Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Tonnetje

Kan Ik Al Gaan Oogsten Ofnie? Net Klein Oogstje Gedaan (foto's)!!!!

Recommended Posts

Goeiendag medekwekers,

 

Ik heb hier een aantal fotos van de toppen en vraag me af hoelang ik nog moet wachten om te kunnen oogsten? Ik zit nu op dag 58 en de dames zijn shiva's! Ik heb geen microscoopje om te checken hoe het staat met de trichomes helaas vandaar dat er jullie mening wordt gevraagd!

 

 

med_gallery_19616_6725_477989.jpg

 

med_gallery_19616_6725_582216.jpg

 

med_gallery_19616_6725_361440.jpg

 

med_gallery_19616_6725_296588.jpg

 

med_gallery_19616_6725_1095501.jpg

 

 

Nou ik wacht jullie berichtjes met smart af want ik wil nu eindelijk eens gaan oogsten :smoke

 

M.v.g. Tonnetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zag in een ander topic dat je rot had,........ik had ze direct allemaal omgekapt voordat alles je verrot

Share this post


Link to post
Share on other sites

He Wierieman,

 

Ik heb de rot er meteen uit geknipt en hou het ook in de gaten! Ik hoop dat ik meer reacties krijg over deze vraag!

 

M.v.g. Tonnetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kan niet heel duidelijk zien hoeveel van de haartjes al bruin zijn, maar als ze ongeveer 90% bruin zijn doe ik ze meestal om, ik heb ze ook eens allemaal bruin laten worden, en dan zelfs nog een week langer laten staan, of ze al ge-oogst als ze nog maar 65% bruin zijn, dat hangt af van persoonlijke voorkeur.

 

Maar bij u zijn ze precies al bijna allemaal bruin, dus je kan ze in principe wel al oogsten dan denk ik.

Ik zelf zou ze nog een week langer laten staan, maar als je niet meer kan wachten hoeft het niet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hee DaZeDmerlin,

 

Ik zit ook te twijfelen ja maar ik denk dat ik toch morgen alles ga omkappen want anders kan ik pas weer over een week gaan oogsten en aangezien ik een beetje toprot had bovenin wil ik liever iets eerder gaan oogsten omdat in een week veel kan gebeuren zoals we weten :smoke

 

M.v.g. Tonnetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi

Ik oogst mijne op 8 weken bloei

smeer je vinger maar al in en lange uren hehe lol

 

grt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goeiendag allemaal,

 

Vandaag in totaal dag 59 denk ik dat een soort van tweede internode bloei zie ofzo. Ze zijn echt groot aan worden (sommige groter als de dikte van me vuist) en er komen allemaal nieuwe witte haarjes bij en ook lijkt het wel of ze nieuwe buds aanmaken! Op de foto kun je het niet echt goed zien behalve de nieuwe witte haartjes die zijn welgoed zichtbaar op de foto. Dus wat denken jullie ervan is dit een tweede internode bloei ofnie? Ook zat ik te denken om de bovenste rij al te oogsten i.v.m. rot.

 

 

Ongeveer anderhalve dag geleden!

gallery_19616_6725_477989.jpg

 

 

En nu!

gallery_19616_6725_829352.jpg

 

gallery_19616_6725_233689.jpg

 

gallery_19616_6725_296588.jpg

 

 

M.v.g. Tonnetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey

ziet er mooi uit

als raad kunnen we meegeven, laat ze maar staan zolang ze blijven aandikken, goed opletten is dan alleen de boodschap

je bent er bijna

grtz

dieselke

Share this post


Link to post
Share on other sites
hey

ziet er mooi uit

als raad kunnen we meegeven, laat ze maar staan zolang ze blijven aandikken, goed opletten is dan alleen de boodschap

je bent er bijna

grtz

dieselke

 

De laaste loodjes zijn het zwaarst he!!!!!!

 

M.v.g. Tonnetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey ,

 

zie ik nou op die eerste foto toprot of ligt dat aan mij ? het lijkt namelijk of daar verrotte blad de top in gaat :smoke

 

verder zou ik ze nog ff de tijd geven.

 

mzzl.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goeiendag allemaal,

 

Ik heb net de bovenste rij geoogst dat waren 11 dametjes (de bovenste rij stond niet helemaal vol in beide tonnen) en ben blij dat ik het gedaan heb (wel een hoop kleine budjes zoals jullie kunnen zien dus ik was wel even bezig om dat ertussenuit te knippen!) want het is een stuk minder vol nu en dat zal zeker ten goede komen voor de dames eronder! De rest laat ik nog een weekje staan!

 

 

K.f.K :

Ik dacht ook aan toprot maar de gelebladeren zitten daarvoor te vast om aan toprot te kunnen denken denk ik dan?!

 

 

Hier een paar foto's vanhet kleine oogstje en nu nog 189 tegaan!

 

gallery_19616_6725_864443.jpg

 

gallery_19616_6725_519771.jpg

 

gallery_19616_6725_325014.jpg

 

gallery_19616_6725_60696.jpg

 

 

Nou tot de volgende update!

 

M.v.g. Tonnetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooie oogst :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey buble,

 

Ceck ff heel het verslag van me dan kan je de hele oogst zien!

 

M.v.g. Tonnetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

De fotos zijn niet echt scherp maar

zien er wel oogstrijp uit

 

maar jij kan het denk beter inschatten

ik zou ze wel nog een week laten staan

je gaf zelf aan dat ze dikker worden zou jammer zijn als je ze die paar dagen ontneemt

 

je kan ook een gedeelte oogsten wat je ook hebt gedaan verdeel je ook de knipsessies

dan weet je voor de volgende ronde of het de moeite waard is geweest om ze langer te laten staan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...