Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
marijuanaman

Heeft er iemand ervaring met...........

Recommended Posts

Heeft er iemand van jullie weleens de aminozuren L-tryptofaan(voorloper van serotonine) of Gaba(gamma-aminoboterzuur ook een voorloper van gamma-hydroxybutyraat) gebruikt ?

Wat doet het spul klopt het dat je er lekker van slaapt en rustig van word? Als het echt werkt zoals ze zeggen zou ik het weleens willen proberen. Het is te koop in drogisterijen en reformzaken.

Share this post


Link to post
Share on other sites
neem gewoon glaasje warme melk met  honing  

melatonine

 

Dat werkt dus niet. En de melatonine die je in de in de drogist kan kopen is veel te laag gedoseerd.

Share this post


Link to post
Share on other sites
SMOKEEEEEH!!!! :scrambleup:  :twisted:

Dikke joints roken doe ik zowiezo al dus dat is ook niet afdoende om goed in te slapen .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

ik doe aan bodybuilding en gebruik dus alle aminozuren die er zijn maar ik moet je teleurstellen, je zal er niet veel van merken. Nochtans als je veel aan sport doet hebben aminozuren nog andere goede eigenschappen maar dit is iets anders...

 

als ik me niet vergis kan je melatonine in Nederland krijgen, weet niet van de dossering maar in België is dit dus verboden

 

We moeten het hier doen met melatomatine, een variante van melatonine die ze geloof ik uit tomatepitten halen. Is wel minder effectief, als je kan probeer toch maar eens die melatomatine in voldoende grote dossering, moet zeker werken

 

theosofica

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

Je kunt GABA bestellen bij Mdouble you of van Ultimate Nutrition. Vaak bij sportscholen of sportwinkels. Een te grote dosering GABA kan een coma veroorzaken.

Je wordt er rustiger van en tijdens je slaap zou het je GH groeihormoon verhogen.

 

Mzzls

Share this post


Link to post
Share on other sites

waarom niet thee van valeriaan (wel losse valeriaan kopen )

passiebloem

en hopbellen

neem van elk ongeveer 1 volle eetlepel doe het in een theezeef

kook water doe de thee erin laat het een halfuurtje zachtjes koken (zachtjes borrelen)met de deksel op de pan :!:

giet in een beker breng op smaak met honing

PS

als je de smaak niet gewend bent is het niet echt lekker moet je van leren houden

ikzelf rook er altijd een jointje bij en ik slaap echt heerlijk heb zelf ook last van slecht slapen

hoop dat je er wat aan hebt :zou zeggen try it

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
SMOKEEEEEH!!!! :scrambleup: :twisted:

Dikke joints roken doe ik zowiezo al dus dat is ook niet afdoende om goed in te slapen .

 

dan rook je waarschijnlijk teveel en moet je een afkickperiode starten van zo'n 5 dagen of meer. dan werkt het wel weer.

Share this post


Link to post
Share on other sites
SMOKEEEEEH!!!! :scrambleup: :twisted:

Dikke joints roken doe ik zowiezo al dus dat is ook niet afdoende om goed in te slapen .

 

dan rook je waarschijnlijk teveel en moet je een afkickperiode starten van zo'n 5 dagen of meer. dan werkt het wel weer.

 

O daar ligt t nie aan stoned worden doe ik wel (nog steeds) gelukkig !!!! Ik doe vaak als ik een periode echt stevig heb zitte paffen een/twee dagen pauze puur omdat ik dan geen trek heb geen zin om stoned te worden . Dat werkt perfect voor mij .

Ik heb trouwens zo,n pot L_tryptofaan capsules gekocht met 500 mg tryptofaan per capsule en ik moet zeggen dat het om te slapen wel aardig werkt als ik 2-3 capsules neem voor ik ga maffen slaap ik heel vast en goed lang .

Share this post


Link to post
Share on other sites

maar als je stoned wordt kan je soms juist niet slapen, is bij mij tenminste zo.

en als je behoorlijk knetter gaat slapen, slaap je wel, maar je raakt er alleen niet uitgerust van. Je komt als je stoned bent nl niet in je rem-slaap, dat is ook het slaap-stadia waarin je droomt. (dus als je last hebt van nachtmerries...:wink:)

dus als je weer zonder chemicalien wilt slapen, zou je mss idd eens moeten proberen om een of twee weken niet te smoken, mss wel :?, maarja, wie weet...

 

later :wink:

GG

Share this post


Link to post
Share on other sites
SMOKEEEEEH!!!! :scrambleup: :twisted:

Dikke joints roken doe ik zowiezo al dus dat is ook niet afdoende om goed in te slapen .

 

dan rook je waarschijnlijk teveel en moet je een afkickperiode starten van zo'n 5 dagen of meer. dan werkt het wel weer.

 

O daar ligt t nie aan stoned worden doe ik wel (nog steeds) gelukkig !!!! Ik doe vaak als ik een periode echt stevig heb zitte paffen een/twee dagen pauze puur omdat ik dan geen trek heb geen zin om stoned te worden . Dat werkt perfect voor mij .

Ik heb trouwens zo,n pot L_tryptofaan capsules gekocht met 500 mg tryptofaan per capsule en ik moet zeggen dat het om te slapen wel aardig werkt als ik 2-3 capsules neem voor ik ga maffen slaap ik heel vast en goed lang .

 

 

Geinig al die quotes, maar kan je niet beter langs een dokter of homeopaat?

Share this post


Link to post
Share on other sites
maar als je stoned wordt kan je soms juist niet slapen, is bij mij tenminste zo.

en als je behoorlijk knetter gaat slapen, slaap je wel, maar je raakt er alleen niet uitgerust van. Je komt als je stoned bent nl niet in je rem-slaap, dat is ook het slaap-stadia waarin je droomt. (dus als je last hebt van nachtmerries...:wink:)

dus als je weer zonder chemicalien wilt slapen, zou je mss idd eens moeten proberen om een of twee weken niet te smoken, mss wel :?, maarja, wie weet...

 

later :wink:

GG

odd, ik hoor juist vaak dat mensen die stoned nar bed gaan als ze wakker worden vinden dat ze ontzettend goed hebben geslapen, ze zitten lekker in hun vel hoewel je nog wel vaak moe bent. maar als je dan eenmaal echt wakker word is je enrgieniveau weer optimaal.

Share this post


Link to post
Share on other sites
odd, ik hoor juist vaak dat mensen die stoned nar bed gaan als ze wakker worden vinden dat ze ontzettend goed hebben geslapen, ze zitten lekker in hun vel hoewel je nog wel vaak moe bent. maar als je dan eenmaal echt wakker word is je enrgieniveau weer optimaal.
odd??

ja, heb ik ook, je voelt dat je wel lekker hebt geslapen, omdat je aan een stuk door slaapt en niet droomt, dat voelt wel goed aan, maar als je een week lang stoned zou gaan slapen, dan schijnt t dat je heel moe bent.. :?

d'r is vast wel iemand die dit ff wil testen niet...? :wink:

 

later 8)

GG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...