Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
DanielS

: Naar Vragen Outdoor:the Church

Recommended Posts

Dag allemaal,

 

Ik heb hier al een tijdje een mooie dame in de serre staan, nu is ze al een tijdje aan het bloeien

maar nog steeds niet 80% van de thc haartjes zijn bruin. Aangezien de plant voor de rest helemaal gezond is zou er geen probleem moeten zijn, maar ondertussen is het al november, de winter komt eraan en hier in de serre kan het snachts behoorlijk koud worden. Wat moet ik doen? Wachten tot de haartjes bruin zijn en de trichomes mooi vol gevult of oogsten?

 

Peace

Share this post


Link to post
Share on other sites

probeer een mini microscoop te kopen, om zo nauwkeurig de trichomen te beoordelen. Het lijkt me idd een lastige kwestie. Groeien de toppen nog wel, of neemt de bladgroei toe?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kan het gewoon laten staan, mijn planten hebben de kou ook overleefd. en in de serre zal het nooit zo koud worden als buiten (Tenzij er geen dak op zit :rolleyes: ) het is vooral belangrijk om de bloei bij te houden en het proberen te vergelijken met de opgegeven tijd, die volgens de kweeker nodig zal zijn. Als je daar in de buurt zit( het liefst net iets later) dan is de tijd gekomen. Of je checkt zoals Ramsus zegt, de Trichomen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haai

 

Ja een dak zit er zeker op :rolleyes: , het zal ook niet vriezen in de serre het is er snachts gewoon behoorlijk frisjes, een mini microscoop lijkt me niet echt nodig om aan te schaffen, ik bekijk de trichomes met een klein vergrootglas/loep waarmee je de trichomes duidelijk genoeg kan zien. Deze trichomes zijn op sommige plaatsen al mooi gevult en op andere plaatsen minder, de toppen groeien nog wel dat is zeker en ongeveer 1/4 van de haartjes zijn bruin momenteel. Ik heb het nogal druk met school deze week maar ik ga proberen dit weekend fotos te posten.

 

Peace & Love

Share this post


Link to post
Share on other sites

Met vol zal je wel melkkleur bedoelen denk ik,dan zou ik ze nog even laten staan.

 

grtz pelske

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb daarnet nog snel even een paar close up fototjes gemaakt van mijn schat, ze zijn een beetje onscherp door de flits waardoor je de kleur van de thc haartjes minder goed ziet. Dit weekend maak ik een aantal nieuwe foto's met daglicht.

 

The Church foto 1

 

The Church foto 2

 

peace :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat voor soort is dit???????????????

 

Want ik denk dat ik weet wat er aan scheelt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens mij is ze aan het regenereren... Het soortje is de Church ;)

Zo hoort ze er niet uit te zien! Ze is inderdaad nog lang niet klaar...

Het lijkt ook wel alsof ze bevrucht is...

 

-Staan er lampen in de buurt als het 'donker' is?

-Is ze sexueel actief geweest :rolleyes:? (of herma?)

 

Ik hoop dat ik het onjuist heb. Vertel er eens wat meer over, ook wat meer foto's!

 

Mvg

 

Church

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja da's denk ik een typisch geval van vals licht en regenereren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Regeneren zou kunnen, de plant staat namelijk in de serre die niet los van het huis staat maar vast is gebouwd aan het huis. Waardoor licht van de woonkamer 's avonds binnen in de serre kan schijnen. Dit probeer ik natuurlijk altijd te voorkomen en het zo donker mogelijk te maken in de serre maar pikpikdonker zal het er niet zijn zolang er licht brand in huis. Bevruchting kan niet hebben plaatsgevonden en een herma lijkt me zeer onwaarschijnlijk ik zie nergens mannelijke kenmerken. Nogmaals; fotos volgen dit weekend.

 

@ 'Zo hoort ze er niet uit te zien! Ze is inderdaad nog lang niet klaar...'

Dit valt volgens mij wel mee hoor, de trichomes zijn redelijk gevult op de meeste plaatsen. Ik schat het op nog zon 1 - 2 weken.

 

Peace & Love

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik blijf bij mijn eerste post...Ik zie:

 

1. Regeneratie...

2. Bevruchte zaaddoosjes...

3. Duidelijk nog LANG niet klaar...

 

Wel een flinke plant :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

omkappen dit is niet meer te redden.

church is normaal gesproken eind sep begin okt klaar

deze plant is aan het regenereren door vals licht :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@pietjepuck

 

heb jij the church al gekweekt buiten?

is dat een beetje te doen,levert het nog een beetje op,stinken ze,hoe groot worden ze,en het belangrijkste is het goed te roken?

heb hier 5 fem zaden van die ik van de zomer in de tuin wil zetten.(volle grond)

 

mvg harry

Share this post


Link to post
Share on other sites
heb hier 5 fem zaden van die ik van de zomer in de tuin wil zetten.(volle grond)

 

mvg harry

 

Van de zomer!!!

 

Van het voorjaar zal je bedoelen denk B)

 

Grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

de church heb ik inderdaad afgelopen zomer buiten gekweekt.

bij mij stonden de dames in 45l kuipen,hoogte van de planten was 185cm.

ze zijn 29 sept geoogst,opbrengst 255gr per plant.

het eind produckt is zeer vet voor een buitenplant.

prima buitenwietje B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

thnx pietjepuck B)

 

het is dus zeker de moeite waard.

heb je ze zonder toprot kunnen oogsten?

met 4 planten in de volle grond moet ik dus een leuke opbrengst krijgen,dat word weer een jaar gratis roken. :D

 

 

mvg harry

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...