Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Stinow

Reukloze Wietplanten

Recommended Posts

Hoi,

 

Ik vraag mij af of er soortjes bestaan die niet of amper ruiken omdat mijn buren mijn plantjes anders wel eens konden ruiken...

De planten gaan buiten staan maar miss begin ik ook wel aan een microgrow dus binnensoorten mogen ook.

 

En rieken lowryders hard?

Ik ken nog een goede guerilia stek voor lowryders maar deze zou wel eens ondtekt kunnen worden als deze hard rieken.

 

Groetjes Stijn

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga een kweekje draaien op K2.

Weet van vrienden dat deze planten niet zo'n wiet geur verspreiden.

Kan een frisse bijna fruitige geur, of een ziekelijk smerige bijna chemisch geurtje zijn.

 

Of je koopt een koolstoftent :rolleyes:

Groet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gelukkig bestaan ze niet! :P zou niet moeten denken aan reukloze wiet ;)

Maar lowriders ruiken gewoon lekker naar wiet hur niet zo superhard ofzo maarja dat is het risico van guerilla.

 

k heb t idee dat ik dit een kind aan t uitleggen ben ofsow ;)

btw t gaat vriezen :D

 

grtz Jonkomastaa

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Je hebt soorten die gaan pas aan het einde van de bloei ruiken van licht fruitig tot een sterke kruidige geur, zelfs met Chinese varianten uit de Yunnan regio.Deze Yunnan variant van de foto rook naar sinaasappels, mandarijntjes. ;)

 

gallery_16467_4905_400903.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb nu thuis een lowryder van sannieshop staan die aan het eind van ze leventje is, hij is bijna oogst klaar en ruikt niet heel sterk naar wiet

Ik heb ook nog 3 Freebees van sanniesshop(een mix van soorten "kush" planten) deze zijn nu 2/3 weken oud en ruiken nu al heel sterk dus deze zou je dan i.i.g niet moeten nemen ;)

 

:smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb doublefun van nomercy gekweekt, en tot het drogen heb ik niet echt het idee gehad dat er een filter nodig was....

 

Gr. El Shamano

:smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ierdbei van Basicseeds 'stinkt' niet echt. Pas dichtbij kwamen de lekkere geuren naar boven. Heb zelf geen klachten of opmerkingen gehad dit jaar over de stank/geur. Ook tijdens drogen valt dit mee, zonder filter in de slaapkamer.

 

BF

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb vorig jaar buiten Shack f2 gehad van Sanniesshop, deze ruiken niet(tenzij je natuurlijk je neus in de top douwt)

Waren ook goed schimmelbestendig enzo, groeien alleen niet zo snel als bijvoorbeeld een double fun. Deze moeten wel een tikje hebben om de bloei in tegaan, anders beginnen ze ergens midden september pas.

Voor de rest een redelijk geschikte buitenplant!

Edited by Inferno255

Share this post


Link to post
Share on other sites

Purple Pine Berry is zelfs binnen geen 'stinker'

 

Groet, hjm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Persoonlijk heb ik het idee dat indicas een sterkere geur versprijden dan sativas.

 

De meeste skunk soorten versprijden ook een sterke lucht. (vandaar de naam)_

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik ga een kweekje draaien op K2.

Weet van vrienden dat deze planten niet zo'n wiet geur verspreiden.

 

klopt! deze soort ruikt minder dan de meeste planten, ik heb in een hok gestaan met 150 stekken in de 4e week bloei en je rook niks, de filter stond ook wel op volle toeren. In andere hokken zou je in het hok wel wat ruiken maar K2 geurt minder dan andere soortjes :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...