Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
purpLe-haZe

Hoe Chill Jij Het Liefst?

Recommended Posts

Op moment chill ik het liefsten op de bank.

Ik heb een hoekbank op mijn kamer die ik voor de helft van de prijs kon krijgen omdat er geen poten bij zaten.

Dus deze zit lekker laag ;)

Dan zit\lig ik in de hoek van de hoekbank zodat ik mijn benen er ook op kan laten rusten.

En voor de hoekbank staat een laag salon tafeltje ( heel dicht bij de hoekbank natuurlijk ) zodat als ik recht op zit dat ik gelijk bij de salontafel ben.

Op de tafel staat dan de laptop, de vaporizer of bong met een kistje met diversen soorten wiet en hash.

Er zijn led lampjes onder de tafel gemonteerd ( in al de kleuren in te stellen ) en dan zet ik die wel eens aan op een wiet groenen schijn.

Tegen over de kamer staat de tv aan, soms kijk ik dan een filmpje.

Ook heel verschillend welke films, soms Family guy en dan weer een spannende serrie om er helemaal in gezogen te worden.

Of soms zit ik lekker stoned op het forum rond te snuffelen, dit gebeurt dan ook half op de bank.

of wat google of filmpjes zoeken

Lekker wat drinken erbij.

Meestal heb ik wel gezelschap van mijn vriendin, zo nu en dan komt er een maat mee chillen.

Maar als ik met meerderen maten ga blowen dan is met meer lachen en praten en dan zitten we buiten ( savonds bij de vuurkorf )

En meestal lekker eten erbij.

Munt thee uit eigen tuin erbij is ook lekker, heeft toch iets rustgevend's

 

Maar over 2 weken ga ik verhuizen en dan zit ik op mezelf samen met de vriendin en dan ga ik ook een chillkamer maken.

En de hoekbank zonder poten gaat natuurlijk mee.

 

Edit: en ook ik chill graag het liefste in mijn joggingbroek.

Edited by stoner123

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik chill hem met een huispak aan, na het douchen blowen.. dan lekker filmpje kijken en daarna heftige sex

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...