Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

lemmiwinks

Usb Greenhouse Lol

Recommended Posts

Haha, lr voorgroeien?

 

Voordat je 'm in bloei zet zeker? :verrygood

 

Maarja, je pc moet wel aan staan...

 

Een grotere?

Geen idee. Lijkt me ook niet handig, met USB.

Ochjee... stop daar mee...

 

5december is alweer voorbij, en ik rijm nogsteeds :dribble:

 

Oh, er zitten wel een paar grow LED's in zo te zien :P

http://www.megagadgets.nl/kantoor/usb-greenhouse-p-927.html

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mn pc is ieder dag lang aan dus usb zou ideaal zijn ,ik ben een outdoor grower maar na dit te zien denkik wel eraan om een lowrydertj naast me pc te plaatsen voor in de winter hehe :verrygood

de lamp is in hoogte verstelbaar en die 'koepel' moet er niet op denkik, dan zou een lowrydertj wel net passen :dribble:

 

nog even afwachten of er mss betere/grotere modellen komen ^^

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha ideaal :verrygood

 

maar nou vraag ik me af , hoeveel watt lamp is het en hoe kan die dan draaien op 12 volt

en zou een lowrydertje genoeg licht er door krijgen ??

 

als we toch een 600 watt lamp zouden kunne laten branden op je pc via usb zouw lekker fijn zijn dan zouw ik me hele pc vol pluggen :dribble:

 

maarja een lowryder heeft ook geen 600 watt nodig haha

 

mvg weedsmoker.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te gek man, is toch fun om zo'n dingetje gevuld met een lr-tje voor de lol op je bureau te zetten. Moet ie wel niet gaan strekken :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
maar nou vraag ik me af , hoeveel watt lamp is het en hoe kan die dan draaien op 12 volt

en zou een lowrydertje genoeg licht er door krijgen ??

 

 

nee is met een groei LED,en hopelijk is die sterk genoeg voor een lowrydertj ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat zag ik inderdaad al een tijd gelede.

 

Grappig, al die Amerikanen op die forums.

Dat ze drugs gebruik stimuleren en suporten enzo :verrygood

 

 

Gekke luitjes...

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ mikeh was daar zo verkeerd aan ???? heineken sponsert tog ook allemaal voetbal wedstrijden en is te zien op elk groot evenement :verrygood dat het reclame !!!

 

 

@nlx77: ja die finale was wat bagger ( vies onsportief gedrag jammer dat het weer is een marrokaan moet wezen :dribble: )

 

terwijl die aan de winnende hand is !!!! erg slim is dat volk niet :P

 

 

greetzzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites
@ mikeh was daar zo verkeerd aan ???? heineken sponsert tog ook allemaal voetbal wedstrijden en is te zien op elk groot evenement :verrygood dat het reclame !!!

 

Waar heb ik geschreven dat het verkeerd was dat GreenHouse K1 sponsord ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Masteryero,

Je heb gelijk man, toevallig is R.Bonjasky mijn favoriet van de K1-sport

Maar die Badr Hari is een galbak..

Altijd stoer kijken, onsportief & als de andere normaal doet doet hij vies

& eerst voor NL, nu is die wat! hoger gaat die voor MAROK ofzo

Grote hekel aan Badr Hari... misschien andere niet.

Mijn lieveling blijft R. Bonjasky aka The Flying Dutchman.

 

Hij was niet aan de winnende hand hoor?.. Badr op t randje van de 10sec

Anders lag die er allang uit.. mooie !#$!$@!# dat die er is.

 

ONTOPIC:

 

Greenhouse6.jpg

Leuk idee'tje hahaa

 

Wat sterkere lamp en wat groter hokje en ik koop er een paar

En gooi daar wat Lowryder#2 in haha.. nice idee

 

EDIT:

 

Uit frustratie trapte de Amsterdammer van Marokkaanse komaf vervolgens Bonjasky in de tweede ronde tegen het gezicht, nadat de scheidsrechter al een stopteken had gegeven. In de eerste ronde trakteerde Bonjasky zijn 23-jarige opponent overigens al op een ‘down’.

 

,,Dit was een duur grapje en een goede les voor de volgende keer. Ik heb geen glazen bol, maar ik beloof me in het vervolg in te houden”, beweerde Hari. Volgens de ‘Golden Boy’, zoals zijn bijnaam luidt, had hij de K-1 geen slechte dienst bewezen. Integendeel. ,,Deze actie is goed voor de sport. De mensen vinden het niet leuk om altijd naar hetzelfde te kijken. Het was een schitterend toernooi.”

 

 

'Hij zei zich geërgerd te hebben aan de vechtstijl van Bonjasky. ,,Het was weer hetzelfde liedje met hem. Remy hield alleen zijn handen hoog.'

 

Achterlijk gelul.. als remy gwn goed verdedigd en daardoor minder klappen incaseerd

Moet je je niet geirrieerd voelen maar met de k1-vechtsport stoppen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

pr*toch <_<blijft het een raar verhaal met die badr hari , hij is ook flink wat zwaarder geworden in de laatste 2 jaar. kijk maar hoe hij daar voor was misschien flinke keur gehad,

de wedstrijd van vorige jaar werd ook gewonnen door bonjasky, hari heeft vaker gemeld dat hij niet onder de indruk is van bonjasky, omdat hij heel behoudend vecht en ook altijdheel save,hari houd hier dus blijkbaar niet van en wil een mooie partij ,.kijk het mooiste is toch winnen op Ko maar op punten is ook mooi , wint is winst

je kan veel zeggen maar er zijn zeker mooiere vechters als bonjasky , en hari is ook een toptalent ,en zeker nog een keer een grand p winnaar maar als je zo onsportief reageert moet je geschorst worden voor altijd dit zijn natuurlijk geen streken , hoe dan ook hari blijft een goede vechter maar had deze ronde bijna zeker verloren op punten dan , ko zit er altijd in , jammer voor de mensen die hier de ticket voor kopen had ik liever le banner in de finale gezien dat is een echte vechter :verrygood

 

 

ps hij kan beter gaan kooivechten

 

hier was hij nog een guppie

weinig kilotjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Om op de vraag van de topicstarter terug te komen :lol:

 

Ik ben ze op internet wel groter tegen gekomen (weet helaas niet meer waar), maar dan heeft het geen usb aansluiting meer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...