Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

leo_smoke

Waar Uitblazen?

Recommended Posts

ik heb een kastje in de woonkamer staan en nou blaas ik alle warme lucht zo het raam naar het balkon uit. Naar dit balkon kun je gewoon kijken vanaf de straat, dus het geeft waarschijnlijk ook een hele mooie rooie vlek op de infrarood meter :rolleyes:

 

uitblazen in de kamer geeft wel wat lawaai wat mn huisgenoot niet bepaald op prijs stelt. Hoe kan ik dit nou oplossen? ik heb 3x600 watt (en 2000 kuub afzuiging)

Share this post


Link to post
Share on other sites

lawaai of wind of alle bij? lawaai kan je weinig aan doen, of je moet er een andere afzuiger die geruisloos is in bouwen! en als je wind hebt van het uit blazen in je woon kamer dan kan je het beste een filter erbij halen! en die opzijn kop er naast zetten en daar je uit blaas op aan sluiten, dan is je wind weg, plus je warmte valt mee, en je houd vocht tegen. anders heb je zo met de kerst water en ijs op je binnen kant van je raam! :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

gast kan je ff wat normaler schrijven?

 

ik heb een filter die in mn kast zit. Er gaat een slang naar buiten naar mn SOFTBOX afzuiger die op mn kast staat.

 

ik heb niet last van stank, maar als ik binnen afblaas, heeft mn huisgenoot last van de herrie. Als ik buiten afblaas ben ik echter bang dat het een typerende rooie vlek op de ir scanner maakt :s

 

hoe kan ik dit nou oplossen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

maar als ik binnen afblaas, heb je toch wind er bij of niet dan?

 

dus je blaast nu je herrie naar buiten?

 

je herrie zit niet in je af blaas lucht!!! maar wel vocht en wind!! meschien dat dat herrie maakt? zo ja maak die buis op een losse filter,blaas het daar in af! wind weg ,vocht weg ,meschien ook je herrie

 

zeg die huis kamer genoot van je deelt hij ook het balkon :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

jaah kijk die wind maakt niks uit. Het enige waar hij last van heeft is de herrie die het veroorzaakt als de slang binnen afblaast. Naar buiten afblazen geeft minder herrie maar wel meer warmte verschil naar buiten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan moet je zo'n demper bij de shop kopen, die schelen echt een hoop qua herrie.

 

groeten Stinos

Share this post


Link to post
Share on other sites

oke dan maar als ik het in huis afblaas, is niet heel schadelijk ofzo? en die demper, zet ik op de flens ofzo? want de kant vd slang waar de lucht uitkomt is het namelijk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gewoon aan het einde van de slang vast maken met een slangklem en als het goed is hoor je een stuk minder.

 

 

Baksteen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

het is zeker niet goed naar binnen uit blazen je water in de kas verdampt de bladeren verdampen dat is de natuur dan krijg je regen! maar wij zuigen die vocht op en blazen we het naar buiten, maar jij gaat naar binnen blazen dus je vocht ook! sluit hem aan op een 2de filter blaas daar in uit geloof me herrie weg en je vocht

 

en zeker geen slang klem dan kan hij zijn lucht niet kwijt en wort het te warm in je kast!

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee, maar wel als je de lucht naar buiten blaast uit een balkon raam! is toch al gouw 28 gr wat je naar buiten blaast en je woon kamer is maar 18 tot 20 gr, dus als je s'nachts je lampen aan hebt 12 uur lang je lampen aan hebt dan kan je niet met het verhaal aan komen van, ik ben mijn kleren aan het drogen in de droger!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zoek een andere huisgenoot,

of koop een setje oordoppen voor hem/haar!!!

 

succes :rolleyes:

 

green-lady

Share this post


Link to post
Share on other sites

dan weet hij waarschijnlijk ook dat je kweek!!!

Dus gewoon ff goed in overleg en dan zijn er toch geen problemen met elkaar

 

Greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

maak een grote box die volledig is geisoleerd en blaas daar in uit ,zorg wel dat deze lucht weer geleidelijk kan ontsnappen.

 

dan hoef de verwarming ook niet meer aan :rolleyes: bespaart je huisgenoot weer geld :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites
maak een grote box die volledig is geisoleerd en blaas daar in uit ,zorg wel dat deze lucht weer geleidelijk kan ontsnappen.

 

dan hoef de verwarming ook niet meer aan :rolleyes: bespaart je huisgenoot weer geld :wacko:

 

die warmte is wel lekker, alleen het vocht niet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...