n

500m lang zijn, en 300m breed, omringt door sloten en kleine poelen (water).

 

2de spot is een klein tussenweggetje (allemaal beschut met bomen, etc.)met een aangelegd

natuurgebied. 1x iemand getroffen met een hond, maar verderop onbegaanbaar als je er niks

te zoeken hebt. Mooi beschut, en ook water/vruchtbare grond aanwezig.

 

Heb helaas nog geen plaatjes.

Binnenkort eens ff een grondmonstertje nemen! :D

 

Plannen zijn er dus al voor 2009.

Eerst even verder met de bouw van een indoor-project.

 

Groeten,

green-lady

Share this post


Link to post
Share on other sites

Had ook mooie spots in 2008.

Ging van de week is kijken hoe de spot erbij lag.

:D Zijn ze daar alle bomen aan het omhakken. :P

95 hectare bos dat wordt gebruikt voor hernieuwbare brandstoffen.

Groeien wel enorm veel brandnetels dus ik hoop dat de toegangkelijkheid

even slecht blijft :D zodat ik kan groeien en weer lekker kan ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Isan Als ze opnieuw gaan aanplanten heb je de perfecte plek :D

 

Ik kap met "bos arbeid" al twee keer last van teken gehad, ondanks deed, dat is wachten op Lyme.

 

Groet, hjm

Share this post


Link to post
Share on other sites

2009 wordt zelfde spot, en doordat guerilla2008 wat geld in het laadje brengt, zal er wat meer werk/geld in geinvesteerd worden in een guerilla only.

geen voorkweek meer thuis, direct alles op de spot zelf met opgewaardeerde plantgaten.

10 plantgaten ofzo met mix verse potgrond/bestaande aarde, niet zo vroeg inzaaien als vorige guerilla, zodat planten kleiner blijven(omwaaigevaar).

kzal een 25 tal zaden planten daar, om 10 dames over te houden.

soortje? mata hari ofc, paarse variant en groene :D :P

 

dat is het plan beetje zo :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Net de zaden (ndb) binnen gekregen

Wierieman nog bedankt :D

 

Deze 25 stuks gaan we gebruiken om buiten te kweken

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb ook een leuke spot gevonde voor wat plantjes,

had dit jaar 5 mooie dames in de tuin staan,

helaas heb ik ook stelende buurjongentjes:(

vlak voor de oogst planten gejat,

ondanks ik nog halogeenspots had ook met sensor,

dus nu mooie plek gevonde, tijdens fiets tochtje

zeer afgelegen,

rondom allemaal brandnetels, (zat helemaal onder)

en goede licht inval,

binnekort de grond maar is onspitte, en daar stuk of 25 mooie dames plaatsen,

en wat vinde jullie beter zaailingen of stekken voor buitenkweek?

mvg j bakker

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben van plan om een stuk of 10 stekken al op te kweken tot kleine plantjes tegen april-mei

dan koop/leen ik me een grote frigobox zodat ik ze onopgemerkt kan meenemen....een dekentje onder de arm .... 5 voorgerolde joints voor de nodige wandelkracht en dan ga ik een dagje met de hond in het bos wandelen....

 

tkan wel moeilijk worden om alle plaatsen te onthouden zo stonded als een garnaal...

 

anyway,

 

heb dus ook al plannen

 

cheers

 

imo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb al heel veel plannen in mijn hoofd voor komend jaar.

 

Ik ben van plan om enkele honderden planten te gaan zetten. De soort die ik wil gaan planten is de NDB plant. (Met dank aan wierieman als het goed is :D )

Deze maand ga ik nog een zadenkweek beginnen met enkele NDB zaden.

In januari ga ik beginnen met alle locaties te bezoeken en op te waarderen (met dank aan google earth,hehe).

Half april ga ik dan beginnen met het ontkiemen van de zaden. En begin mei wil ik ze gaan planten. Wel in fases,want ik heb niet de mogelijkheid om in 1x enkele honderden zaden te ontkiemen.

En dan hopen op veel zon,geen mensen die mijn plekken ontdekken,en de rest van de 100 factoren....

 

 

Grtz,

dull

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb geluk. :P . een goede vriend heeft zijn achtertuin beschikbaar gesteld...

Verder zullen we nog opzoek gaan naar spots in het wild, kraakpanden en fabriekstereinen die verlaten zijn... :D

De zaden heb ik al inhuis,, tis een mix van verschillende breeders, welke soorten t zijn kom ik later nog wel op terug.

 

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik heb geluk. :P . een goede vriend heeft zijn achtertuin beschikbaar gesteld...

Verder zullen we nog opzoek gaan naar spots in het wild, kraakpanden en fabriekstereinen die verlaten zijn... :rofl

De zaden heb ik al inhuis,, tis een mix van verschillende breeders, welke soorten t zijn kom ik later nog wel op terug.

 

 

grtz

 

Kraakpanden en fabrieks-terreinen die verlaten zijn, die hebben we hier te weinig!

Zoek zo'n fabriek op, check of er stroom aanwezig is, zoniet....zoek de dichtsbijzijnde schakelhuisje, breek open, en omswitchen die boel.

Kun je mooi binnen guerilla kweken!!! ;)

 

Tuin van een maat? Doe mij ook een stel van zulke maten B)

 

green-lady

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik heb geluk. :tu . een goede vriend heeft zijn achtertuin beschikbaar gesteld...

 

Hehehe, ik ook. Ik laat er niks van in mijn verslag zien maar ik zorg voor alles, en dan eind jaar, 50/50. Hij blij ik blij.

 

 

Enne Dull.... 100den planten en nog geen geschikte plek! Dan mag je wel snel op zoek gaan want geloof me, zon plek is niet makkelijk.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hehehe, ik ook. Ik laat er niks van in mijn verslag zien maar ik zorg voor alles, en dan eind jaar, 50/50. Hij blij ik blij.

 

 

Enne Dull.... 100den planten en nog geen geschikte plek! Dan mag je wel snel op zoek gaan want geloof me, zon plek is niet makkelijk.

slappezever,ik heb wel geschikte plekken,ik moet ze alleen nog opwaarderen/struiken weghalen/omspitten,etc. Daar ga ik deze maand mee beginnen. En of ze echt geschikt zijn,dat zal moeten blijken in september/oktober als het niet ontdekt is. Kun je natuurlijk nooit met zekerheid zeggen.

 

grtz,dull

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb mijn plannen omgegooid voor guerilla2009. Ik heb een 7tal potentiéle spots, waar ik een tiental regular zaden wilde plaatsen, rechtstreeks in volle grond vanuit zaad.

 

Inmiddels ben ik van plan om 5 spots vol te zetten met 5 planten, dus 5x5=25 planten. Zo moet er wel 1 spot onopgemerkt blijven, al denk ik dat ze allen onopgemerkt blijven. Dit worden feminized zaden van greenhouse, o.a. big bang en the church. Deze zijn schimmelbestendig, blijven enigzins laag, geschikt voor buiten en bloeien vroeg af. Hiernaast wil ik ierdbei van Sannie gaan plaatsen. Ik ontkiem thuis, en plaats de planten nadat ze te groot worden voor hun 2literpotjes in volle grond rond begin/midden Mei.

 

Hierna hopen en afwachten op een goed (eerste) buitenseizoen. :tu

Cleef

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier druk met bedenken wat ik ga neer zetten hahahaha

En ook nog een paar nieuwe guerilla spots gevonden zo als elk jaar :tu

 

knutsel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier hetzelfde...Zaad aan het verzamelen, en spots aan het uitzoeken, voornamelijk met Google Earth tot nu toe. Heb gister ook even de link uit Canabusiness' handtekening gezien, haha toch een leuk stukje film.

 

Hoop dat medekwekers die mijn planten misschien gaan ontdekken ze gewoon rustig laten staan..Dat zal ik ook bij hen doen. Naja, misschien neem ik een stekje van de plant, maar daar blijft het dan ook bij :tu

 

Gr. vanuit het Noordelijke Guerilla gebied.

 

KA

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik heb mijn plannen omgegooid voor guerilla2009. Ik heb een 7tal potentiéle spots, waar ik een tiental regular zaden wilde plaatsen, rechtstreeks in volle grond vanuit zaad.

 

Inmiddels ben ik van plan om 5 spots vol te zetten met 5 planten, dus 5x5=25 planten. Zo moet er wel 1 spot onopgemerkt blijven, al denk ik dat ze allen onopgemerkt blijven. Dit worden feminized zaden van greenhouse, o.a. big bang en the church. Deze zijn schimmelbestendig, blijven enigzins laag, geschikt voor buiten en bloeien vroeg af. Hiernaast wil ik ierdbei van Sannie gaan plaatsen. Ik ontkiem thuis, en plaats de planten nadat ze te groot worden voor hun 2literpotjes in volle grond rond begin/midden Mei.

 

Hierna hopen en afwachten op een goed (eerste) buitenseizoen. :tu

Cleef

 

 

Die eirdbie van sannie, is dat dan gefeminseerd zaad?

Share this post


Link to post
Share on other sites

zaadkweekje opgestart voor guerilla....

 

Spots ...mnneee te koud buiten.

 

gr medi

Share this post


Link to post
Share on other sites

T jaar is alweer begonnen voor me. Zadenkweek is onderweg, vanavond heb ik van een vriend 2x600 watt geleend (ga ik er 1 van aanzetten). Hiermee ga ik de NDB opgroeien om stekken van te nemen. Verder is de guerilla plek al gedeeltelijk bevoorraad. Nog een paar maanden en kennen we weer knallen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jazeker! Heb vorige week 1 zijtak van een plant bevrucht..

Ik hoop op minimaal 50 goede zaadjes.

Laat zowel mannen als vrouwen door elkaar groeien.

Doel: Hasj maken

Early Bud x Santa Maria.

 

Ben al flink gaan wandelen in de natuurgebieden maar tot op heden geen geschikte plek kunnen vinden.

Te veel paadjes overal.. Wil 100% zeker zijn dat er niemand komt als ze er staan.

 

Grtzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...