Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
keesthemad

KO Kush, Mixed Kush en PPP!

Recommended Posts

In ieder geval wel mooie topjes, Kees :D

Ben benieuwd naar het eindgewicht,

en of je het verschil daarin met de vorige ronde ergens aan toe kan schrijven.

 

Geniet ze ondertussen B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb ze veel te kort voorgegroeid... Als het sativa's geweest waren was er niet zo'n probleem geweest... Ik ben té goed in planten klein houden, eerst wilde ik ze graag klein houden maar kon ik dat niet onder controle houden, nu schijn ik ze niet groot te kunnen krijgen... Ook moeders blijft klein...

 

Maar goed, ik leer wel veel op deze manier... Ik let er nu voornamelijk op wanneer ik de klok om kan zetten... Wanneer ik dat stabiel heb dan krijgen we topopbrengsten, maar daar moet je je plant voor kennen... Met de PPP lukt het me wel, Amnees ook wel denk ik, met de blue hammer poeh, ik weet t niet...

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Kees

 

Dan hou ik wel lekker bij de kap die nu gebruik, moet ook nog lucht langs...

 

't mag niet veel wezen allemaal maar 't zier er weer errug smakkelijk uit B)

Je bent er zeker goed in om ze laag te houden, lowriders zijn niet besteed aan jou haha!

Wat ga je de volgende ronde doen? sativa?

Gr B

Share this post


Link to post
Share on other sites

De volgende ronde is Blue Hammer, dit verslag staat alleen op opengrow, ik weet niet of het ook nog op wietforum komt... Ook ben ik nog een beetje met onze Amnesia aan het spelen in een tentje, waar de 250 lumatek hangt...

 

Boven de BH's hangt een 400W lumatek... Omdat mijn oude 250W onder garantie is vernieuwd (kapte er mee) heb ik twee VSA's van het nieuwste type. Deze hebben een zgn. boostknop, deze geeft 10% licht er bij... Dit wil ik nog meten, maar dan moet ik wel tegen een lumenmeter aan lopen...

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hallo kees,

Ik las dat je van plan bent een aantal planten voor te laten groeien en in het voorjaar af te laten bloeien!

Heb je daar al eerder ervaring mee, want ik heb wegens ruimte gebrek binnen 1 plant die in bloei staat toch in de grond gezet, binnen moet de rest nu nog 3 weken( zijn van dezelfde datum), ik reken wel een weekje extra voor die nu buiten staat, deze staat nu een dag of 7, dus er valt nog weinig van te zeggen hoe dit bevalt.

t is een kleine plant, zal niet veel op gaan brengen, maar ok.

ik heb momenteel s nachts een bouwpuinzak erover, als wat extra bescherming tegen vorst; verdonkeren leek me niet nodig , heb de zonuren tabellen bekeken, denk dat ik eind april klaar ben, misschien laatste week nog iets eerder verdonkeren, maar kijk eerst aan hoe de plant de komende weken reageert; ze heeft een aantal dagen afwisselnd binnen en buiten gestaan( overdag, s nachts) om wat te aclimatiseren, voor ik haar in de grond heb gezet.

De witte haren worden wel snel bruin, maar dat is buiten ook niet vreemd.

Is een durban soort, hybryd met indica; een spetter van een plant die zomers buiten de ruimte pakt, lekker vol en breed.

 

Wat is jouw ervaring met vroeg buiten bloeien, en de overgang van beschermd klimaat binnen naar buiten, heb je nog trucs, of aanbevelingen?, hoor dat graag

 

groet bart.!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...