Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
gerard stoning

Gerards Hilaaaaaaaarische Volgende Ronde

Recommended Posts

Hallo mensen,

 

hierbij mijn volgende ronde. Nav mijn vorige ronde heb ik o.a. het druppelsysteem getest.

Dit heb ik gedaan door 6 grote glazen te pakken (in plastic bekers blijft het niet staan). In elk glas een druppelaar en dan kijken of het evensnel werd gevuld.

 

Een aantal was beduidend minder snel. Ik had alle druppelaars schoongemaakt dus daar kan het niet aan liggen. Ik neem het dus op de koop toe totdat ik besluit om blumats aan te schaffen.

 

De laatste ronde 0,5125 gram/watt wil ik verbeteren. Ik heb ook nog wel wat problemen bij die ronde gehad (zie handtekening).

 

Van mijn stekken ga ik gillend naar huis. Onder de spint!!!!!!!! :smoke

 

De stammen zijn wel erg dik, er is ook duidelijk nieuw leven (ze zijn nu bezig met de 2e dag).

 

De soort is SZH (kan dat???). Er staan nu 28 potten met 1 plant erin. Ook heb ik nog wat reserve (zie foto).

Mijn doel is om 28 dames te verwennen tot ongeveer 9/10 weken.

En dan gewoon knetterhard ;)

 

Ik gebruik de lijn van ecolizer.

 

Ik meet wel PH, niet EC.

 

Mijn pomp is 1000l/h. Deze 2 dagen heb ik ze 20 sec gegeven. Ik heb veel gesproeid.

Ook kennen de dames nu het begrip: Bugs Away!!!! Ik hoop dat die spint oprot!

 

Verder gebruik ik een g-kit 1200 met druppelsysteem en cooltubes.

 

Ondanks dat ik 32 potten kwijt kan doe ik 1 rij minder (28 potten dus). Ik heb gemerkt dat ik graag overal bij kan komen en ik wil de dames graag de ruimte geven. De vraag is of ik het merk in de opbrengst.

 

Hierbij een paar fotos, het licht was aan maar ik wou jullie toch wat laten zien.........

 

med_gallery_19388_6477_222447.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hee Geer,

 

waarom laat je niet gewoon je bodem iedere paar dagen vol lopen met een cm of 5 water, dan kun je wel weer een paar dagen zonder water geven, voor als je de schapen wat verder moet brengen!

 

South Zwahilli Hooker ?

 

Groetjes,

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

DEZE MAG GESLOTEN WORDEN!!

 

Op een of andere manier kwam dit topic 1x met 1 foto (deze dus) en 1x met 4 fotos (de andere dus).

 

De andere mag dus blijven en deze mag de plomp in.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Done :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...