Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Rem

Abscis Bloeistimulator

Recommended Posts

In mijn Growshop is dit een vrij bekende bloeistimulator ondertussen.

 

Het zou voornamelijk het gewicht wat omhoog brengen.

 

Iemand nog meer bekend ermee ?

 

med_gallery_6388_6747_49910.jpg

 

med_gallery_6388_6747_18448.jpg

 

med_gallery_6388_6747_40480.jpg

 

Ik ben het nu aan het testen, tot dusver geen zichtbaar ander resultaat dan greensensation.

 

Greetzz B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

heya

 

ja dat is een goede vraag ik kreeg toevallig ook een fles hiervan en werdt me gezegd dat het vrij

goed spul was. Ben altijd een beetje moeilijk met nieuwe middeltjes dus dacht laat ik het eens op

internet gaan nakijken of er wat over te vinden is. Wat dus bleek niet zo te zijn.

wel toevallig dat je er nu over begint ben benieuwd of iemand weet wat het is. En laat me effe weten

als je er zelf iets over te weten komt.

 

groetjes parve

Share this post


Link to post
Share on other sites

Appart van deze stimulator is dat het ook minerale (voeding) bevat en dit regulier niet gebruikt wordt in stimulators.

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kon er ook niks over vinden op internet, vandaar de vraag op WF.

 

De ronde is ondertussen afgelopen. Enige wat ik er over kon zeggen, is dat die dames meer groener waren dan de andere. Gewicht heb ik in de chaos niet gewogen.

 

Ondertussen ga ik de proef iets beter aanpakken. 2e voedingsvat moet uitkomst bieden.

 

Word vervolgd ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn eerste oogst met Abscis Bloeistimulator is in zicht, nog paar dagen :P

 

Ik kan waarschijnlijk nu al zeggen dat ik dit blijf gebruiken. Toppen zijn keihard, en blaadjes in top van plant worden bruin van de hars wat ik nog nooit heb gezien. IK weet HEEL zeker dat dit me record gaat worden.

 

Foto's ga ik maken vlak voordat ik ze omhak ... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Greensensation heeft meer kristallen oke, maar dit spul heeft meer gewicht.

 

Foto-4KZJSSLN.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooi veldje hoor en dikke toppen, ik heb het immiddels ook gebruikt niet in een soort van proef hoor meer

in een lowbudget kweek en had dit spul nog staan dus dacht laat ik het maar eens gebruiken.

zag er inderdaad erg goed uit moest de oost er eerder uit trekken twee weken te vroeg het is dus moeilijk te

zeggen aangezien het me namelijk maar net iets minder heeft opgebracht dan wat ik normaal zou oogsten.

Zowieso meer opbrengst maar hoeveel weet ik niet wel moet ik er bij zeggen dat de weed ongeloofelijk mooi

wit was en ook op een vreemde manier hard nou laten we gewoon zeggen keihard voor pp leek bijna op een k2 top

zo hard. Maar goed of het deze booster was ik weet het niet ga het zeker nog een keer gebruiken in ieder geval.

 

whoop kerel had effe niet goed naar je foto gekeken wat een knuppels zeg

waar kweek je eigenlijk op en kweek je uit zaad of zijn dit stekken?

 

 

groet parve

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hiervoor had ik het al geprobeerd en dat beviel goed, en nu heb ik alles ermee gedaan en zeer tevreden. Ik kweek op aarde en heb stekken

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vreemd spulletje.

Ze zeggen dat er hormonen in zitten maar ik kan dat niet terugvinden op de ingredientenlijst.

De ingredienten die ze doorgeven lijkt op een gewone basis voeding met wat extra sporenelementen.

2 dingen vallen wel op in die lijst.

disodium (dit geeft smaak aan eten) :rofl

hydrolysed milk protein (melk?? :cry )

 

Ze zeggen ook dat je er een pk boost naast kan gebruiken.

Daarmee suggereren ze dat het basis voeding is.

En gezien dat er N in zit klopt dat wel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi rem goeie knuppels heb je daar.wat kost het, en wat is de dosering wat die aan geeft op welke ec kom je uit.zonder toevoeging van normaal voeding.en jebruik je ook pk 13/14 nog of laat je het achterwege.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Staat er een website op de fles???

Share this post


Link to post
Share on other sites
hoi rem goeie knuppels heb je daar.wat kost het, en wat is de dosering wat die aan geeft op welke ec kom je uit.zonder toevoeging van normaal voeding.en jebruik je ook pk 13/14 nog of laat je het achterwege.

 

Ik weet niet exact wat het kost, maar goedkoop is het niet. Ik gebruik 1 ml de liter en geef het max 3 weken mee en geef in die tijd 1 x 2 ml de liter. Ik gaf geen pk13/14 mee, omdat ik had begrepen dat het niet hoefde. Uit me hoofd gaat de EC naar 1.1 als je 1 ml de liter gebruikt.

 

 

Staat er een website op de fles???

 

Geen website niks, en ook weinig tot niks op internet over te vinden.

 

Foto-RCZ674Z8.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

@rem+rest ;)

 

 

Ik heb een hele tijd geleden al een keer wat research naar gedaan en kon toen er nog weinig over vinden.

Heb net weer gekeken en kon er weer vrij weinig over vinden.

Ben wel van mening dat het goed spul is je moet het een beetje zien als een soort van greensensation denk ik.

basis voeding verlagen en pk 13/14 halve dosering moet er wel bij zeggen dat het lijkt of de Ec veranderd naar

het een uurtje te hebben laten staan het gaat 0,1 a 0,2 omhoog.

 

 

ik had het gekregen van iemand anders die het gebruikte ben dus eigenlijk wel benieuwd waar je het kan halen rem?

En wat is de prijs er van die vriend van me zei dat het wel duur spul was. Hij zei dat het immidels in de omstreken van

amsterdam veel gebruikt word.

 

 

Mooie pic rem keep up the good work

 

groetjes parve

Share this post


Link to post
Share on other sites
Heb net weer gekeken en kon er weer vrij weinig over vinden.

 

@Parve,

 

Laat maar eens zien wat je er dan wel over gevonden hebt.....link,site?

 

Gr schenkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...