Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Ray.men

Salvia Getest

Recommended Posts

hejj mensne ik heb vorige zaterdag dus thuis een beetje salvia in me bong gedaan

en klein beetje maar echt van 10x extract

hield het binnen en nog voordat ik de rook uit kon blazen werd ik al in mijn stoel gezogen :rolleyes:

het duurde maar 30 sec volgens mij maar door de verbazing ben ik eigenlijk niet verder gegaan

dat komt aankomende week weer met een sitter er bij

maar wat is nou ong de dosis voor lvl 5 ? "het goddenlijk een met alles "

weten jullie ong hoeveel ? of zeggen jullie van gwn doorgaan tot je niet meer kan ?

hoor het graag en hoor ook graag jullie ervaringen

Vg Ray

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wow ! Level 5 !!! (zucht)

 

Man, probeer is gewoon enkele keren chill Salvia te roken. Dan ga je zo je grenzen wel vinden hoor.

2de keer level 5 lijkt me nogal dom ...

 

Probeer eerst nog een paar keer gewoon Salvia te verkennen. De tweede keer wiet heb je je toch ook niet lam gesmoord?

Of 2 de keer bier ...

 

EDIT: mijn reactie is zo kritisch omdat het door ons gewoon niet te bepalen is ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

hejj piod ik begrijp je ook wel omdat het stevig spul is :rolleyes:

maar ik heb al eerdere malen paddo s genomen het was zeker een ervaring maar ik heb moeite me open te stellen er voor en dus blijf ik helaas angstig

maar tijdens de salvia was ik totaal niet angstig wat mij zeer beviel natuurlijk

en ik ga het met een persoon er bij doen een rustige omgeving dus

en de trip duurt maar ong een half uurtje via de bong dan.

ik heb al redenlijk veel gelezen wat gewoon verstandig is als je hier aan gaat beginnen

hoop dat jullie nog ervaringen tips? kunnen meedelen

Vg Ray

Share this post


Link to post
Share on other sites

houd de hoeveelheid het zelfde, en verhoog het extract...

 

probeer eerst een keer het dubbele, en kijk dan of je plateau 5 wilt doen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weer eentje die binnenkort de les van z'n leven gaat leren. Salvia is niet als paddo's, dus het maakt niet uit hoeveel keer je die al genomen hebt. Als je echt tot het hoogste niveau wilt geraken, verwacht dan ook maar dat je er daarna op z'n minst geshockeerd van kunt zijn...

Share this post


Link to post
Share on other sites

dag ray.men

 

wel als je salvia divinorium gaat roken doe het altijd met vrienden of vriendinnen. je bent begonnen met een nog redelijk zachte salvia (10x), gaat wat hoger met je niveau.

je kan 15x of 20x proberen en ga zo door.

Je kan ook nog probere, als je de rook inademt eventjes wachten en dan terug wat rook inademen, dat je longen VOL zijn en dan rustig genieten.

T!p; probeer eens recht te staan.

(Had het eens gedaan en kwam met mijn hoofd tegen het zeil van mijn tent en dacht dat de tent aan mijn hoofd groeide, best wel flashen en de lachkicks zijn best ook wel leuk.)

 

hou je goed!!

AuxiGate

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb al 2 keer x5 salvia gedaan, het was echt een leuke ervaring, ik heb in de vloer gezwommen enzo , het was echt plezant maar ik zou het ook wat heftiger willen dus ik ga de volgende keer x20 proberen en ik denk zeker dat dat voldoende is om een zotte trip te krijgen ... :rolleyes: hangt waarschijnlijk ook van persoon tot persoon af he :wacko:

 

 

Grtz, veel tripplezier :likken:

Share this post


Link to post
Share on other sites

10x of 20 maakt toch niets uit ? van de 10x moet je alleen wat meer roken toch ?

en rock for ever klinkt raar maar toen ik in me broek scheet van die paddo s

om het zo maar te zeggen

was ik de volgende dag dol gelukkig dat alles goed was wou gezond gaan leven

me leven vetbeteren zeg maar

ik was dolblij dat ik weer "gewoon" leefde

dus hoe dan ook je word er wijzer uit

ik zal zaterdag avond of zondag ong

een verslagje maken als ik he tme nog kan herinneren wat er is gebeurt

kan he trouwens ook dat ik de volgende x helemaal niks merk?

dat heb ik namenlijk ook vaak genoeg gelezen omdat iederpersoon er toch andere op reageert

Vg Ray

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...