Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

El Tulipan

Kast 400w Hps Cooltube Stealth ( met voor en drooghok)

Recommended Posts

Hola Medebouwers,

 

Ik zal de laaste foto´s plaatsen van de binnenkant. En een korte beschrijving geven bij de fotos

Ik geloof dat ie zover af is...

 

De potten staan op latjes van 1,8 x 1.8 cm, om van de vloer af te zijn en er

lucht beweging te hebben. Geen koude van de bodem, geen koele, vochtige, vluchtplek

voor ongenode gasten, en alles wit, om die gasten meteen in de gaten te hebben.

 

med_gallery_19792_6690_554392.jpg

 

Vooraanzicht, met de lamp op 60 cm van de potten, 40 cm tot het scrognet. Mocht ik hoger

moeten dan kan dat nog 30 cm. Het scrognet zal van dat stugge geplastificeerde vierkante ijzerhek worden,

stijf en gaten van ong. 3.5 cm. Die hang ik aan kettingen die aan haken komen in de wand.

Daar ik het net nog niet heb zitten die vier er ook nog niet in.

Wil hem wel horizontaal hangen en dat gaat alleen met het scrognet.

De onderdeur zit er op de foto nog in. De 4 inlaten kan ik zo verwijderen of inkorten mocht het nodig zijn.

Ik heb voor dit systeem gekozen omdat zo de potten niet direct de koude (re) buitenlucht

langs zich krijgen waardoor wortels afkoelen.

 

O, en de cooltube omgedraaid, koude lucht kom nu eerst langs de fitting. snoeren met warmte

bestendige kous voorzien tot 125 graden. Bulb Agrolite 400 w geplaatst.

 

med_gallery_19792_6690_860478.jpg

 

Thermostaat op een hoekijzertje en wand geplakt met ducktape als rondje met de plakkant naar buiten.

Boven de thermostaat zit nog een hoekijzertje om er straks een schermpje boven te kunnen

hangen tegen de warmte van de lamp. Had eerst de ijzertjes geplaatst toen de reflexiefolie gespannen en

de plastic hoeken vastgeschroeft.

 

med_gallery_19792_6690_762803.jpg

 

Rechtsboven in de kast, voor het filter de rookmelder gehangen. De kabel van de cooltube

hangt zo ruim om de lamp tot alle hoogten de kunnen hijsen en dat het snoer de kap dan niet

raakt. Ik weet niet hoe warm zo een cooltube kap wordt. Weet iemand of het wat is, het zat

als pakket bij de cooltube.

 

med_gallery_19792_6690_859786.jpg

 

Linksboven aan de wand een hygro=thermo meter, er komt er ook nog een tussen de toppen en een tussen de potten, en daarnaast twee spatwaterdichte stopcontacten.

Waarvan ik nog niet weet wanneer ik ze nodig zal hebben, maar ik kan me wel eea voorstellen.

 

med_gallery_19792_6690_25263.jpg

 

En links boven de deur een fitting voor een groene lamp, je weet nooit wanner je hem nodig

hebt, en ik had hem toch liggen.

In de hoek zie je de twee touwen van de cooltube komen, en in deze twee katrolletjes omlaag

lopen in de hoek, waar halverwege de deur een haak in de wand geschroeft zit. Nu alleen op

de gewenste hoogte een knoop leggen, en eentje op de hoogste stand, om de lamp uit het werkvlak

te halen en ik kan de hoogte van het hok tot een maximaal benutten, wat met easyrollers niet zo makkelijk

geweest zou zijn in mijn opstelling.

 

med_gallery_19792_6690_951743.jpg

 

Ik heb geprobeerd om weer te geven met deze foto hoe beperkt de ruimte binnen is.

 

Dit zijn de binnenmaten geworden:

85 cm breed.

95 cm diep

122 cm hoog.

 

En daar hangen twee 220 k/h, een CAN filter van 65 cm, een cooltube met kap en de aan en afvoer

buizen daarvan. En dat komt niet lager dan 30 cm van het plafond, en de in/uitgangen aan dezelfde kant,

maar worden buiten de kast totaal gescheiden door demperkasten ( o die foto´s komen dus ook nog ).

Heel stiekum ben ik trots op mezelluf, mag dat .... :rofl

 

med_gallery_19792_6690_712289.jpg

 

 

Het kastje waardoor de kabels de kast uitgaan. Zijn er toch teveel geworden om voor

elke een gat te boren. Ik heb met een freesboortje een gat van 22 mm gemaakt, nu kan allen door hetzelfde gat.

Maar het zit dicht en aan de buitenkant prop ik een sponsje dan komen er zelfs geen beesies via die weg binnen.

 

med_gallery_19792_6690_763448.jpg

 

Met de armen gestrekt naar binnen een foto gemaakt van de slotjes aan de onderdeur.

Aan de binnenkant bovendeur is ook reflexifolie bevestigd op dezelfde hoogte als de rest van de kast.

En die gaat weer met dezelfde slotjes dicht maar dan aan de buitenkant. Twee boven en twee onder

 

med_gallery_19792_6690_629302.jpg

 

Heb er maar eens een biertje bij opengemaakt en een pretpeuk gemaakt.

 

Mocht ik nog dingen vergeten zijn lees ik het graag. Ik hoop dat toekomstige bouwers er iets

aan hebben en dat het een aardig verslag is geworden. De foto van het schakelbord plaats ik

hier volgende week, om het af te maken. Maak ik zal toch echt eerst mijn Lumatek moeten

hebben om proef te draaien.

 

En dan kom ik terug met een kweekverslag.

 

Un Saludo

El Tulipan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik smeer mijn hele leven (el) tullipan op mijn brood,(maandje per jaar)

jij vast ook?

 

Tja, veertje erbij?

je bent hardstikke gedegen bezig, nice to see.

met deze instellig kun je er zeker van zijn dat je elk toekomstig probleem zult ondervangen.

(zeker geen Ram he?)

 

 

1 belangrijk advies, tenzij ik verkeerd gelezen heb;

nooit alkyd verf over een watergedragen verf gebruiken.....

Nou vermoed ik dat je een poly urethane acryl verf hebt gebruikt( pu acryl)

Het probleem wat zich voor HAD kunnen doen?

je onderlaag gaat rubbelen, als je de alkyd verf hebt aangebracht.

de alkyd "brand"de acryl laag op.

het effect ziet er dan uit als Afbeit-middel.

 

Laat het goed oprdogen, liefst NIET in de zon.

maar geef het echt even de tijd.

 

 

greetz,

el "Cuba Libre" Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat is eigenlijk de reden dat je ook indoor wilt gaan kweken ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

He Weetje,

 

Bedankt voor het compliment. Ja die boter gebruik ik :rofl

De hele kast is in de plastic matte latex gezet.

Behalve de bodem, die zit in 3 lagen acrylic lak. Dus dat zal wel goed zijn.

De eerste 40 cm van de wanden heb ik overgeverfd met diezelfde acrylic lak tegen vochtigheid.

Het idee was de hele kast met reflexifolie te behangen, maar daar zag ik later vanaf

ivm vele plekken die niets kunnen reflecteren.

Ik begrijp nu waarom de deur zo slecht sloot. Het verven is al een week geleden

en staat uit de zon ( wil toch niemand wakker maken B) ).

Maar nu sluit alles veel beter. Maar goed gelukkig is het goed afgelopen. Toch bedankt voor de tip !

 

@ BigButt,

 

Na elk jaar hier op het balkon 4 planten gehad te hebben, ben ik er vanaf gestapt.

Allereerst zitten we langs de grote weg, met de scrog dit jaar ging het al beter:

Minder in het zicht. Maar ook hier in de bergen kan het koud zijn, gisterenmorgen 10 graden.

Daardoor beginnen de dames te ruiken al het donker wordt, en als de de buren een feestje

hebben, staan ze fijn die heerlijke lucht op te snuiven. En mijn vriendin nerveus.

Om van die stress af te zijn en haar dus rust te geven komen er dus geen planten meer buiten.

Daar komt bij dat de vochtigheid in de nacht veel te hoog is om af te bloeien, de toprot ... :P

En nu kan ik meer dan een oogst draaien per jaar, en de hele vriendenkring voorzien zonder dat die

weer bij rare figuren aan moeten kloppen. Door hun functie is het niet handig om het gebruik

aan de grote klok te hangen.

En vooral; Omdat ik het leuk vind, vleesetende planten die ik ook heb groeien zo langzaam.

Ik kan meer sturen en er mee bezig zijn en het is voor een goed doel ;)

 

Hasta luego

El Tulipan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Krapjes aan daar binnen :rofl

 

Maar het ziet er allemaal heel netjes uit!

Ik kijk uit naar je kweekverslag.

 

Zaad, of stek? En al enig idee voor het soortje?

 

 

Later!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou Banaantjuh,

 

Hoezo krap, het past toch ? Zal alleen krap voor mij worden ivm scroggen !!

 

Da´s een goede vraag, waar ik verder mee wil gaan in een nieuw topic om deze niet te

vervuilen. Stekken kunnen beesies hebben, zaadjes moet je het geslacht bepalen.

Als er een manier is om de stekken schoon in het hok te krijgen GRAAG, vanuit zaad

opkweken komt dan later wel met een tl kastje en misschien moeder.

Maar de eerste ronde zal er nog wel behoorlijk wat bijgesteld of veranderd moeten worden.

 

Maar concrete vraag: Is er een mogelijkheid om stekken schoon in een kast te plaatsen.

Ik kan alles wel hermetisch afsluiten, maar als er al ongein met de stekken meekomt

dan had ik zoveel werk niet hoeven doen.

 

Mijn dank.

El Tulipan

Share this post


Link to post
Share on other sites

O Wazzup,

 

Ik vond vanavond een antwoord van je, en nu wil ik je eigenlijk vragen waarom je de verhoudingen

van de inlaat verhoogd hebt, hier schrijf je 2 / 3 maal. Zit daar een reden achter ??

( nee, was niet het slimste ventje van de klas ) ;

 

Quote:

" Die twee fannetjes als inlaat gaan niet zoveel uitmaken: ik denk, zeker met een cooltube, dat een 350 afzuiger voldoende is met een passieve inlaat. Als je van die 4 inlaten uitgaat, zorg er dan voor dat ze allemaal even lange aanvoeren hebben anders krijg je ventilatieverschillen door de drukverschillen. Overweeg eens gewoon 4 gaten aan de kant van de luchtinlaten en zet daar twee bochten op, eentje 90 graden horizontaal en eentje 90 graden verticaal. Wellicht is dat al voldoende om het licht binnen te houden. Scheelt een dubbele bodem. Let er wel op dat je inlaatOPPERVLAK (niet de diameter, da's wat anders) van je inlaat zo'n 2-3 keer zo groot is als je uitlaat anders gaat het stormen in je hokje . Verder zou ik echt voor gips gaan. Goedkoop en eenvoudig te verwerken, past bovendien precies voor 1.20 x 1.20[/off topic]"

Einde quote.

 

Bron: Link.

( bijna onderaan de pagina )

El Tulipan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vandaag wel geklust, maar bij een ander...

 

Heb eindelijk een manier gevonden die bevredigend genoeg is om als deurvergrendeling

te dienen, Ik had de haakjes al krom gebogen omdat ik ze om de hoek in het oog

wilde laten vallen, maar onder het nieuwskijken bedacht ik me het volgende:

 

med_gallery_19792_6690_41659.jpg

 

Gaatjes in de deur boren, uitvijlen en hop

 

med_gallery_19792_6690_238741.jpg

 

Oeps het raam niet gezeemd.

 

med_gallery_19792_6690_216388.jpg

 

En alles dicht.

 

med_gallery_19792_6690_942633.jpg

 

Je moest eens weten hoe snel het erop zat, en je moest eens weten hoe lang ik erover

gedaan heb om te bedenken !! Ken je dat ¡¡ EUREKA !! gevoel ?? Nou dat dus.

En dat gevoel kwam tot uitdrukking in mijn duim. Had 3 gaatjes naast elkaar geboord en wilde

die uitboren om de sleuf te maken en normaal gaat het wel goed... :rofl

 

med_gallery_19792_6690_33636.jpg

 

Toch nog even de afzuigkapdoek vastgeniet over de ingang.

De plaat die onder de kast zit en verwijderbaar is.

 

med_gallery_19792_6690_858874.jpg

 

Alleen zonder flitser, die was leeg B)

Lijkt klein is toch een A viertje

 

med_gallery_19792_6690_268896.jpg

 

Toch weer wat verder gekomen.

 

Van de week op zoek gegaan naar het wandstopkontakt, die bleek achter spullen net naast de kast

te zitten. Da´s mooi heel dichtbij. Alleen in de stoppenkast staan alle wandstopkontakten op

de etage op dezelfde groep. En het toeval wil dat er voor een eventuele electrische garagedeur

een aparte groep is aangelegd. Die ga ik dus verlengen en gebruiken, meteen alles afgezekerd

op een groep, de evsa wordt apart afgezekerd. Weer een avondje exstra werk, maar ik kom er wel :P

 

Hasta luego.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens mij is die boor er erger aan toe dan je duim! B)

 

 

Handig bedacht van die deur.

 

 

Het ziet er in ieder geval nog steeds uit alsof je het tot een goed einde gaat brengen :thumbsup:

ehh.. ohnee! :rofl ...juist, die moest ik hebben :P

 

 

 

Banaan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind dit persoonlijk de beste (kleine) kast die ik zelf gezien heb op dit forum :)

:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Op de 3e foto (filterdoek) is het net of de "bloedspetters" er nog liggen :D

 

En al enig idee waneer je gaat teste/draaien ??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Erg erg mooi kastje, zo zie je maar dat tijd en inlezen zich kan lonen tot mooie resultaten! Is die duim van je zo hard dat er een stalen boor krom op loopt?

Share this post


Link to post
Share on other sites

He banaantjuh,

 

Je blijft me volgen, leuk. Heb ook meteen een Goed Merk borenset gehaald.

Dit gaat me niet meer gebeuren. De sluiting van de deur was een ingeving zoals

eigenlijk het meeste van de kast, veel gelezen en bedacht of en hoe ik dat bij mij

kon gebruiken. Afwachten in de praktijk hoe het uitpakt.

 

Sorry trouwens dat ik een tijdje weg was, maar de griep had toegeslagen, en daarna

voor " Reyes " ( dat is Drie Koningen gevierd als Sinterklaas in Nederland ) een nieuwe

videokaart voor m´n pc gekregen. Maar die zonder te deinstalleren erin gepropt.

En ik zit dus nu zonder beeld. Ben er nog niet uit hoe ik dit probleem moet oplossen.

Maar goed ben er weer en ga dus vrolijk verder met het verslag.

 

Hoi NeedGreen,

 

Bedankt, maar ik moet eerst nog proefdraaien en de eerste ronde afmaken. En DAN

vind ik ook dat ik een kloppie verdient heb, voordien stilletjes in spanning verdergaan en

afwachten of mijn hersenspinsels tot resultaat leiden.

 

Hoi grow groentje,

 

Kun je wel zeggen, ik heb de eerste schroeven begin september gekocht !!

Nou was het ook een werk. Ik heb het me te moeilijk gemaakt, maar ik zag het ook als een sport.

Ik kom uit de aquariumwereld, heb mijn pc geluidsstil en trillingvrij gemaakt en meer van dat soort

dingen, ik kan dus met deze bouw en dadelijk hobby aardig mijn ei kwijt. En daar zijn dus als vanzelf die

bloed zweet en tranen bijgekomen, nu maar hopen dat het het waard was.

 

Hallo Mustang,

 

 

Bedankt, en zoals ik al eerder zei; Tests zullen het uitwijzen :) maar die zie ik vol vertrouwen tegemoet.

 

 

Goedenavond Heer BigButtBram,

 

Gniffel... :) ...da´s het kersttafellaken !!!

 

Enneh, ik heb vandaag maar weer eens gebeld, volgende week donderdag komt de Lumatek

( en dan maar hopen dat er eens een spanjaard z´n woord nakomt....) Dan zal het schakelbord al

af zijn en hoef ik dus alleen de Evsa erop te schroeven en aan te sluiten. Dus Donderdag of vrijdag

( als alles goed gaat....) moet ik proef kunnen draaien, eeh nee moeten proefdraaien.

Ik heb namelijk gisteren de eerste Dames binnen gekregen. Jamaican Purple.

 

Het was de enige sathiva die die als stek had binnen een maand en voor mijn scrog....

 

 

Maar daar ga ik morgen een nieuw eerste kweekverslag over beginnen, ik ben de hele avond

bezig geweest om mijn eigen stomme :D fout op te lossen in die poort naar deze digitale wereld.

 

Tot morgen,, het was me weer een genoegen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Je blijft me volgen, leuk.

 

Jaa :D Je hebt honing aan je reet! :)

 

Tot morgen :) ... wil het begin wel eens zien.

(hoe zien de dames eruit?)

 

Succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou Banaan,

 

Je wordt op je wenken bedient :D

 

Hier staat de link van mijn eerste kweek en deze is nog niet eens af :)

 

4 x Jamaican Purple

 

En omdat ik toch foto´s aan het maken was ook nog even hetgeen wat nog aan elkaar gekoppeld

moet worden.....

 

med_gallery_19792_6982_253589.jpg

 

En nog een VSA die van een kennis is waar ook nog aan verkabeld moet worden ( spaanse wijze )

En daar zit dan nog een dichte plexiglas kap over ( waarschijnlijk ook spaanse wijze :) )

 

med_gallery_19792_6982_20333.jpg

 

Zovlug het schakelbord klaar is deze dagen volgen foto´s.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dankje Tulpie :)

 

Oei... Ik weet hoe dat gaat: 'met de spaanse slag' :s

Wees veilig!

 

Succes met al die snoertjes :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou Banaan ik ben eraan begonnen,

 

Ik ben begonnen met een MDF plaat te zagen op de maat die ik nodig heb.

Daarbovenop heb ik een gipsplaat geschroefd die wat groter is dan het MDF.

Toen eerst maar eens de gewone stopcontacten die ik denk nodig te hebben

geplaatst. De twee enkele boven zijn voor de twee ventilatoren.

En het blok van drie is voor de stekkerdoos in de kast, de groene lamp in

de kast en de derde voor wat ik nog niet voorzien heb, alhoewel ik dus ook nog

twee stopcontacten IN de kast heb.

 

med_gallery_19792_6690_829744.jpg

 

En daar een goede voorbereiding het halve werk is: Zo ben ik dus begonnen met

het relais ( BBB herken je het scherm op de laptop :D )

 

med_gallery_19792_6690_639517.jpg

 

En zo is het dan geworden. Een lege plek voor de Lumatek die nog onderweg is :)

Hier komen nog zijwanden en een voorkant aan, zodat alleen de aansluitstekker zichtbaar

is en de boven en onderkant blijven open voor ventilatie. Hele handeltje aan twee schroeven

aan de wand hangen met rubbers aan de achterkant en klaar :D

 

 

med_gallery_19792_6690_172161.jpg

 

 

En van dichtbij. Ik weet het :) Geen kabelschoentjes op het relais en zekering.

Klopt. Ik had er nog maar 3 ( rekenfoutje bij de inkoop ). Maar ik wilde wel testen. Vandeweek

even kabelschoentjes bijhalen en netjes afwerken.

 

 

med_gallery_19792_6690_362279.jpg

 

Nou zoals je ziet wacht ik in spanning op de Evsa om het zakie te laten draaien.

Als de planten eringaan nog de Blumatslang netjes bevestigen en luisteren naar de

ventilatie herrie. Daar ben ik eigenlijk niet uit. Een afblaasbox geisoleerd of slang.

Iemand een goede raad....

 

Lag me vanmorgen af te vragen of de DIN strip van het relais ook geaard moest zijn, is dat correct ??

 

Tot zover, een groet

Share this post


Link to post
Share on other sites

:P :lol:

Eindelijk iemand op de eilanden die wél van wanten weet :P

Zit er zelf nu ook een paar maandjes....en tranquilamente is dan toch wel een goeie omschrijven voor vrijwel elke handeling van elke bewoner ;) (of zoals je zelf al zei, hun woord nakomen... :D )

 

Net van eerste tot laatste woord je verslag gelezen en het is echt een T-O-P verslag wat je hier hebt neergezet :D Cool dat je daar de moeite voor hebt genomen! Ik ben nu ongeveer een maandje bezig met tekeningetjes maken, ideeen opdoen, informatie opzuigen en dus heeel veel lezen en zodra ik terug in NL ben gaak ook beginnen en dit verslag gaat daar een fundamentele functie in krijgen :) Uiteraard maak ik daar ook een mooie how-to van :P Wel iets terug doen voor het forum natuurlijk :P

 

Cheers, keep up the good work!

 

PS Ik zit op het eiland met de Teide. Jij?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er goed uit man ..

 

 

ik doe de volgende ronde n relais ertussen plaatsen ..

 

gr damian

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Delcasa88,

 

Ik heb je een mailte gestuurd.

Hartelijk dank voor het compliment, maar ik ben nog niet klaar.

Ik hoop vandaag een telefoontje te krijgen dat de evsa binnenis.

Het scrognetje heb ik al gemaakt, vandaag even ophangen en testen.

Dan nog de waterslang voor de blumats in de kast bevestigen en kan

ik weer foto´s toevoegen.

 

He Damian,

 

Het relais, zekering DIN strip en kabel ( schoentjes ) ongeveer 55 euro.

Twee uurtjes werk om het netjes te maken.

 

Succes, een kind kan de was doen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo allemaal,

 

Zo, heb me vanavond nog even bezig gehouden met de kast.

 

Scrognet geknipt, sjonge wat is dat stevig materiaal zeg :lol: . Heb er nu blaren bij. :D

In de vier hoeken een haakje op 30 cm van het plafond. ketting eraan van 50 cm.

Wat zeker te lang is, maar afknippen is makkelijker dan aanbreien :lol:

Sleutelringetjes gebruikt die ik ook voor de cooltube bevestiging heb gebruikt,

en een beetje uit de rand vastgemaakt om eventueele krachten beter te verspreiden.

Goed het is niet mooi recht, meer het is me dan ook een eigenlijk TE stevig rek geworden.

ERG moeilijk mooi recht te buigen als het op een rol gezeten heeft.

De punten die afgeknipt zijn, zijn scherp, om de 3 een bescherming gemaakt om krassen

op de wand of beschadiging van de radiatorfolie te beperken.

De maten zoals het nu hangt om een inzicht te geven:

Scrognet op 20 cm van de potrand en 40 cm van de cooltube ( die nog 20 cm onhoog kan)

 

med_gallery_19792_6690_441694.jpg

 

med_gallery_19792_6690_897812.jpg

 

med_gallery_19792_6690_254899.jpg

 

gat in de hoek geboord voor de blumat slang. Niet op de foto te zien, maar ik heb het gat

van buiten naar binnen, van boven naar beneden geboord. Dan heb ik aan de buitenkant niet

eerst 10 cm nodig om een bocht te maken naar de tank.

De slang komt linksvoor binnen om hen in een U te leggen. Hierdoor heb ik bij de ingang

geen slang lopen, wat me straks ergenis voorkomt als ik onder het scrognet de achterste

potten voeding van onderen moet geven ( er gaat biologisch gekweekt worden ).

De slang maak ik vast aan de zijkant van de potten, zodat ik hem beter kan geleiden.

 

med_gallery_19792_6690_707622.jpg

 

med_gallery_19792_6690_941570.jpg

 

Vandaag maar even gebeld voor de Lumatek, maandagmiddag binnen. Nou dat hopen we dan maar :)

De prijs is 145 voor een 400W ex transportkosten, we merken het maandag wel.

Dit weekend alleen nog de stroomkabel van het stopcontact naar de kast leggen. Het wandstopcontact

voor de schakelkast en de schakelkast hangen al ( foto volgt ).

 

Tot maandag zou ik zeggen: PROEFDRAAIEN :tu :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jammer dat je je netje niet helemaal recht krijgt, maar desondanks ziet het er nog steeds super uit!

Wel wens ik je veel succes met het scroggen van de achterste plantjes :tu

 

Ben benieuwd naar de resultaten van het proefdraaien, en de verzendkosten :P

 

 

Succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

He Banaan !!

 

Ja, achter in de kast zal het scroggen niet zo makkelijk zijn, maar mijn armen

zijn lang, en alles bij elkaar zal het niet meer dan een aantal uren zijn.

Ik ga het rek er nog uithalen om te kijken of ik het net nog wat rechter kan buigen.

 

Dat zie / lees je maandag....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi el tulipan hows life

 

ik heb n scakelkast op de kop weten te tikken en t schijnt n goede te zijn ..

 

 

zou je mij er verder over kunnen inlichten zie de foto op mn topic..

 

thanx alvast.

 

gr damian :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...