Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

K.f.K

K.f.k En De 72 Sletten - De Vijfde Kweek.

Recommended Posts

@Nomar

hahaha ik ben ook niet voor het geluk geboren hoor :P maar goed je leert er mee leven he :D

en die amnesia is werkelijk super volgens de mensen die ik al wat heb laten testen :blink: zelfs de jongens van de Gs waren onder de indruk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er weer pikobello uit :blink:

 

Ben benieuwd wat het gaat worden .

Share this post


Link to post
Share on other sites

sorry voor de onderbreking :P

 

@Antiliaantje

thanks man en de nieuwe ronde loopt al he :P

 

@lekker

thanks kerel en zo te zien gaat jou kweek al een stuk beter als de vorige of niet :(

en het opgeruimde hok staat alweer vol he.

 

@ert

ik klaag deze keer ook niet hoor hahaha en heb het net weg gebracht dus hoor je me nu zeker niet :)

ik denk dat jij ook wel tevreden zult zijn met het eind resultaat ertje :D

thanks kerel.

 

 

@Azarias Adonai

smaken doet het zekers en dan vooral de amnesia zeg :blink:

thanks.

 

@kwkr

hahaha 1616 gram is het geworden :) was al klaar namelijk en ben nu net weer een ander topic begonnen.

 

K.f.K's harem is weer geopend

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zoooo de pakketjes zijn weer binnen van kfk :blink:

 

Natuurlijk ,zoals gewoonlijk weer perfect verpakt ,je ruikt dan ook helemaal niks in die zilverzakjes :P

 

Het blowtje hieronder is dus de amnesia ;) ruikt erg sterk en is helemaal wit van thc ,

 

zit hem momenteel ff te smoke en ben erg snel stoned ervan ,echt per direct gewoon zowat :P

 

heeel stoned :) :)

 

FF terug over de wiet ,kwa looks zou ik persoonlijk voor de snowwhite gaan ,dit wil niet zeggen dat de amnesia niet goed is ,want dat is die zeker wel,ik ben alleen van van de wat oranje soorten die deze snowwhite wel is ,vind ik.

 

Ze zijn allebei perfect kruimelbaar en kwa smaak is de amnesia ook echt amnesia ,want je vaak in de sjop niet hebt.

 

med_gallery_12285_6545_203661.jpg

 

med_gallery_12285_6545_34571.jpg

 

De snowwhite

 

Toen ik het pakje open maakte rook deze lekker zoet.

 

med_gallery_12285_6545_24318.jpg

 

Al met al het zijn allbei 2 goede zeer stonede wietjes :P

Deze keer geen cijfer :D Hey zijn gewoon perfecte wietjes ;) Als zou ik kwa sterkte (stonedheid) moeten praten dan krijg de amnesia een 9 en de snowwhite een 8 ,allebei zien ze er goed en compact uit.

 

nou dat was het wel en bedankt weer kfk voor de lekkere wietjes :) :( ;)

Over 3 maanden kan je mijne gaan proeven!!

 

gr michael

Share this post


Link to post
Share on other sites

inmiddels heb ik ook al mijn lekkers van kfk opgerookt, en man man man wat was het lekker

 

 

de amnesia was net iets minder kompact dan de snow white maar nog steeds een flink zware top! als je de top in het

 

licht bekijkt zie ja gewoon een dikke witte laag er omheen gewikkeld, de geur aan de buitenkant is een beetje kruidig

 

en ruikt niet echt naar wiet maar wel heel lekker en apart, dan kruimel je een stukje in je hand en het verbruizeld

 

heel makkelijk, dan opeens ruik je een vreemde zoete snoep lucht en het heeft mij 3 weken geduurd om erachter

 

te komen waar het nou naar ruikt, nou ik ben erachter gekomen...STARBURST SNOEPJES! echt het ruikt precies

 

hetzelfde, de amnesia uit de dampkring ruikt precies hetzelfde maar was iets scherper in de keel dan die van kfk

 

en het effect iets minder, de smaak vond ik niet echt denderend maar absoluut niet vies ofzo, en dan het efect

 

natuurlijk, tjonge wat lekker, ik lig gewoon 2 uur heerlijk in mn bedje savonds tv te kijken om 1 uur snachts, je

 

wordt wel mega stoned maar animal planet is dan zo fascinerend dat je moet blijven kijken, dit had ik ook met de snow white.

 

de snow white ruikt gewoon meteen lekker zoet maar een geur die ik echt niet kan beschrijven want het is

 

nergens mee te vergelijken vond ik, in iedergeval het rook lekker. ook kruimelde deze wiet perfect, de top was

 

lekker zwaar en dik ook helemaal onder de kristallen, de smaak van deze wiet vond ik helemaal ongelovelijk, echt

 

elke hijs was genieten zelfs de laatste 3 waren lekker, hij is zeer zacht in de keel dus je kan lekkere grote hijsen

 

nemen, dan het effect ook helemaal perfect, deze wiet kan op alle tijden wqorden gerookt, je wordt er stoned van

 

maar om een of andere reden blijf je energiek, ik heb 7 kilometer met de hond gelopen met een joint van snow

 

white, en ik heb de hele tijd genoten van alles, alles werd ook mooier en interesanter

 

als ik een getal moet geven geef ik de snow white een 9.5 en de amnesia een 9. maar dont get me wrong de amnesia was echt heerlijk maar ik vond de snow white gewoon echt heerlijk! de enige wiet die ik heb gerookt die een tien krijgt is super silver haze, die is focking lekker!

 

kfk als je nog meer testers nodig hebt....ik sta klaar! haha

 

grtz blommer

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey KfK, gefeliciteerd met je mooie opbrengst :verrygood

 

ik zei het toch van die Amnezen... daar houd je meer droog gewicht van over :rolleyes:

 

maar de Sneeuwwitjes vielen me ook niet tegen.

 

geloof me nou de volgende keer houd je ook meer droog gewicht over hoor, het is heus niet deze ene keer

 

meer gewicht en meer $ de gram :whistle:

 

alleen zet er wel meer op een m2 of 1 of 2 keer toppen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hallo hallo ;)

 

allereerst wil ik iedereen bedanken die dit topic gevolgd en geholpen hebben :rolleyes: en tevens natuurlijk ook het testpanel voor hun moeite om wat van mijn weedje te durfen proberen.

bij deze heb ik voor de volgende kweken zo wie zo al 2 vaste testers :D maar niet getreurd voor de anderen want ik geef zekers wel een beetje meer weg :)

 

@Rianne

je hebt idd gelijk hoor ;) en daar ben ik ook maar wat blij om ;)

en ik heb in de nieuwe ronde ook het grootste gedeelte van de amnesia dames getopt.

thanks miss.

 

 

 

o.k dan kan nu dit topic op slot wat mij betreft ;) :D

mzzl.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...