Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Maximus

Probleem Met Vliegtuig

Recommended Posts

hallo

 

euhm, binnenkort vertrek ik met het vliegtuig voor een 10tal dagen naar miami. s'ochtends om 10u vertrekt het vliegtuig dus ik moet rond 7u aankomen op de luchthaven.

 

nu: ik ga de avond ervoor naar een feestje, en ga dus om 6u30 een taxi moeten nemen van dat feestje naar de luchthaven als ik daar op tijd wil zijn.

 

het probleem: dat feestje gaat gepaard gaan met zoals altijd lekker jointjes roken etc. deze keer gaat er ook wat mdma aan te pas komen, nu mijn vraag is.. ik heb al veel mdma en dergelijke genomen maar is het verstandig dit te doen als ik de ochtend erop 12uur op een vliegtuig moet zitten? en dan heb ik het niet over de afkick ofz ( zal wel kut worden om dan op dat vliegtuig te zitten) maar ik heb het over dat hoogteverschil en weet ik veel.. doet dat hoogteverschil iets met mijn lichaam waardoor de mdma weer zou beginne werken of zoiets dergelijks?

 

ik heb er echt geen idee van, kan zijn dat ik er totaal naast zit maar ik wil het zeker weten want ik wil niet hoerestrak en nerveus voorbij de duane lopen.

 

een ander probleem is dat ik dus naar Amerika ga, en bij de amerikaanse duane lachen ze niet. als ze daar iets aan mij zien ben ik genaaid. ik ga sowiso in de taxi naar de luchthaven van kledij te veranderen omdat die kledij naar wiet, bier en weetik nog wat allemaal gaat ruiken en het niet prettig is om zo op een vliegtuig te zitten.

 

plus als ik met kleren die naar bier ruiken en met wietresten op door de duane moet kan ik weleens problemen krijgen. is van kledij veranderen voldoende om zonder teveel stress en problemen voorbij de duane te geraken?

 

er zit ook nog eens 21uur tussen het moment dat ik de mdma of xtc inneem tot ik voorbij de duane moet. normaal is dit dus sowiso uitgewerkt maar ik weet niet hoe die hoogte van dat vliegtuig dat gaat beinvloeden..

 

miss denk je dat ik overdrijf ofz maar in amerika maken ze er geen grapjes over, 2 vrienden zijn net geweest en de duane bekijkt je echt wel eens goed, durven wat vragen te stellen enz. daarmee dat ik zeker wil zijn dat ik niet naar bier ruik of dat er restjes wiet aan mn pull hangen enz, en vooral da mn pupillen niet meer zo wijd staan. ik ga met mn ouders en heb geen zin om direct terug te moeten vliegen of erger nog: daar de bak indraaien :S

 

heeft er iemand een idee over hoe ik dit best aanpak? ik hoor het graag

Share this post


Link to post
Share on other sites

Of je neemt gewoon geen mdma... Alcohol+ vliegen kan nare ervaringen geven. pas op dat je niet over je nek gaat in het vliegtuig.

Share this post


Link to post
Share on other sites

alcohol ga ik sowiso niet veel drinken denkik.. maar ze serveren toch ook alcohol op sommige vliegtuigen?

 

ja ik natuurlijk ook gewoon niets gebruiken, maar ik wil gewoon weten of het "veilig" is of niet. zowel voor mijn gezondheid als voor het duane-deel :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beter niks gebruiken.. ben je altijd zeker dat er niks gebeurt.. en het scheelt een hoop stress, zorgen en moeite.

Keertje geen drugs gebruiken is toch mee te leven?

 

Grtzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zou hooguit een jointje roken, maar voor de rest zorgen dat je in een lekkere conditie bent.

na de reis heb je idd een behoorlike kans dat je tegenover een %^%$# van een ambtenaar komt te staan,

die je er liever meteen uitgooit.

Om zulk gedoe lekker aan je voorbij te laten gaan,

daar heb je geen chemicalien bij nodig.

 

Ik heb in mijn jeugdige ik tijd de stommiteit begaan om met een witte neus in Amerika te landen,

en heb me bijna op laten fokken zoor zo'n figuur.

ging hij me vragen of ik homo was en zulke uit de tent lokkerij...

 

relaxed will do it.

 

Daarbij moet je de RUSH niet ontgaan van het land en de vlucht zelf,

goeie reis,

 

greetz weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja op vliegtuigen wordt alcohol geserveerd, maar in beperkte mate. Een dronken persoon laat je ook niet op een vliegtuig.

 

Ik denk trouwens ook dat je het best bij een jointje ofzo houdt. Op veilig spelen. De Amerikaanse manier van ondervragen/controleren is nogal anders dan hier.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cabinepersoneel kan ten alle tijden een passagier weigeren als deze zich niet aan bepaalde gedragsregels houdt. Zij bepalen of het vliegtuig weg gaat, en niemand anders. Als zij jou niet mee willen omdat je je niet kunt gedragen dan is dat jammer voor jou.

 

Een jointje roken lijkt me de veiligste optie, het is ook wel lekker om een paar hasjkoekjes mee te nemen in het vliegtuig, dan is je vlucht tenminste zo voorbij.

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb geen last gehad van drank tijdens het vliegen.

 

had net me vakantie op terschelling achter de rug was heen geweest met 10 vrienden

dus op schiphol nog 4 halve liters achter over gegooid voordat ik moest vliegen.

merkte um aardig kwam ook omdat ik al de hele week er voor hele dagen aan de alcoholtjes zat

had alleen last tijdens de vlugt dat ik ineens heel hard moest pissen toen ze zon beetje begonnen met opstijgen

dat was minder :verrygood

 

maar voor de rest lekker met een ligt aangeschoten gevoel in vliegtuigi zitten :P heerlijk.

 

ik zou denk ik wel nemen maar niet teveel

mdma ben ik onbekend mee weet zo 1,2,3 niet wat het doet :dribble:

(kijk braaf spuiten en slikken hoor)

 

succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ik het goed heb....

 

Mag je wel ladderzat worden IN het vliegtuig..

Maar als je ladderzat aankomt, kan je gewoon geweigerd worden..

Toevallig keek ik daar tijd terug een programma over

Dus onder invloed van iets waardoor je anders gedraagt kan weigering betekenen

Stoned enz zie je bijna niet meer bij de meeste ervaren-blowers.

Maar als je ladderzat komt beetje gek doet enz dan kan je geweigerd worden

 

Heb veel soorten shit gehoord, maar MDMA ?

Nog nooit van gehoord hahaha..

Of een naam wat ik anders genaamd ken..

 

 

:verrygood Zwarte Cobra

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mdma Werkt ook in je hoofd via je neurtransmitters , ik weet niet of je op moment al onderweg naar schiphol bent ,

Maar het zou ook kunnen gebeuren dat je de mdma terug slaat (flashback) van de vorige avond op het moment dat je langs de douane loopt (stel je die gast voor uit 2 fear and loating las vegas) ... terwijl je tijdens de vliegreis in de veronderstelling bent dat het is uitgewerkt. aan de andere kant. pure mdma opent je pupillen niet en zal je er eerder gewoon verkloot uitzien !! :dribble: veel plezier nog tipjes en vloe het vliegtuig in ?>

 

Quote Een jointje roken lijkt me de veiligste optie, het is ook wel lekker om een paar hasjkoekjes mee te nemen in het vliegtuig, dan is je vlucht tenminste zo voorbij. ......

 

 

hehehehe voeren aan de drugs honden :verrygood Meneer hij blaft omdat ie een koekje wil !!

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmm maar alcohol is niet het probleem hoor. ik ga niet zat op de luchthaven aankomen

 

ik vraag me gewoon af of de mdma die normaal uitgewerkt is op het vliegtuig terug zou beginnen werken.. dàt is de vraag :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lijkt met toch sterk, qua drukverschil is het enkel met opstijgen en landen. Voor de rest zit je in een drukcabine met een druk die gelijk staat aan de luchtdruk op aarde.

 

of

 

Een of ander terrorist die weer wat van plan is :verrygood.

 

Maar zoals al gezegd avondje zonder drugs, is nog nooit iemand aan gestorven :dribble:

 

In ieder geval veel plezier op vakantie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zal toch maar niet overdrijven tijdens de vlucht kan wel luchtzakken voorkomen en als je niet gewoon bent kan wel vanalles naarboven door je keel.

 

grt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou het niet doen, misschien ben je wel normaal genoeg na x uur maar je bent wel gaar en gestressed van het normaal overkomen. Maar goed voor de "fear and loathing liefhebber" kan het natuurlijk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Zwarte Cobra,

MDMA (methylenedioxymethamphetamine) of ook wel XTC. MDMA is de zuivere stof.

 

Aangezien MDMA altijd verwerkt wordt als methylenedioxymethamphetamine hydrochloride is het maximale percentage MDMA 86%, dit kan dus als zuiver beschouwd worden.

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zie het probleem niet zo hoor. Moet kunnen, al zou ik gedurende de avond niet blijven snoepen van die kristalletjes.. Het gaat niet plezierig worden omdat je als de alcohol, wiet en MDMA is uitgewerkt, flink brak in dat vliegtuig zal zitten..

 

Het lijkt mij relaxter om even wat slaap te kunnen pakken, en je te kunnen opfrissen..

 

@ricop flashbacks van MDMA? onzin.

 

is het maximale percentage MDMA 86%

 

84% :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

85 % :dribble:

 

nee grapje weet het niet juist maar het zit er mooi tussen :verrygood

 

ik heb nooit erge afkick van mdma, dus daar vrees ik niet voor.. wil alleen echt zéker weten dat ik op het vliegtuig niet terug alle kanten op ga bouncen :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Okdio, vergissing...

 

Kees. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee, In een vliegtuig wordt de druk een beetje verlaagd, dit om de zuurstofopname te verbeteren, en zorgt ervoor dat de mensen minder gestressed zijn.

 

Als de luchtdruk lager is , dan is je bloeddruk tijdelijk hoger. en dit kan er voor zorgen dat je dan knallende koppijn krijgt en misselijk wordt.

 

Nee niet verstandig om aan de pep of xtc te gaan de dag voor een vliegreis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

that's bad news

 

zou goed kunnen.. maar dit kan niet zoveel hoger zijn dan normaal want dan zou bijna de helft van de mensen niet op een vliegtuig mogen aangezien zoveel mensen een te hoge of lage bloeddruk hebben.

 

dan zouden die allemaal koppijn krijgen, nee? en het feit dat die mdma moleculen in mijn bloed zitten gaat volgens mij ni echt die koppijn verharden.. zie daar niet direct een verband

 

kan me vergissen natuurlijk :P

 

 

show me some scientific PROOF! :dribble:

 

of ik kan het gewoon doen als experiment en dan weten we het zeker..

 

NIET dus :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

joo

 

miss interessant om te weten..

 

ik ben dus naar het feestje geweest. heb geen enkel probleem gehad op het vliegtuig met hoofdpijn of dat soort dingen, heb zelfs heerlijk geslapen.

 

 

een kort maar krachtig filmpje van het feestje dat voorafging aan vakantie.

 

feestje was heerlijk, vakantie in miami was te chill, net op tijd terug thuis voor nieuwjaar, go for happy: black sun empire enz, ook een zeer geslaagd feestje.

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bwa ze zijn dat daar denk ik wel gwn aan de balie dat er veel mensen slecht uitzien na een lange reis..

Als ge zelf vriendelijk doet en er geen probleem is met paspoort enz dan zal er ook geen probleem zijn, ze gaan u echt niet beginnen lastigvallen omdat ge eruitziet alsof ge de vorigen dag mdma genomen ebt (alsof ge et al zou kunnen zien), alé ja, lijkt mij nogal straf

 

Voor het vliegeffect jah, ik zou het persoonlijk denk ik wel redelijk kut vinden om op afkick in een vliegtuig te zitten maar als ge iemand zijt die kan slapen op een vliegtuig (ik totaal niet, tenzij bij pre-inname van verscheidene dosissen alcohol :P) dan zult ge daar wrs niet zoveel last van hebben

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...