Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Toon

Van Buiten Naar Binnen

Recommended Posts

Hallo mensen,

 

Samen met een kamaraad heb ik een testje gedaan.

Allereerst ben ik WW stekjes voor mezelf gaan halen, en heb daarvan ook weer stekjes getrokken.

Niet alle stekjes zijn doorgekomen omdat ik ze niet allemaal even goed verzorgd heb, maar wel genoeg overgehouden om te testen.

De stekjes heb ik gewoon buiten neergezet en groeide prima. Na enkele weken heb ik ze laten inpotten door mijn kamaraad.

Deze heeft ze op zijn balkon neergezet voor optimale zonvangst (dat wat nog reste in september).

Na ongeveer 4 weken waren mijn kleine stekjes, gezonde volwassen dames geworden met bladeren zo groot als een CD.

Op dat moment waren ze net in de bloei aan het gaan en heb ze weer mee naar huis genomen, om daar weer in de kast te zetten.

Had ook in de kast enkele staan die ergens anders hebben gestaan, hellaas hadden deze rupsen de kast in meegenomen.

Nadat de rupsen waren verwijderd gingen de dames als een tierelier.

 

Je kunt dus wat kosten sparen door ze eerst op te trekken buiten en later naar binnen te zetten.

Wel blijven opletten voor ongedierte!

 

09-08 zijn de stekjes gepot

gallery_16957_5071_89812.jpg

 

22 dagen later...

gallery_16957_5071_85185.jpg

gallery_16957_5071_44419.jpg

gallery_16957_5071_209454.jpg

 

8-10 verhuisd van buiten naar binnen, en 3 weken later zagen ze er als volgt uit:

gallery_16957_5071_193322.jpg

gallery_16957_5071_1087149.jpg

 

Veel bladeren zijn geel geworden door ondervoeding, omdat ze alleen schoon water hebben gekregen.

Dit is bewust gedaan om de smaak zo puur mogelijk te houden.

 

3-11 zijn de dames zorgvuldig geknipt en opgehangen om te drogen

gallery_16957_5071_628153.jpg

 

8-11 hebben we de overtollige takken verwijderd en de opbrengst gewogen, niet echt veel (38,9gr), maar wel lekker compact en boordevol THC!

Edited by T4hTony

Share this post


Link to post
Share on other sites

TOP.!!!!!!!!!!!!

 

Ik kweek 's zomers altijd buiten voor. De zon geeft veel beter licht dan een lampje.

En zo gaat het lekker door, 4 weken voor de oogst staat de volgende lichting al buiten.

 

Succes, hjm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masterrrrr :rolleyes:

 

Dat was fun, die dames op 't balkonnetje.

Nooit gedacht dat dit 't eindresultaat zou worden.

 

Voor de liefhebbers: Wietje is lekker zoet van smaak geworden. Hoofdtopjes waren best compact , rest 1 beetje Fluffy.

Alhoewel deze een sterke limoen geur met zich meedraagt, smaakt die als een tiet.

Heeft een lekkere natuurlijke mellow-high die goed in je hersenpan slaat.

 

Greetz :wacko:

 

Polski22

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...