Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
inka

Snow White Geknipt

Recommended Posts

Hallo mede growers.....

 

Ik heb mijn eerste kweek afgerond 10 stuks snow white onder 600watt hps 500m3 afzuiging met wortelstimulator,canna flores, pk 13/14 en een bud booster.de dames stonden in 7ltr potten en mijn kweek hok is 0.90x1,20x2.40 geisoleerd.

Gisteravond alles geknipt en in een net gehangen te drogen er kwam in totaal 960gram vanaf....lijkt mij toch niet verkeerd voor een eerste kweek....

Helaas heb ik er geen kweek verslag van bij gehouden misschien de volgende ronde maar eens mee gaan oefenen hihih....

hoelang moet ik het neer hangen te drogen er word zoveel verschilend over gepraat,en wat denken jullie hoeveel er over blijft???

 

greets inka

Share this post


Link to post
Share on other sites

960 delen door vijf dan heb je een idee van je droog gewicht dus rond de192 gram dus hetkan zeker beter! moetvolgende keer een verslag plaatsen dan kan iedereen advies en tips geven! geniet van je oogst!

 

grtz blommer

Share this post


Link to post
Share on other sites

als het nu nog te drogen hangt, en het weegt nu 960gr, dan zul je waarschijnlijk een 195gr droog over houden.

ik persoonlijk vindt dit wat weinig van 10 plantjes.

volgende ronde iets beter je best doen.

er moet wel een gram of 500 uit kunnen komen.

en je moet het laten drogen tot je alle takjes kunt knakken, en dus niet buigen.

als je een temperatuur hebt van ongeveer 18 gr, zal het een weekje duren.

 

groetjes stampertjuh

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...