Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Busse

Cs Tilburg

Recommended Posts

Yup,

 

Ik ga stilaan uitwijken naar een andere stad voor betere kwaliteit enz...

 

Kan iemand mij zeggen wat zo de goede shops zijn in Tilburg die gemakkelijk te bereiken zijn met de auto ??

 

Kwa shops heb ik al gehoord van de toermalijn , xtra , shiva en de the grass company . Welke is zowat de beste keus voor een belg ?

Gewoon weedje gelijk jack herrer en WW en miss een haze soortje is goed voor mij :wacko: Goedkoper dan aan de grens zal het in ieder geval wel zijn denk ik :likken:

 

Miss eventuele zakens waar ik kan op letten ?? ( Andere stad = andere gevaren kwa straatdealers , politie , afrip enz )

 

Zijn de cs'en gesloten op feestdagen eigenlijk ?? Denk van niet mor voor de zekerheid :rolleyes:

 

Thx

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou gaan voor de toermalijn of de africa.

Africa hebben ze wel geen jack herer denk ik, maar geven meestal een goed zakje, dit is mijn vaste shop.

Toermalijn vrij duur maar veel keuze en topkwaliteit (dacht 5 soorten haze ofzo ?)

Africa is mss iets moeilijker te vinden maar valt wel mee

grasscompany is goede kwaliteit maar wederom duur en dacht niet zo veel keuze ben niet zeker

 

xtra is wel goed om te zitten vind ik maar de wiet vind ik ondermaats

shiva nog nooit geweest

 

politie heb ik nog nooit last van gehad maar heb wel gehoord dat er een paar weken geleden in de straat van de toermalijn politie stond die belgen tegenhield maar daar zou ik me niet te druk om maken eerder over de grens in ravels en weelde staan ze de laatste tijd nogal vaak op woensdag en zaterdag

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toermalijn heeft veel keuze, maar is vrij duur. Wel een gezellige shop

 

Crackers: Paar soortjes, ook vrij duur. Ze hebben er wel supergoede spacecake!

 

Riff: Waren ze onvriendelijk en duur.

 

Shiva: degelijke prijs voor degelijke wiet. Zeker nu het 5g kopen, 4g betalen is:).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tilburg roelt man :rolleyes:

Straatdealers heb je er niet, amper politie vergeleken met andere steden als Maastricht, Terneuzen of Bergen op zoom.

Ben al zeker 50 keer geweest en nooit problemen gehad. Ik raad je aan naar de toermalijn te gaan omdat ge zelf zegt graag Haze te hebben. Is een kwalitatief shopke op dat vlak :wacko:

 

Uitzonderlijke keuze aan aanbod waaronder de echte Ice-OLator of Amnesia, Space Haze, Silver Haze, Diamond Haze,.... Etiket staat op de zak en er is een PC waar je de soorten, % indicia of sativa, info en prijs kan zien van de soort. Minstens 25 soorten.

Op voetafstand van coffeeshop Rif dat Marokkaans is.

 

De Shiva heb je al voor 31.50 € 5 gram White Widow of Shiva. Ze hebben nu een LCD scherm gezet voor hun keuzemenu. Er is een wietsoort van zo maar even 15 € de gram. Een bio haze ik geloof buddha haze.

Grass Company is hetzelfde menu als de ochtendgloren en is nogal duur vind ik. Erg toeristisch ook in de Grass Company en erg druk. De muze is op voetafstand iets verder en een erg goede shop vind ik.

Casa is de slechtste shop vind ik, komt ook geen kat en weinig aanbod. De Xtra is best tof binnen, altijd rap muziek. Pooltafel en dergelijke.

 

aanbod is gewoonlijk zoals Jack Herrer (7.5€), WW(8€), NLX (7€), Amnezia en een paar andere.

The-level vind ik nogal aan de dure kant, niet zo een groot aanbod. Is op voetafstand van de Maximiliaan dat erg klein is en idem weinig aanbod.

Dan is er nog de Crackers en de Pasja. Al de shops zijn open tot 23:00 uur en Vrijdag en Zaterdag tot middernacht en dat iedere dag.

E19 Antwerpen richting Breda, net voorbij de grens ga je rechts de A58 :likken:

op hun snelwegen staan er geen flitscamera's dont worry

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaan alle coffeeshops dan uiteindelijk sluiten? Nog een vraagje, aan alle Hollanders, hebben jullie dat probleem ook aan de Duitse grens van jullie land, nl Nederland?!

Share this post


Link to post
Share on other sites

IK denk alleen aan de grenzen door de "overlast" gelijk Roosendaal en BoZ .

 

Vandaag geweest . Vriendelijke vrouwen achter de toog . Goed behulpzaam om veel uitleg te geven enz...9% korting :rolleyes:

Veel soortjes en de weed zelf ziet er goed uit :wacko:

 

Meer moet dat niet zijn :likken:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu Roosendaal gaat sluiten, zoek ik een ander gezellig stadje voor eens rond te zoeken naar shops!

Roosendaal heb ik altijd super gevonden kwa prijzen, kwaliteit, en altijd goed gegeven!

2weken geleden was de yellow moon al gesloten dus waren de meeste soortjes er al niet meer B).

Weet iemand toevallig of er in Tilburg shops zijn waar je meer als 5gram meekrijgt?

Anders is het neit echt de moeite voor er van België naartoe te gaan voor een paar grammetjes.

 

Greetz

Hannes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

n gorinchem vind ik ook wel goed zeer aardige vrouwtjes achter de toonbank

die er veel verstand van zaken hebben gelukkig

er zitten dacht ik nog 3 maar weet de naamen niet stamshop de gaper;)

en in dordrecht 20min rijden zitten er ook nog 4 als het goed is

Vg Ray

Share this post


Link to post
Share on other sites

Muze is ook een goeie shop, alhoewel het daar soms wel lijkt af te hangen van wie je helpt en of ze je kop kennen.

Heb er vorige week nog een zakje top jack herrer gekocht aan gemiddelde prijs. De demolition haze is ook heel lekker. Zit ook vlakbij coffeeshop tourmalijn, africa en grass company en is best te voet te bereiken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...