Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

kweek addict

Anesthesia & Mixed Kush Onder Tl -Geoogst-

Recommended Posts

Hoi Kweek Addict,

Het gaat lekker in je kassie :rofl

Heb net even zitten bijlezen in je topic voel met je mee, ik ken de kriebel en het plezier van het Fimmen, Buigen, Knakken en het opbinden (het is bijna therapeutisch genieten) ;)

 

Je "mannen" niet te snel weggooien, soms heb je 1 of 2 banaantjes en twee dagen later komen enkel nog maar haartjes. Heb je planten genoeg en is het kwa verdeling in je bak geen probleem dan kun je beter geen risico nemen.

 

In mijn hart ben ik een voorstander van een aardebak (zie de topics van Rataplan das echt smullen) maar heb toch gekozen voor losse potten en miniScrOGnetjes omdat ik zo wat gemakkelijker aan de planten kan werken.

 

Veel succes met je "geile" dames :P

 

Slotty B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hee Slotty!

 

Leuk dat je even langs wipt. Ja zeker het gaat lekker. Plantjes herstellen zich ook zo snel van dat buigwerk...Echt lekker gewoon. Beide soortjes zijn gewoon makkelijk te buigen. En dat is echt wel lekker hoor:P.

 

Ik ben eigenlijk niet zo'n voorstander van de bak waar ik nu in werk. Jouw aanpak van 1 plant per pot. met aparte ScrOGjes bevalt me zeker ja. Maar ik kan niet echt lekkere plantcontainers vinden voor mijn hokje. Ga het de volgende kweek denk ik net zoals jij het gedaan hebt aanpakken. Die aardebak heb ik ook wel eens over nagedacht..maar voor Micro vond ik dat wat teveel van het goede. Ook is het wel eens lekker om je plantje er even uit te pakken en grondig te inspecteren vind ik B)

 

Heb helaas de mannen al gekilled :rofl Misschien had ik ze beter wat langer kunnen laten staan ja..Maar ik was er toch wel vrij zeker van dat dit mannen waren. Tip voor de volgende kweek dus:)

 

----------------------------

 

Vandaag nog 1 man weggedaan. Ik heb dus nog 3x Mixed Kush staan, en nog 5 x Anesthesia. De Ana's laten nog geen geslacht zien. Heb toch wel een aantal plantjes waarvan ik denk dat het mannen zijn. Dat zijn in ieder geval 3 van de 5 ana's..

 

Spoedig weer een update.

 

:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update timeeeee!

 

High mensen!

 

Vandaag veel veranderd in huize Ana en MK. Van e 10 plantjes hou ik precies 5 over. Man-Vrouw =50/50 geworden.

 

-3x Anesthesia

-2x Mixed Kush.

 

Dag 41 vandaag.

Dag 15 12-12

Dag 4 bloei(eerste witte haren).

 

Ook staan de plantjes inmiddels in Scrog opstelling. Als het allemaal nog even doorgroeit moet het wel goed gaan komen :P

Ik voed nog niet bij. Dus ze teren nog lekker op de buffertabs.

 

Foto's:

 

Wegwezen Boysss Excuses voor de slechte kwaliteit.

gallery_15250_6844_250387.jpg

 

Bloei begint.

gallery_15250_6844_487310.jpg

 

MK in ScrOG

gallery_15250_6844_263000.jpg

 

Ana in ScrOG

gallery_15250_6844_409017.jpg

 

Mixed Kush is iets verder met haar uitlopers.

Uilopers richting netje

gallery_15250_6844_164418.jpg

 

Het totaal past precies onder de lampen.

Totaal onder TL

gallery_15250_6844_125363.jpg

 

Vandaag was het dus echt buigwerk en het echte Scroggen kon beginnen. Lang op gewacht en het is gewoon lekker werk. Lekker arbeidsintensief kweken.

 

Gelukkig nieuwjaar allemaal nog ;)

 

Kweek Addict

Share this post


Link to post
Share on other sites

gelukkig nieuwjaar ! ;)

 

dat ziet er mooi uit! hopelijk komt er bij mij iets gelijkaardig

 

bedankt voor de raad in mijn topic, er is nu al wat vooruitgang :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks man!

 

Vooruitgang is goed te zien ja! Zou trouwens wel bij gaan voeden op den duur. De bladeren laten het je weten :P

Tijd vliegt in zo'n kweekje..Heerlijk.

 

Gr. Kweek Addict

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zeker te weten dat de tijd snel gaat met je eigen kweekje, vooral als je ziet hoe snel ze groeien en bloeien elke dag maar weer :P

 

Gaat goed daar in de scrog.

 

Fijn weekend

 

Blowsterke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vermoed een Herma gevonden te hebben in mijn MK Scrog :P ....Misschien zit ik er naast. Maar het lijkt wel een balletje in een van haar oksels

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey man

 

gaat allemaal netjes hoor zovr ik ht kan zien.ik hoop niet dat je een herma heb want dat is flink balen.ik had ze in me 5de week bloei en toen kwam de stuifmeel al voorbij.dubbel; balen dus.hou ze goed in de gaten en mocht het zo zijn pm de breeder dan ff.kan di er rekening meehouden.let wel op dat je niet onbewust stress veroorzaakt door tijdens donker toch licht te veroorzaken of tijdns licht d lamp een keer uit ofzo.

 

ik blijf het volgen want ht ziet r allemaal leuk uit onder je tl's

 

grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haai KA,

 

Ik moet meot me eigenlijk een beetje schamen, dat ik niet eerder op je verslag gekeken heb.

 

Ik moet zeggen dat het je heel goed afgaat ik ben een klein beetje jaloers.

hihihihihihi

nee hoor laat maar groeien die bak.

 

en wees trots op anna.

 

Ikben benieuwd hoe het verder zal verlopen met je kweek

het is jammer dat ik na vandagg weg ben voor de rest van de week

maar dan heb ik het weekend weer wat te lezen.

 

Ik ga eens even kijken wat dat fimmen inhoud

 

we spreken laterrrrrrrrrrrrrrrrrr

gr. bada

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heej kweek addict!

 

Ziet er goed uit, dat wordt heel erg lekker.

Ook nog gelukkig nieuwjaar!

Hopen dat je herma maar 1 mannelijke bloem vertoont, kan je misschien nog wat female zaden scoren, als je ook nog een ander hokje hebt.

Ik denk soms ook dat het nog maar gister was dat mijn Ana de grond in ging, wat een nostalgie :D

 

Heel veel succes en let it grow.

 

Groeten BoboJonko

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Twindaddy: Hee Twinny leuk dat je even langskomt! Ja dat zal ik ook inderdaad doen. De ene bal is ineens spoorloos verdwenen, al was ik er toch vrij zeker van. Ik ga er zeker niet kijken in het donker. Maar dankje voor het advies.

 

@Babading: Hee Baba. Haha ja ik vind het ook lekker gaan. Eerste kweken kunnen ook goed verlopen(tot nu toe, ik ben er nog niet natuurlijk :) )

Ja van lezen heb ik ook lekker veel geleerd hier. Kost even wat tijd, maar het levert me plezier op.

 

@Bobojonko: Hee plantgenoot. Haha ja de tijd gaat echt snel..en ik ben echt niet iemand die nu zo zit te springen om direct te oogsten, want zoveel blow ik niet. Dus ik geef ze lekker de tijd :D Jouw oogst komt al snel in zicht zag ik wel, ik zal een dezer dagen even langs komen. Ik verwacht sowieso WEL een rookverslag ervanhè :D

Mannelijke bloem is gone :lol: Nergens meer te bekennen. Ik klaag er niet om :)

 

 

 

Het reeds vernieuwde forum nodigt mij uit om te updaten! Mijn complimenten aan iedereen die aan deze look heeft mee gewerkt want het ziet er strak uit hoor :D :D

 

De plantjes staan weer 3 kwartier te slapen. Heb mijn bestelling van Sannie binnengekregen, dus ik kan lekker beginnen te voeden.

(Misschien kloppen de dag gegevens niet helemaal maar dat komt omdat ik even niet heel helder nadenken wil.

Vandaag:

Dag 45

Dag 8 bloei(vanaf de eerste witte haren)

Dag 19 sinds 12-12

1mL/L PK Booster & 1mL/L Bloeivoeding

Beide van B.A.C. dus biologisch.

 

De netjes beginnen wat voller te raken, en ik kweek inmiddels met 2 x TL kleur 865 & 4 x TL kleur 827.

Helaas gaan de uitlopers van de Anesthesia wat minder snel. Misschien maar goed ook, omdat het er nog wel wat zijn die omhoog moeten & de Ana's toch nog wel een week of 2 groeien verwacht ik. De Mixed Kush is wat verder met uitlopers en toppen. Ik moet toegeven dat er dan ook een verschil is geweest in FIM werk. Sowieso 1 van de Mixed Kush is getopt, die andere ben ik niet zeker van. Misschien dat dit het verschil in topjes verklaar. De 3 Ana's hebben er in ieder geval lekker veel :)

 

Kijk :D Anesthesiaa!

gallery_15250_6844_837967.jpg

Zoals je ziet zitten aan de zijkant de topjes wat dicht op elkaar, en die wil ik nog wat uit elkaar krijgen. Verder komt er nog wat van beneden het net aanzetten

 

Anesthesia 4 dagen geleden:

gallery_15250_6844_409017.jpg

Ana vandaag!

gallery_15250_6844_553877.jpg

 

Bij Mixed Kush komen er nog een aantal topjes omhoog. Maar hier staan er 2 i.p.v. 3(bij de Ana's)

NO SIGNS OF HERMA :D gelukkig...

gallery_15250_6844_82665.jpg

 

Mooie topje van de Mixed Kush..TL power

gallery_15250_6844_244494.jpg

 

Hier wat buigwerk bij Mixed Kush. Ik buig voornamelijk onder het net door. Iemand tips?

gallery_15250_6844_998034.jpg

 

Ben er nog aardig tevreden over, en hoop het net vol te krijgen bij beide plantsoorten.

 

Groeten van Kweek Addict

Share this post


Link to post
Share on other sites

ze zijn wel een beetje klein voor een scrogje he? Een scrog doe je over het algemeen om een flink oppervlak vol te krijgen. Compact scroggen vereist wat kleiner gaas en wellicht een keertje (of 2) extra toppen om voldoende scheuten te krijgen. Voordeel is dat de lage uitlopers van de Anesthesia snel omhoog komen.

 

Nietemin zul je hier een paar lekkere topjes van krijgen, ze zien er erg gezond uit :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hee Whazzup!

 

Ja ze zijn inderdaad vrij klein. Nog een beetje proberen allemaal voor me :D

Maar met zulke tips kom je wel verder in ieder geval. Vaker toppen en kleinere mazen..

Duidelijk :)

 

Gr, Kweek Addict

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Kweek Addict,

Je plantjes staan er mooi en gezond bij :)

Voorlopig is de groei er nog niet uit en als je de hoofdtoppen dicht op het net kunt houden denk ik dat je netje wel vol komt.

 

:D Slotty

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hee Slotty!

 

Thanks voor je compliment. Ze zijn inderdaad nog lekker groen, dankzij de buffertabs van Sannie :) (En inmiddels Bloeivoeding + PK booster)

Hoop dat ik het net vol ga krijgen. Het zit niet bepaalt hoog van de planten af...Een centimeter of 15 is het maximaal. Dus ik wacht af in spanning :D Jouw planten gaan ook heerlijk trouwens... :D

 

Heb net besloten dat ik ook van plan ben een topje te gaan bestuiven. Dus niet de hele plant. Hoe zou ik zoiets aan moeten pakken? Is daar ergens een goede uitleg over? Maar eerst moet ik me over een ander probleempje buigen.

 

 

Gr. :)

 

Kweek Addict

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Kweekaddict

 

Ziet er allemaal goed uit hoor, mooie groene dames :D

hou ze groen, veel succes en ik hou je in de gaten.

Mvg B

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heej kweek addict!

 

Ik denk dat je om het helemaal risk free wil doen, dat je beter buiten je hok de vrouw kan bestuiven.

Want ookal rook je zelf niet veel je wil neem ik aan wel een beetje overhouden. :D

En om ze te bestuiven is niet veel stuifmeel nodig.

Maar wat voor problemen heb je nog meer dan?

 

Maar ik geef die van mij ook genoeg tijd om lekker af te rijpen.

Ik hou van wiet, en vooral van een lekker wietje.

Ik denk dat er aan het eind van mij topic wel een rookverslag komt ja.

En ik denk dat jou plant beter smaakt, omdat die van mij zo in de kreukels ligt.

We shall see, ik hou je ook in de gaten!

 

Groeten BoboJonko

Share this post


Link to post
Share on other sites
Heej kweek addict!

 

Ik denk dat je om het helemaal risk free wil doen, dat je beter buiten je hok de vrouw kan bestuiven.

Want ookal rook je zelf niet veel je wil neem ik aan wel een beetje overhouden. :D

En om ze te bestuiven is niet veel stuifmeel nodig.

Maar wat voor problemen heb je nog meer dan?

 

Maar ik geef die van mij ook genoeg tijd om lekker af te rijpen.

Ik hou van wiet, en vooral van een lekker wietje.

Ik denk dat er aan het eind van mij topic wel een rookverslag komt ja.

En ik denk dat jou plant beter smaakt, omdat die van mij zo in de kreukels ligt.

We shall see, ik hou je ook in de gaten!

 

Groeten BoboJonko

 

normaal gebeurt handbestuiving met een penseel, kun je idd best buiten je hok doen.

1 pollen korrel op een stamper is voldoende

je kunt misschien na de oogst gaan bestuiven als de plant nog gezond genoeg is

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hee mannen!

 

Het bestuiven heb ik al uit mijn hoofd gezet. Krijg het de komende tijd aardig druk en laat de kweek gewoon gaan zoals hij gaat. Misschien in een komend kweekje een plantje laten bestuiven. Bedankt voor de adviezen in ieder geval :D

 

@Bobo: Als de wiet net zo goed is als in de verhalen en rookverslagen die ik gelezen heb, dan krijgen wij een heel lekker rokertje ja :)

@Bogeuh: Thanks voor de info! :D Dat verhaal van na de oogst nog eens bestuiven begrijp ik niet helemaal...Er zijn dan toch geen stampers meer waar ik mijn stuifmeel op kan deponeren?

 

@SmokeyB: Thanks man! Ja ze zijn nog lekker groen en dat ben ik ook van plan om zo te houden. Ik hou jullie op de hoogte!

 

Gr. :)

 

Kweek Addict

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een hele goede middag allemaal.

 

Dag 51 in de totale cyclus

Dag 25 de klok op 12-12

Dag 14 bloei(vanaf de eerste witte haren)

 

Vandaag weer tijd voor een update. Niet veel veranderd sinds laatste keer. Moeite om met Mixed Kush het net te vullen, omdat ik gewoon niet veel uitlopers heb weten te vergaren. Met Anesthesia gaat het de goede kant op, en worden de topjes ook wat behaarder. Bloei zit er goed in overal. Misschien nog 3 uitlopertjes ongeveer die het net moeten gaan halen, en dan is het gewoon maar kijken wat het resultaat gaat worden.

 

Foto's:

Mixed Kush in Scrog. De toppen gaan lekker, helaas heb ik er niet heel veel.

gallery_15250_6844_311920.jpg

 

Hieronder een topje van Mixed Kush. (De mixed Kush toppen die ik tot nu toe van dichtbij op de foto gezet heb, zijn allemaal van dezelfde plant afkomstig.)

gallery_15250_6844_166715.jpg

 

Nu schakelen we over op de mooie Ana's.

Zoals je zien kunt, meer topjes. Ook een plantje meer dan bij de MK, dus dat is niet meer dan logisch.

gallery_15250_6844_926255.jpg

 

En een topje van de Anesthesia: Lekker veel witte haren.

gallery_15250_6844_422238.jpg

 

Weet niet hoeveel groei ik nog verwachten kan, maar de dames groeien nog zeker wel!

Gr. Kweek Addict

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hee KA :lol:

 

Mooie dames heb je daar hoor :P Ben jaloers op dat mooie blad! Denk dat je dat aan de buffertabletten te danken heb? Hoop dat ze nog iets groeien en de kleine vertakkingen door het net gaan komen.

 

Succes, volg je met veel kijkplezier.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hee JL

 

Ja die buffertabletten hebben het voor mij lekker makkelijk gemaakt. Maar ik gebruik inmiddels B.A.C. biologische bloeivoeding + PK booster.

Het netje van de Ana's begint steeds voller te worden, en ik denk echt wel dat het wat worden gaat.

Leuk dat je even reageert man!

 

 

Gr. Kweek Addict

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heej kweek addict!

 

Dat ziet er super uit zeg, super mooi blad.

Ik had ook minder voeding moeten geven.

Je ziet het verschil wel :lol:

Die pistels zijn wel vergelijkbaar, lijkt me ook logisch bij hetzelfde soortje.

Ze hunkeren naar stuifsel.

Ik blijf je in de gaten houden.

Succes!

 

Groeten BoboJonko :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat worden al hele dametjes :P

Hou ze groen ;)

Slotty :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hee trouwe volgers!

 

@ Bobo: Ja dat blad is echt wel mooi. Ik vind het scherpe blad van de Mixed Kush ook wel wat hebben, alleen dat kan niet op tegen de mooie rondingen van de Ana's uiteraard. Pistels zijn mooi lang. Dat gaat er ook leuk uit zien als je wietje droog is. Dat stuifsel krijgen ze niet. Wil maximaal Anesthesistische wiet. Eens kijken of ze haar naam eer aan gaan doen en ook echt zo verdovend zijn. Leuk dat je me volgt!

 

@ Slotty: Ja dat worden het zeker! En ik ben er ook aardig trots op. Eerste keer dat ik afbloei onder TL, maar het is gewoon leuk, en tot nu toe gaat het me goed af. Hoop niet dat ik ook een voedingsblokkade krijg net als jouw plantjes, maar hoop er wel over een paar weken net zulke mooie toppen aan te kunnen vinden.

 

Ik doe mn best!

 

Gr. Kweek Addict

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...