Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

guest_H

Undercover In Nederland

Recommended Posts

Hallo allemaal,

 

Bij deze open ik dit discussie topic omtrent de aflevering van Undercover in Nederland.

 

Gelieve geen onnodige topics over dit onderwerp te openen.

 

Gegroet,

 

Het mod team.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kan je die ook online bekijken?

want heb echt geen idee waar je het over hebt :rolleyes:

 

Mvg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Morgen of vanavond laat wel...

 

Ik kan het niet kijken en ik mis niets ben ik bang..

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zit al te kijken op sbs6.

Ben benieuwd naar de sprookjes enzo die er voorbij gaan komen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Valt toevallig samen met de hype rondom de grow/coffeeshops die er nu heerst. :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

dubbele post nu :rolleyes:

 

 

nuu wil indd de politiek denk ik gelijk growshops aan pakken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaat duidelijk over de BIG GUYS!!!!!! Herkent iemand een van die shops???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vertel me iets wat ik niet weet Meneer Stegeman :rolleyes:

wat een gezeur toch elke keer weer..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha, klopt klopt XD

was wel een mooie boerderij btw :rolleyes: ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het gebed zonder einde

 

via 7 personen schijnen we heel de wereld te kennen dus growshops of niet ,via via via kom je toch waar je moet wezen.

 

En noem het ook een beetje het spek voor de kat binden wat het progessieve repressiebeleid steeds meer uitlokt. Straks krijgen we nog meer winkeltjes : alle soorten zeilen en plastics. luchtzuivering b.v :rolleyes: firma groei&bloei voor kasplanten etc.

 

Doe mij maar het winkeltje gardencare ,lekker lego spelen met gardena.

 

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik hoop dat het niet te gek word nu.

wat een klote aflevering zeg en weer die ciska bah wat een burgelijke trut is dat zeg.

ik hoop dat er wat steun uit de politiek komt voor onze kijk op de teelt.

 

groeten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Firma groei en bloei voor kasplanten?

 

Growshop of tuincentrum, wat is het verschil ?!

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

indd kees :smoke ons krijgen ze toch niet klein :rolleyes:

 

 

WAT ZE OOK DOEN WIJ GAAN TOCH DOOR MET KWEKEN!!! ;) :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ keesie

 

alleen de naam volgens mij ?

 

heb het grootste deel van de aflevering gezien.

 

gaat echt om de grote kweken, en mensen die in de problemen zitten bijvoorbeeld die zich dan laten om praten om een kwekerij te beginnen ;)

 

 

maar wat weten we nu :D

 

OOM AGENT IS EEN KWEKER :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik vondt die uitzending echt kattepis maar ik maar me meer zorgen om de verkoop van de kweek benodigheden. want als de gs niet meer mag verkopen dan hedde ook niks meer aan een groot handel. dan zullen we maar naar de buren moeten gaan in Duitsland om inkopen te doen

Share this post


Link to post
Share on other sites

toen die CDA sloerie haar mond open deed begon bij mij het maagzuur te borrelen :rolleyes:

iedere growshophouder maar over 1 kant scheren :D.

zo kan ik ook zeggen:

zo zie je maar dat ALLE ministers niet deugen want iedere minister is nu in mijn ogen hetzelfde :smoke

 

gewoon walgelijk ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Gaat duidelijk over de BIG GUYS!!!!!! Herkent iemand een van die shops???

 

 

Ja, volgens mij was de eerste shop die in beeld kwam een shop in A'dam... ik ben daar eens geweest. Moest ik ook zo'n trap omhoog, en de buitenkant herkende ik ook. Ik wil de naam hier niet an publiek noemen, maar het is 1tje in a'dam noord.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik hoop dat er veel mensen meelezen...

 

Over de uitzending:

 

Ten eerste wordt de kleine 'eerlijke' hobby grower de dupe van dit soort praktijken en informatie verspreiding. De propositie 'menig Nederlander kijkt SBS6' staat imo gelijk aan 'menig Nederlander is dom'. Hoewel het programma leuk vermaak biedt zit er dus gevaar aan de kortzichtigheid die het teweeg brengt. Wiet wordt gelabeld als drugs en slecht, de hele Nederlandse maatschappij zal dit reflecteren. Dit terwijl naar mijn mening (en de conclusie van menig studie) deze 'softdrugs' minder gevaren met zich meebrengt dan enig potje bier. Ik wil mijn betoog met twee voorbeelden kracht verlenen:

 

Voorbeeld 1a: Mr. Altijdlazerus mishandelt zijn vrouw en kinderen fysiek onder de invloed van alcohol, stapt de deur uit en verstoort de openbare orde met zijn gelal, vervolgens stapt hij bezat in zijn auto om iemand vervolgens per ongeluk hartstikke dood te rijden. Aangekomen in het ziekenhuis overlijdt deze persoon aan een hartfalen.

 

Voorbeeld 1b: Dr. Livingstoned aait zijn vrouw gezapig op de bank in slaap, lacht om de grappen van zijn kinderen en slentert stoned de straat op. Hij lacht naar alle mensen op straat. Stapt zijn auto in rijdt 25 kilometer per uur binnen de bebouwde kom.

 

Oke, overdreven weergegeven? Maar wel duidelijk dat een product als alcohol meer rottigheid op een vrijdagavondje stappen teweegbrengt dan cannabis. Waarom verbieden we geen alcohol? (Kijken wie er binnen een jaar alcohol destileren in de kelder en het criminele circuit laten groeien). Omdat wiet criminaliteit in de hand loopt? Deze praktijken zijn het gevolg van een krom beleid. Legalisering zou het probleem oplossen, verbieden totaal niet. Ik snap de kortzichtigheid niet.

 

Verkoop wiet in de supermarkt en hef er met wat burocratische gelul nog belasting over. De criminaliteit kan het geld niet meer witwassen. Tevens doeken ze de illegale teelt op, gezien de appie het goedje verkoopt voor 1.50 de gram. Problem solved.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe heet dat handellen van hem , juist !! Uitlokking !!!

Hoe maak je mensen crimineel ??

 

Ik wil niet goed praten wat er in de shops gebeurt maar wat je op tv zag is gewoon uitlokken

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die mening deel ik niet. Ken echt maar weinig tot geen growshops die geen van genoemde diensten aanbieden!

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je een ruimte aanbied wel ja

Ik ken genoeg shops waar je geen stekken kan krijgen ,als je niet weet bij wie je moet zijn

kijk ook naar die apk keuring , die man legt uit ; we doen geen keuring ,alleen voorkeuren en dan bellen we hoe en wat en laten hem bij een ander keuren ,

dan vraagt die reporter of het ook op een andere maner kan ; zonder de auto te zien

Dat is ook uitlokken

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vond dat ze weinig bijzonders te melden hadden, en dat gevolgen wel mee zullen vallen wat betreft de maatregelentegen GS's.. Maak me meer zorgen over de komende wiettop :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Media, maakt meer kapot dan je lief is :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...