Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Guest

beeld slomer

Recommended Posts

Guest

Ik heb meerdere keren meegemaakt dat ik alles slomer zie.. dus dat ik alles zie met een halve seconde vertraging heel raar..

 

bijvoorbeeld als je een pc spelletje speelt dan zie je alles met 60 frames per seconden.. toen ging het dus met 2 frames per seconden in m'n hoofd.. heel raar..

 

heeft iemand hier dat al een keer meegemaakt?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Al veel te veel meegemaakt is wel freaky vooral als'k wandel als ik mega stoned ben, dan gaat alles in schokjes en voel'k me benen niet meer

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

Ja.. soms lijkt als ik ren/loop lijkt het net of ik heel klein ben, dan zie ik alles vanaf de grond.. echt heel vaag :P.. wel relaxed soms tho. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb dit bijna altijd (8 van de 10 x ofzo) in vind het juist leuk, als je het nog een x hebt moet je heeel hard gaan headbangen en springen op heel harde muziek (lieftst hard/punk rock) das echt vaaag

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat is echt niet goed voor je :P

 

ben je knettersvaag, ga je ook nog es keihard met je hoofd schudden

als je helemaal dwaas wilt worden moet je dat vooral gaan doen ja...

 

Khad laats dat iemand dingen aan het gooien was naar me...

ik dacht gewoon dat er beestjes over me hoofd heen liepen..

 

Is niet echt vaak dat ik dat gehad heb ofzo

maar hoe waziger hoe beter...

 

moet maar es ff wat nieuws bedenken

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, best wel vaak gehad,

moet je op 1 punt concentreren, paar keer je linkeroor op de linkerschouder leggen, rechts ook, en dan ineens ernaartoe rennen! Vaaaaag :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

als ik goed stoned ben ga ik mn omgeving echt in frames zien. Als ik gewoon helder ben en ik draai mn kop dan verloopt het beeld zeg maar vloeiend, maar alsk kaffa ben dan zie ik het echt frame per frame per frame gaan, heel schokkerig. Klinkt vaag maar jullie weten vast wel wat ik bedoel.

Share this post


Link to post
Share on other sites
paar keer je linkeroor op de linkerschouder leggen, rechts ook, en dan ineens ernaartoe rennen! Vaaaaag  :P
idd vaaaag, je linker en je rechter oor op je linkerschouder leggen :) :( :wink: (k snap m nu wel hoor, maar toen ik net ff snel las :))

dan ben je idd echt stoned :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
idd vaaaag, je linker en je rechter oor op je linkerschouder leggen :) :( :wink: (k snap m nu wel hoor, maar toen ik net ff snel las :))

 

Ghehe, wou toch bijna gaan uitleggen dat je rechteroor niet op je linkerschouder kan leggen.... en dat je hem dus op je rechterschouder moet leggen... Wtf! Maakt niet uit! Het werkt, BASTA! :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja heb ik ook al gehad is wel vet, juist in den auto vink da vervelend, zittek echt de hele tijd paranoia naar de snelheidsmeter te kijken omdak totaal geen snelheidsgevoel meer heb. Ook al ziet ge alles in schokjes en precies trager, krijg altijd precies zo'n rallygevoel. Tvoordeel daarvan is wel dat als ge zo zelf rijd ge nie echt veel te snel gaat rijden. :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ooit al een op de fiets gedaan? Of bij iemand achterop? das cewl.

 

Als je bij iemand achterop zit moet je met jou rug tegen de zijne zitten, zo omgekeerd weet je wel? en dan door bochtjes en over drempels. Man, heb nog nooit zo gelachen en een bijna-van-de-fiets-af-pleuren-gevoel gehad :) :(:

 

Op die fiets gaat dan niet zo snel ok, maar als je omgekeerd zit is die snelheid wel hard genoeg, believe me 8)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Herkenbaar allemaal.

Ik heb zelf eens het gevoel gehad dat ik voeten had van wol.

Dat liep behoorlijk zacht moet ik zeggen.

En ze waren ook 3 keer zo groot! (in mijn gedachten dan).

Heeft een uur geduurd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Grotere voeten van wol??

 

Sorry hoor, maar dan ben je wel echt goed bezig geweest zeg :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het kan zelfs nog erger; weekje weggeweest en een joint opgestoken met daarin mijn vers geoogste FUMA CON DIOS.

Ben geheel van de wereld geweest en heel mijn kinderjaren met alle emoties aan mij voorbij zien en voelen trekken.

Shit wat was ik ver weg.

Lag (naar zeggen) doodstil en bleek op de bank.

Straf spul die FUMA!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fuma con dios? Nog nooit van gehoord eerlijk gzegd :oops:

Maar is dus wel -sterk- als je jou ervaring zo verteld...

 

Maar hoelang ben je eigenlijk weg geweest als je je hele jeugd weer voorbij zag komen? Klinkt trouwens als een soort bijna-dood ervaring :(

Heb ik nog nooit gehad, zie mezelf al wroeten in een zandbak 8) Ik heb altijd gewoon dikke lol met vrienden enzow.. zie nooit iets van vroeger voorbij komen :? :wink:

 

Grtz!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ooit al een op de fiets gedaan? Of bij iemand achterop? das cewl.

 

Als je bij iemand achterop zit moet je met jou rug tegen de zijne zitten, zo omgekeerd weet je wel? en dan door bochtjes en over drempels. Man, heb nog nooit zo gelachen en een bijna-van-de-fiets-af-pleuren-gevoel gehad :P :(:

 

Op die fiets gaat dan niet zo snel ok, maar als je omgekeerd zit is die snelheid wel hard genoeg, believe me 8)

Ik heb een fiets met een bagagedrager voorop :P

als je daarop zit, lijkt t alsof je vliegt, omdat je geen fiets onder of voor je ziet :)

jointje erbij en t is weer echt AMSTERDAMS! :P :) :P 8)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ohw heb je zo'n Zweedse fiets? Zo'n 1 in't rood of geel? :(

 

Lol, lijkt me idd gaaf (en Amsterdams 8)) maar dan zie je wel alles aankomen he, als je ondersom zit niet. En dat is em bij mij :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ohw heb je zo'n Zweedse fiets? Zo'n 1 in't rood of geel? :)

 

Lol, lijkt me idd gaaf (en Amsterdams 8)) maar dan zie je wel alles aankomen he, als je ondersom zit niet. En dat is em bij mij :)

nee, niet zo'n Kronan, gewoon zo'n 'bagagedrager' voor een mandje :oops:, eigenlijk een ouwe dames fiets :(

maar zo 'zweven' is echt vet, t is alleen wel moeilijk sturen met iemand voorop, maar dat ben ik inmiddels wel gewend :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha heb ik ook, nu de bagagedrager nog :(

 

Is juist wel lijp als iemand niet goed kan sturen, en jij zit daar dan voorop.

'Naar links, LINKS!'

Hups in de gracht :twisted:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Fuma con dios? Nog nooit van gehoord eerlijk gzegd :oops:

Maar is dus wel -sterk- als je jou ervaring zo verteld...

 

Maar hoelang ben je eigenlijk weg geweest als je je hele jeugd weer voorbij zag komen? Klinkt trouwens als een soort bijna-dood ervaring :(

Heb ik nog nooit gehad, zie mezelf al wroeten in een zandbak 8) Ik heb altijd gewoon dikke lol met vrienden enzow.. zie nooit iets van vroeger voorbij komen :? :wink:

 

Grtz!

 

Dit proces heeft een tweetal uren geduurd ; de beelden werden bovendien nog vergezeld door een algehele trilling van het gehele lichaam (ik kwam zo'n beetje in resonantie 8O )

De beelde waren niet alleen concrete gebeurtenissen maar ook (zeer oude) dromen!! die ik vergeten was.

Blijft een bizarre ervaring.

De andere avonden waren wat prettiger en gematigder.

Dat was toch aangenamer.

Share this post


Link to post
Share on other sites
De beelde waren niet alleen concrete gebeurtenissen maar ook (zeer oude) dromen!! die ik vergeten was.

Blijft een bizarre ervaring.

 

Zo zie je maar weer wat er naar boven komt terwijl je d8 dat je het allang was vergeten,

ik ben wel benieuwd van waarom die beelden nou eigenlijk naar voren komen in dit soort momenten.. Zijn het dingen die je leuk vond en dat je dat dan onbewust blijft onthouden?

raar eigenlijk :?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tux-xoe Geplaatst: Di Mei 20, 2003 10:28 am Onderwerp:

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

ik ben wel benieuwd van waarom die beelden nou eigenlijk naar voren komen in dit soort momenten.. Zijn het dingen die je leuk vond en dat je dat dan onbewust blijft onthouden .

 

Ik heb geen idee waarom dit gebeurt en hoe.

Ik denk wel dat in je hersenen ALLE herinneringen opgeslagen zitten (zelfs van vorige levens) maar daar kunnen we niet altijd bij, alleen op bepaalde momenten dus , en onder bepaalde omstandigheden.

Prettig vond ik het niet altijd , soms wel omdat ik op dat moment niet wist waar dit allemaal heen ging.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik denk wel dat in je hersenen ALLE herinneringen opgeslagen zitten (zelfs van vorige levens) maar daar kunnen we niet altijd bij, alleen op bepaalde momenten dus , en onder bepaalde omstandigheden.

 

Slaan je hersenen ALLE herinneringen op? Niet dat er wat verloren gaat? :?

 

Naja, ik heb -zoals gezegd- dat nog nooit eerder gehad, herinneringen uit me jeugd enzow.

Wat ik ook heb wat je zei is dat ik op sommige momenten ook ff niet meer weet waar ik ben/hoelaat het is/welke dag enzow. Das soms echt irri, maar meeste van de tijd best wel grappig. Dan denk je de volgende dag zo van 'He? Wist ik gister nou niet dat het zaterdag was?' Allemaal van dat soort dingen.

En samen met wat vrienden heb ik er dan ook wel de grootste schik om :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...