Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
purpLe-haZe

Hoe Chill Jij Het Liefst?

Recommended Posts

Echt flex vind ik als ik alleen thuis ben, gewoon rustig op me bank filmpje op blow draaien ja man. Mja dat gebeurt niet vaak, buite chille we meestal op dezelfde spots en nja dan gaan er wel wat blowtjes door heen, jammer dat het nu weer zo koud word veel gaan al weer vroeg naar huis.

Maarja deel hier hoe jullie het et flext vinde om te chille..

:rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

met je vrienden tog...

lekker zitten ouderwets chilleng tog :whip:

wat pils leuke chickys soms ff ene blow.. altijd leuk,,,

koudere tijden komen maar dan chillen we bij iemand thuis of in tuin met ene mega grote hout kachel :wacko:

iedergeval ik chill aleen maar :likken:

 

ow ja het lekkerste blijft tog..

van je opleiding thuis komen en dan met je joggings broek voor de kachel liggen muziek luisteren

 

:rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

lang leven een zolderkamer waar je ouders nooit op komen, lekker na mijn werk/school naar boven, op de bank voor de tv een lekker jointje roken. Das pas idiaaal, en dan kom je echt helemaal tot rust.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe chill ik het liefst?

 

Het liefst:

thuis bij mij of vrienden, met een leuk gezeschap, mannetje/vrouwtje of 8

Drie mensen die aan het draaien zijn (normaal, blunts, als het maar inslaat;)). Eén die een ronde bier haalt uit de koelkast en een die een knallend goeie stoner film opzet.

Jointjes lekker rond gaande de film kijken, lullen, biertje drinken en genieten!

 

Als de film afgelopen is een nieuwe erin (couchlock is bij alle inmiddels ingeslagen :rofl sommige leden van het gezelgschap afgedropen, die-hards blijven over) gefacineerd naar de film kijken, genietend van de speciaal ingekochte munchy-gear (wittechocolade met ricecrispy's, Sultana Yo-Fruit, Oreo's, kletskoppen. Zo heb ik nog wel wat:P). Overstappen op CoolBest Strawberry Hill ipv van bier want dat is de BOM als je stoned bent! En zo kneitertje stoned opgaan in de film, verdwalend in je eigen gedachten :P

 

Zo heb ik mijn afgelopen jaar meegemaakt! Was top! Maar toen moest ik weer terug bij paps en mams gaan wonen tijdelijk, en toen werd het anders. Buiten op standaard bankjes, of in Amsterdam in de shop. Ook chill, maar soms vind ik al die mensen om me heen maar niks.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hoe chill ik het liefst?

 

Het liefst:

thuis bij mij of vrienden, met een leuk gezeschap, mannetje/vrouwtje of 8

Drie mensen die aan het draaien zijn (normaal, blunts, als het maar inslaat;)). Eén die een ronde bier haalt uit de koelkast en een die een knallend goeie stoner film opzet.

Jointjes lekker rond gaande de film kijken, lullen, biertje drinken en genieten!

 

Zo gaat het hier ook meestal. Maar eens de film oplegt moet iedereen zwijgen en de film bekijken. Tegen dat de boel gedaan is is iedereen zo loom als wat én eindigt de avond in een druiper. Spijtig, daarom hou ik de film meestal voor het laatste van de avond!

Share this post


Link to post
Share on other sites

:j lekker met me vrienden in de opname studio, jiontje rollen opsteken en muziek maken

altijd Leuk! het mag ook wel wat vaker wat mij bestreft, maarjaa heb de tijd niet in de hand :lol:

 

En ik vind het surfen op Wietforum met een jiontje ook heel relaxed, lekker na me werk computer opstarten, draaien

aansteken, en kijken wat de updates zijn! en zo weer bij leren als ik toen der tijd zoveel intresse had getoond in me school werk als dat ik hier doe had ik inplaats van zesjes 7tjes wel negens gehaald B) achjaa het is maar waar je intresse ligt

Share this post


Link to post
Share on other sites

lekker in de avond met me vriendin op de bank hangen met een rokertje en een grooooote pot thee, en dan ma lekker comedy central kijken.

weg stress! ;)

trouwens als je echt wil slapen: een potje "Celestial sleepy time" thee maken en dan een fijne Afgaan draaien :smoke heerlijk!

Share this post


Link to post
Share on other sites

MEt van vriende bij iemand thuis als ouders weg zijn overnachte, met veel wiet en waterpijpi leuke muziek. en gewoon lekker lagge.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het liefste in de auto, met zn 2en of 3en een beetje in the middle of nowhere plekjes zoeken om dikke kneiters te draaien ;) . Beetje lullen, muziek draaien, evt. kaarten, bij de pomp je vreetkickvoer halen etc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Defineer "Chill" eens want als ik dat zo lees is het de gewoonste zaak van de wereld

 

Ik Chill als ik het forum bewerk

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites
Defineer "Chill" eens want als ik dat zo lees is het de gewoonste zaak van de wereld

 

Ik Chill als ik het forum bewerk

 

Buble

 

precies zoals jij chilt als je t forum bewerkt,

zo chill ik met een joint in mn hand haha

gewoon lekker relax nix doen beetje voor je uit staren

rustig mn jointje op sukken dat is voor mij chillen :verrygood

(hoeft niet altijd met een joint liever wel ;) )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Standaart De chilste Chillingzz Is En blijft simpelweg Als er maar een heleboel jonko's bij zijn B):D:D:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

lekker in bad wegzakken met een dikke blunt en wat chille muziek.

 

Dat is de beste manier om tot volledige rust te komen en alles om je heen te vergeten.

Liefst een mix jointje met hash en wiet voor het wat verzachtende effect in de keel.

 

Dan natuurlijk is het leukst om samen met vrienden te chillen, beetje filisoferen of lachen over jezelf of anderen ...

 

Natuurlijk mag hotbox ook niet ontbreken!! Samen met het album hotbox van taje in de auto, met 3 man en dan allemaal roken tot de auto wit staat.

 

Daar dan even in blijven hangen .. .damn... dat is echt de bom qua effect!!

 

Owja.. jointje terwijl je iets eet met poedersuiker is ook vet relax (denk aan oliebollen)

 

Mvg, kills

Share this post


Link to post
Share on other sites

gewoonweg heerlijk om lekekr thuis met de sloffen aan dikke pit in je handjes, warm voor de tv of achter de pc zitten en beetje stoned na me plantjes zitten te staren das echt heerlijk (droom er helemaal in weg)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tussen mijn guerilla plantjes in het gras liggen met een dikke joint, das pas chill

=> wel niet zo héél slim (mogelijk opgemerkt worden vanuit de lucht), maarja t'is wel echte chill

Share this post


Link to post
Share on other sites

Op een mooie warme zomerdag, als mn ouders niet thuis zijn, met een chille trainingsbroek aan & een marcelleke

buiten op de bank alleen of met vrienden een pure joint knallen en dan flesje champagne kraken,

die wiet is dan van je eigen geoogste planten.

en blijven knallen en drinken tot je echt DEIRM zed :rofl :D :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Filmpje erbij, pilsje erbij en wat vrienden

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ofwel met vrienden, lekker buiten zitten chillen..niemand die ons stoort.

Jointje, waterpijpje & bong..altijd nice :lol: (als het mooi weer is natuurlijk)

en als ik alleen ben zet ik een serie op (weeds is altijd leuk om te kijken als je eentje rookt;d)

 

Ik zie dat sommigen hier alcohol drinken als ze een jointje hebben gerookt? Dat kan ik dus niet, als ik 1 druppel alcohol aanraak dan voel ik nix meer van de wiet :lol:

bij het uitgaan is dat soms wel kut..dan moet je kiezen, ofwel wiet ofwel alcohol.. achja:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

chillen in een bubbelbad

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na een avond flink stappen, rook ik alijd even een hasj jointje, de roes van alcohol gaat na een uur of 3 weg en dan blijft alleen maar een zwaar gevoel in hoofd over. Na het jointje, dan verdwijnt het zware gevoel.

 

heel veel mensen die zeggen dat dat dus echt niet kan, maar is het lichaamlijki dan slecht? alcohol * thc?

 

Lichaamlijk voel ik me geweldig, hartslag gaat weer terug naar normaal niveau. (Alcohol en sigaretten geven me een verhoogde hartslag). Geen draaierig gevoel in bed, en geen last van een soort van zwaar geveol in de maag.

 

De volgende dag geen kater, maar nog lekker een beetje dromerig.

 

de hoeveelheid alcohol is ongeveer 18 tot 20 glazen bier

de hoeveel heid hasj is 1 gram

 

Mijn makkers kunnen er helemaal niet tegen, ze hebben een keer een beetje megerookt, maar gingen allemaal hun maaginhoud eruit gooien.

 

Dus ze kijken me altijd erg raar aan, en vragen altijd waarom doe je dat nu dan.. (als eenvoudig antwoord, ik voel me er beter bij)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben een vrijgezelle man en ik heb een vier kamer eensgezinswoning tot mijn beschikking.

Toch zit ik niet vaak in de woonkamer, daar zit ik meestal als ik visite heb.

 

Aangezien blowen een serieuze(maar rommelige) hobbie is van mij, heb ik een chill kamer ingericht voorzien van alle luxe zoals mijn laptop, de hoofd hifi installatie(heb meerdere sets, overal muziek), de hoofd hd tv met hd mediabox (met harddisc recorder), dvd recorder, blueray player, airco (en cv, maar dat is standaard al aanwezig), minikeuken met senseo apparaat en warm en koud water(voor de koelkast loop ik wel ff naar de riante keuken, ideaal voor de stevige vreetkick) en heel chill een eenpersoonsbed wat met een paar kussens tevens dienst doet als geïmproviseerd bankstel(zit wel heel chill) waar ik in de zomermaanden als het echt warm is ook slaap omdat ik in die kamer airco heb of in slaap val als ik te veel heb geblowd. En een luxe tafeltje met allerlij bakjes met vloe, tip, sigaretten, wiet enzo en mijn draaigereedschap.

 

Ik blow echt alleen in dat chillhok of in de achtertuin en voor de rest zou je niet zeggen dat ik een blower ben als je zou zien hoe netjes de rest van mijn huis is en hoe fris het er ook ruikt.

Dat chillhok waar ik het liefst chill is de enigste plek in huis waar het lekker rommelig is.

 

Maar, de zomer komt eraan, dus dan chill ik het liefst met een lekker jointje op mijn schommelbank voorzien van kussens in mijn achtertuin, s'avonds een vuurkorfje erbij, lekker genieten zonder tv of wat dan ook van alle rust, heerlijk :D

 

Verder heb ik nog een kamer waar ik mijn multimedia archief bewaar zoals mijn platen, cd's, banden, cassettes, videobanden, dvd's, bd's en noem maar op, tevens opslagplek voor mijn kleding en mijn papierwinkel(administratie) en een slaapkamer en een kleine badkamer met lig bubbelbad, ook wel chill :D.

 

Ik chill iig het liefst thuis en dan relax achter mijn laptop met een muziekje erbij aan en een sigaartje in mijn mond of relax bij het raam waar ik een barkruk heb neergezet en een klein krukje om mijn voeten op te laten rusten :)

 

Laat ik het zo zeggen, als ik hier op dit forum online ben, zit ik in mijn chillhok.

 

Tis niet erg om vrijgezel te zijn :tu

Zo kan ik serieuze man blijven en toch ook nog een beetje een jongen blijven.

 

Chillen is mijn hobbie :)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ha Loadrunner, dat doe ik nou ook. Alleen drink ik minder dan jou en verdamp ik mijn weet en gebruik ik ook minder. Maar wat ik het liefst doe na een avond stappen, is 1 kleine hit nemen voor het slapen. Dat neemt het draaierige gevoel weg en ik voel me weer een beetje minder dronken. De ochtend in bed de rest verdampen en dan lekker een filmpje kijken. Ik heb nooit meer een kater :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb een meertje ongeveer 500 lopen van het huis met een stuk bos eromheen wij zitten altijd bij dat meertje en verzinnen verhalen over de eenden en zwanen en geven ze namen. Natuurlijk met de nodige groente.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...